Διαβάζοντας Αλλιώς…..
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ…….ΑΛΛΙΩΣ
Μια Κυριακή το μήνα, στις 5 το απόγευμα, στο 24ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας, η φιλόλογος Εύη Ντινοπούλου επιλέγει και διαβάζει στα παιδιά, μικρά διαμάντια της παγκόσμιας λογοτεχνίας.
Την Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2014 διάβασε το βιβλίο, <<Οι Αγριόκυκνοι>> του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.
Ακολούθησε