Διαβάζοντας Αλλιώς…..

    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ…….ΑΛΛΙΩΣ

Μια  Κυριακή το μήνα, στις 5 το απόγευμα, στο 24ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας, η φιλόλογος  Εύη Ντινοπούλου επιλέγει και διαβάζει στα παιδιά, μικρά διαμάντια της παγκόσμιας λογοτεχνίας.

Την Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2014 διάβασε το βιβλίο, <<Οι Αγριόκυκνοι>> του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.

Ακολούθησε 

 » Διαβάστε όλο το άρθρο