Επίσκεψη της Γ΄και Δ΄ Τάξης στην 120 ΠΕΑ

Την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου (παραμονή της Εορτής των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ και  της Αεροπορίας) τα τμήματα της Γ΄& Δ΄Τάξης, συνοδευόμενα από τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς Χρυσοσπάθη Βασιλική, Ψιλογιαννοπούλου Αφροδίτη ( Γ΄Τάξη), Γκούνη Φωτεινή, Σουρίλα Γεωργία (Δ΄Τάξη) επισκέφθηκαν το Πολεμικό Αεροδρόμιο της Καλαμάτας και παρακολούθησαν εντυπωσιακότατη επίδειξη αεροσκάφους Τ6 Α της ομάδας “Δαίδαλος” . Οι μαθητές μας,

 » Διαβάστε όλο το άρθρο