Οι μαθητές της Ε΄ τάξης τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου

Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014

41 χρόνια μετά!

DSC00070

Σε μια σεμνή τελετή , λιτή και απέριττη, οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου. Το θεατρικό δρώμενο από τα παιδιά του Ε1 , οι απαγγελίες ποιημάτων

 » Διαβάστε όλο το άρθρο