Αρχική » 2024
Αρχείο έτους 2024
Διάκριση για το 23ο Νηπιαγωγείο στον διαγωνισμό BravoSchools 2024
Διάκριση για το 23ο Νηπιαγωγείο στον διαγωνισμό BravoSchools 2024
Το νηπιαγωγείο μας που συμμετείχε με την πρωτοβουλία «Προσφέρω τη “χαμένη” μου συσκευασία» βρίσκεται ανάμεσα στα 41 σχολεία που διακρίθηκαν πανελλαδικά στον 7ο ετήσιο Σχολικό Διαγωνισμό BravoSchools 2024
Θυμίζουμε ότι το Νηπιαγωγείο μας, έχοντας κερδίσει από το Παγκόσμιο Ίδρυμα για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση FEE υποτροφία για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Givingwaste a newlife”, αποφάσισε να συνεργαστεί με την ανοιχτή εθελοντική ομάδα Paguristas. Στόχο μας ήταν να συμβάλουμε ανταποδοτικά και έμπρακτα σε πράξεις αλληλεγγύης προς ευπαθείς ομάδες και Ιδρύματα μέσα από τη συλλογή και ανακύκλωση συσκευασιών στο νηπιαγωγείο!
Το 23ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων και οι Paguristas υπογράψαμε πρωτόκολλο συνεργασίας για τη συλλογή από μέρους του σχολείου πλαστικών μπουκαλιών, ενώ επίσης υπήρξε και «δέσμευση» για να συλλέξουμε και πλαστικά καπάκια, συνδράμοντας στην αγορά ενός ηλεκτρικού αναπηρικού αμαξιδίου.
Μαθητές και γονείς, μετά από ενημέρωση και δράσεις ευαισθητοποίησης από τις εκπαιδευτικούς Ελένη Βασιλείου, Βενετία Ζήκου και Βασιλική Γεωργιάδη, καταφέραμε και συγκεντρώσαμε μία μεγάλη ποσότητα από πλαστικές συσκευασίες και πλαστικά καπάκια, τα οποία στη συνέχεια ανακυκλώσαμε στο Πάρκο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης, σε μία κοινή δράση με την εθελοντική ομάδα Paguristas και τους μαθητές του Αρσακείου Λυκείου Ιωαννίνων . Μέσα σε τρεις ώρες ανακυκλώθηκαν 16.228 πλαστικά μπουκάλια και με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από τα κουπόνια της ανταποδοτικής ανακύκλωσης, ένα ποσό διατέθηκε για την αγορά προϊόντων για τα 45 παιδιά που φιλοξενούνται στο οικοτροφείο της Ιεράς Μονής Παναγίας Ντουραχάνης, που λειτουργεί Δημοτικό και Γυμνάσιο, και ένα ποσό για την αγορά προϊόντων για το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ανθρώπων Ηπείρου (ΚΕΘΕΑ) Ήπειρος.
Ο Πανελλήνιος Σχολικός Διαγωνισμός BravoSchools δείχνει τον δρόμο για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου μέσω της υιοθέτησης των 17 Στόχων του ΟΗΕ, γνωστών και ως «Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης», οι οποίοι εκφράζουν τις σύγχρονες παγκόσμιες προκλήσεις, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθούν αποτελεσματικά όλες οι χώρες στα παγκόσμια προβλήματα.
Η πρωτοβουλία «Προσφέρω τη “χαμένη” μου συσκευασία» του 23ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων υπηρετεί τον Στόχο 13 «Δράση για το Κλίμα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον διαγωνισμό κατατέθηκαν 470 εκπαιδευτικές προτάσεις από 29.100 μαθητές, με την επιλογή του 23ου Νηπιαγωγείου ανάμεσα στα 41 σχολεία που διακρίθηκαν πανελλαδικά, να αντανακλά την προσπάθεια των εκπαιδευτικών να καταστήσουν τα παιδιά ενεργούς πολίτες του παρόντος και του μέλλοντος.
ΤΟ ΟΙΚΟΜΟΥΣΕΙΟ
ΠΑΕΙ… ΣΧΟΛΕΙΟ
(και μάλιστα στο δικό μας!!!)
Το Οικομουσείο Ζαγορίου, ένα διαφορετικού τύπου μουσείο, πήρε τις βαλίτσες του και μας επισκέφτηκε! Σκοπός του να μας μάθει περισσότερα πράγματα για την πρόληψη, την επαναχρησιμοποίηση των σκουπιδιών (κυκλική οικονομία) και την ανακύκλωσή τους!
Μετά την παρουσίαση ακολούθησαν παιχνίδια με τα παιδιά για την εμπέδωση των γνώσεων και κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά!
Bravo Schools 2024!
Bravo Schools 2024!
Με μεγάλη μας χαρά σήμερα παραλάβαμε τις βεβαιώσεις συμμετοχής στο Bravo Schools 2024 των μαθητών του και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, το λογότυπο του Πρεσβευτή των 17 Παγκόσμιων Στόχων που μπορούν να κατέχουν οι μαθητές μας που συμμετείχαν, καθώς και τον έπαινο του σχολείου μας!
…Πάμε βιβλιοθήκη;
…Πάμε βιβλιοθήκη;
Σήμερα 17 Μαϊου στα πλαίσια της υλοποίησης του σχεδίου δράσης για τη σχολική βιβλιοθήκη συνδεθήκαμε διαδικτυακά με τη Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων και παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη διαφορετικότητα “Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό…”
Το βιβλίο που διαβάστηκε και επεξεργαστήκαμε την ιστορία του ήταν “Ο ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ”
Καιρός για…ενημέρωση!!!
Καιρός για…ενημέρωση!!!
Σήμερα 15 Μαΐου 2024 επισκέφθηκε το σχολείο μας ο αναλυτής καιρού Γιώργος Μέλλος οποίος έκανε μια ενδιαφέρουσα και διαδραστική παρουσίαση για τον καιρό στην περιοχή των Ιωαννίνων. Ο αναλυτής μίλησε στους μαθητές για προγνωστικά μοντέλα και σύμβολα , για το κλίμα των Ιωαννίνων και τους παράγοντες που το επηρεάζουν αλλά και γενικότερα για την κλιματική αλλαγή. Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις των παιδιών και κέντρισε το ενδιαφέρον των μικρών μαθητών που ενθουσιάστηκαν από την παρουσίαση….
Ο Βασιλιάς με το Δέντρο στην Καρδιά
Ο Βασιλιάς με το Δέντρο στην Καρδιά
Ένα ηπειρώτικο παραμύθι
Η Θεατρική Ομάδα Μπαγαμπόντο παρουσίασε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας την παράσταση Ο Βασιλιάς με το δέντρο στην καρδιά. Πρόκειται για ένα παραδοσιακό ηπειρώτικο παραμύθι γεμάτο εικόνες και συμβολισμούς. Έτσι, δύο ηθοποιοί μεταμορφώθηκαν σε περισσότερους από δέκα διαφορετικούς χαρακτήρες και αξιοποιώντας τεχνικές όπως η αφήγηση, η παντομίμα, η αναπαράσταση, η εμψύχωση μάσκας και αντικειμένων και χρησιμοποιώντας τα ελάχιστα σκηνικά μέσα καθώς και μια πρωτότυπη μουσική αλλά και διαδραστικά θεατρικά παιχνίδια, έστησαν μέσα στην αίθουσα εκδηλώσεων μια παράσταση που μίλησε με αμεσότητα στα παιδιά και τους επέτρεψε να γίνουν κομμάτι της ιστορίας. Μιας ιστορίας που έθιξε ζητήματα όπως: η αγάπη, η συγχώρεση, η δύναμη του «μαζί», η ματαιότητα της βίας αλλά και τη θεραπευτική λειτουργία της αφήγησης.
Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων
Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων
Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων σήμερα 4 Απριλίου και δε γινόταν να μην επισκεφτεί το σχολείο μας ένα ζωάκι!
Μας επισκέφτηκε, λοιπόν, η Πέτρα, μία πρώην αδέσποτη γατούλα που βρήκε καταφύγιο και αγάπη στην αγκαλιά της κτηνιάτρου κυρίας Βασιλικής Ευαγγέλου! Η κυρία Βασιλική μίλησε στους μικρούς μαθητές για τα δικαιώματα των ζώων που δεν έχουν οικογένεια, για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ζουν, για τους κινδύνους που διατρέχει η ζωή τους στο δρόμο!
Όλοι οι μαθητές συμμορφώθηκαν απόλυτα με τους κανόνες που έθεσε η κτηνίατρος και έτσι απόλαυσαν τα συναίσθημα που τους χάρισε το χάϊδεμα της Πέτρας!
Στο τέλος οι μαθητές πρόσφεραν στους επισκέπτες μία αφίσα που έφτιαξαν οι ίδιοι στέλνοντας ένα μήνυμα αγάπης για όλα τα ζώα!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ την κυρία Βασιλική για την εμπειρία που μας πρόσφερε!
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου, βρήκα ότι ένας ποιητής ήδη είχε πάει εκεί.
Ζίγκμουντ Φρόυντ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου επισκέφτηκαν το σχολείο μας, έπειτα από δική μας πρόσκληση, δύο αξιόλογες και καταξιωμένες ποιήτριες και παιδαγωγοί, οι κύριες Γιώτα Παρθενίου και Γιάννα Κούλα!
Οι δύο ποιήτριες χωρίς να παραγκωνίσουν την δεύτερη ιδιότητά τους, αυτή του παιδαγωγού, διάβασαν παιδικά ποιήματα, «έπαιξαν» και αλληλεπίδρασαν με τους μαθητές μέσα από την ποίηση και ενθάρρυναν τα παιδιά να ποιήσουν αυθόρμητα κι αυτά τα δικά τους ποιήματα!
Ευχαριστούμε θερμά τις δύο κυρίες για την ανταπόκρισή τους στο κάλεσμά μας!
Η δράση εντάσσεται στο σχεδιασμό για την υλοποίηση του σχεδίου δράσης για τη βιβλιοθήκη.





















Πρόσφατα σχόλια