H πρώτη μας Διδακτική Επίσκεψη για το Σχολικό Έτος.

Τα παιδιά των Α’ και Β’ τάξεων επισκέφθηκαν, την Παρασκευή 17-10-2014, οινοποιείο της περιοχής προκειμένου να γνωρίσουν τη διαδικασία παραγωγής κρασιού, στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος. Την ξενάγηση έκανε  ο υπεύθυνος του οινοποιείου, ο οποίος εξήγησε στα παιδιά τα στάδια παραγωγής κρασιού και έλυσε τις απορίες που είχαν.

 » Διαβάστε όλο το άρθρο