Οι μαθητές της Ε΄ τάξης τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου
Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014
41 χρόνια μετά!
Σε μια σεμνή τελετή , λιτή και απέριττη, οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου. Το θεατρικό δρώμενο από τα παιδιά του Ε1 , οι απαγγελίες ποιημάτων
