Διαβάζοντας Αλλιώς…..

    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ…….ΑΛΛΙΩΣ

Μια  Κυριακή το μήνα, στις 5 το απόγευμα, στο 24ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας, η φιλόλογος  Εύη Ντινοπούλου επιλέγει και διαβάζει στα παιδιά, μικρά διαμάντια της παγκόσμιας λογοτεχνίας.

Την Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2014 διάβασε το βιβλίο, <<Οι Αγριόκυκνοι>> του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.

Ακολούθησε  δημιουργική δραστηριότητα με τους μαθητές του Ε’1, Ε’2, ΣΤ’1  και ΣΤ’2 του σχολείου μας, σε συνεργασία με τους δασκάλους τους  κ.κ. Ταβουλαρέα  Σωτήρη, Κονταργύρη Γεωργία,  Βασιλοπούλου Σοφία και Πλακιά Ευάγγελο.