Άσκηση Ετοιμότητας Σεισμικού Κινδύνου

Στα πλαίσια της Διεθνούς Ημέρας Μείωσης των Φυσικών Καταστροφών  στις 13 Οκτωβρίου 2014, το σχολείο μας οργάνωσε και εκτέλεσε άσκηση ετοιμότητας. Συμμετείχε το σύνολο των τμημάτων και εφαρμόστηκε το Σχέδιο-Μνημόνιο αντιμετώπισης σεισμικών και άλλων κινδύνων που εκπόνησε ο Σύλλογος Διδασκόντων υπό την καθοδήγηση του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.). http://www.oasp.gr/

Τα τμήματα ανταποκρίθηκαν

 » Διαβάστε όλο το άρθρο