Κοινωνική και πολιτική Αγωγή 2025

Το μάθημα της κοινωνικής και πολιτικής Αγωγής ολοκληρώθηκε φέτος για τις τάξεις Ε΄ και ΣΤ΄ με ομαδικές εργασίες στις οποίες δύο ομάδες από κάθε τάξη δημιούργησαν τα δικά τους ομαδικά έργα. Κάθε ομάδα είχε την εργασία να αποτυπώσει πόσα έμαθε από το μάθημα. Λέξεις που έρχονται στο μυαλό, λέξεις που εντοπίστηκαν στο βιβλίο. Κάθε παιδί και το δικό του αποτύπωμα πάνω στην ομαδική αφίσα. Παρόλο που το έργο και η εκφώνηση της δραστηριότητας ήταν ίδια οι ομάδες έκαναν τα δικά τους μοναδικά έργα, μικρά έργα τέχνης που κοσμούν την πόρτα του γραφείου των εκπαιδευτικών. Μπράβο στα παιδιά που κάθε φορά μας εκπλήσσουν ευχάριστα. Καλή πρόοδο στο γυμνάσιο στα παιδιά της ΣΤ΄και επίσης στα παιδιά της μελλοντικής ΣΤ΄θα έχουμε την ευκαιρία να τα αναλύσουμε περισσότερο με τη νέα σχολική χρονιά.

492470718 24455298354059217 3567460399392881937 n 504006836 24455299647392421 4400709087985999525 n  500773304 24455296940726025 3996715648109476241 n 495858795 24455299947392391 2872339878208401512 n

Συμμετοχή στο φεστιβάλ Φιλαναγνωσία και Αφηγηματικών Εργαλείων του τ. Πολ. Θεμ. Α/θμιας Εκπαίδευσης

Οι μαθητές της Ε΄τάξης παρουσίασαν το Δρώμενο με θέμα τη διαφορετικότητα το οποίο συνδυάζει την ιστορία “Δύο ιστορίες που ρωτάνε” του Μάνου Κοντολέων και το κορίτσι με το κόκκινο μπαλόνι του Μπάνσκι. Πρόκειται για μία συνεργασία της κ. Βίκτωρος, την κ. Ζέρβα, της κ. Φαρμάκη, της κ. Ρεσβάνη μέσα από την οποία οι μαθητές έμαθαν να συνεργάζονται, να παρουσιάζουν κάτι μαζί παρεμβαίνοντας και δημιουργώντας οι ίδιοι με τις ιδέες τους το ίδιο το δρώμενο. Δεν υπήρχε τίποτε πριν την ανάγνωση του λογοτεχνικού κειμένου. Η αφήγηση των μαθητών εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους στο Παμπελοποννησιακό γήπεδο όπου και παρουσιάστηκε στην ειδική εκδήλωση – φεστιβάλ που οργάνωσε η κ. Μαντζουράτου, υπεύθυνη του τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων της Α/θμιας Εκπαδευσης Αχαίας για το δίκτυο Φιλαναγνωσία και Αφηγηματικά εργαλεία στο οποίο συνεργάτης είναι η κ. Ρεσβάνη.

499833656 30829275483338535 5508515330967964989 n 495267114 30829277226671694 7743207824327991628 n 505021509 30829277700004980 1150828750929891416 n 494399464 30829280826671334 8140438048320978103 n

Εθελοντική Αιμοδοσία – Επιμορφωτική συνάντηση “Οικογένεια και Σχολείο”

Τη Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε κοινή δράση του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων και του σχολείου σε συνεργασία με το ΠΓΝ Πατρών.  Υπεύθυνη της δράσης ήταν κ.  Παπαζώη. Ευχαριστούμε τους γονείς που ανταποκρίθηκαν και έδωσαν αίμα.

Την ίδια ημέρα και ώρα πραγματοποιήθηκε για γονείς και εκπαιδευτικούς από την ΕΔΥ του σχολείου μας επιμορφωτική συνάντηση με θέμα Οικογένεια και σχολείο. Ευχαριστούμε θερμά τους εισηγητές: κ. Γαλανού, κ. Πιλήση και κ. Ρεσβάνη. Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς που παρακολούθησαν την επιμορφωτική συνάντηση.

494390719 24442214155367637 7656967141194599025 n 500764378 24442213515367701 2827573636305105266 n

Παρουσίαση του βιβλίου του Παναγιώτη Δημητρόπουλου “Ο Φάρος”, Ελληνοεκδοτική

Στις 2 Ιουνίου 2025 οι μαθητές της ΣΤ τάξης αποχαιρέτησαν τους μαθητές του σχολείου μας με μια παρουσίαση ενός βιβλίου το οποίο έχει μέσα ιστορίες για τη ζωή και το έργο καταξιωμένων μορφών. “Ο Φάρος” του Παναγιώτη Δημητρόπουλου είναι ένα βιβλίο το οποίο εμπνέει και θέλει να αφυπνίσει τους μικρούς μαθητές να αναζητήσουν τους δικούς τους ήρωες- πρότυπα. Για κάθε παιδί ήρωας – πρότυπο μπορεί να είναι ο δάσκαλος- η δασκάλα του, οι γονείς του, κάποια μορφή που έχει διακριθεί σε κάποιον τομέα της επιστήμης. Οι μαθητές παρουσίασαν τις εργασίες που ετοίμασαν στο μάθημα της Κοινωνικής και πολιτικής αγωγής και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον ίδιο το συγγραφέα και να υπογράψει τα βιβλία τους που ήταν δωρεά του κ. Δημάκου στα παιδιά. Ευχαριστούμε πολύ τον ίδιο το συγγραφέα για την παρουσία του στο σχολείο μας, τον κ. Κατσίποδο για έναν ακόμη πίνακα που μας προσέφερε στο σχολείο μας, τον κ. Δημάκο για τη δωρεά των βιβλίων στα παιδιά που αποφοιτούν.

502584636 10229347988586246 8409409478681366094 n502620148 10229347988146235 6944883551840286306 n faros1 faros 3faros 2

ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Σας περιμένουμε στη γιορτή λήξης του σχολείου μας. Η γιορτή θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2025 και ώρα 8:00μ.μ. Στη γιορτή συμμετέχουν όλοι οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας μέσα από δρώμενα, τραγούδια και χορούς για τα οποία συνεργάστηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί. Θα έχουμε τη χαρά να δούμε ένα αφιέρωμα για τη Μ. Ασία, θα ακούσουμε υπέροχα ποιήματα και τραγούδια για το καλοκαίρι. θα ακούσουμε τη χορωδία μας η οποία αποτελείται από τρεις τάξεις του σχολείου μας, ατάκες από τον Ελληνικό κινηματογράφο, ένα σκετς από το παραμύθι “Η ΑΙ νεραιδοχώρα και το μεγάλο μυστικό” της κ. Ρεσβάνη από τις εκδόσεις Αλάτι, ένα δρώμενο με τραγούδια το οποίο είναι έμπνευση από το παραμύθι “Δύο ιστορίες που ρωτάνε” του Μ. Κοντολεών εκδ. Πατάκη και το κορίτσι με το κόκκινο μπαλόνι του Μπάνσκι. Το τελευταίο δρώμενο συμμετείχε στο φεστιβάλ για τη Φιλαναγνωσία και τα αφηγηματικά εργαλεία του τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπαίδευσης. Σας περιμένουμε με πολλή χαρά να αποχαιρετήσουμε μαζί την ΣΤ ΄τάξη που ολοκληρώνει το ταξίδι της γνώσης στο Δημοτικό Σχολείο. Τους ευχόμαστε καλή πρόοδο στο Γυμνάσιο!

AFISA LHXHS

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025

POSTER AIMODOSIA  Deltio typoy

Στις 2 Ιουνίου έχουμε τη χαρά να διοργανώνουμε από κοινού με το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας  και το ΠΓΝ Πατρών, εθελοντική αιμοδοσία στο πλαίσιο των δράσεων ενεργού πολίτη. Θα ήταν ιδιαίτερη χαρά σε εμάς να παρευρεθείτε και να δώσετε αίμα.

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ “Σχέσεις σχολείου και οικογένειας” ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

 ΑΦΙΣΑ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Στις 2 Ιουνίου 2025 στις 17:00-19:30μ.μ. θα γίνει επιμορφωτική συνάντηση από την ΕΔΥ του σχολείου με θέμα τις σχέσεις σχολείου και οικογένειας. Στη συνάντηση θα μιλήσουν η ψυχολόγος κ. Γαλανού, ο κοινωνικός λειτουργός κ. Πιλήσης και η διευθύντρια του σχολείου κ. Ρεσβάνη.  Θα χαρούμε ιδιαίτερα για την παρουσία σας στην επιμόρφωση αυτή. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής. Πατήστε στον σύνδεσμο για να δείτε την σχετική αφίσα της εκδήλωσης.

Οι μαθητές της Δ’ Ε και ΣΤ συμμετείχαν στο ταχύρυθμο πρόγραμμα ρομποτικής το οποίο υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών και το τμήμα ΤΕπΕΚΕ, την καθηγήτρια κ. Καρατράντου και τον κ. Ρουμελιώτη, φοιτητή του τμήματος.

Οι τάξεις ακολουθώντας φύλλα εργασίας ενεργοποίησαν τα kit ρομποτικής και έμαθαν μέσα από τις ομαδικές δραστηριότητες.
Συγκεκριμένα οι μαθητές της Δ΄  τάξης προγραμμάτισαν ρομπότ για την προστασία του περιβάλλοντος! Οι μικροί μαθητές της Δ’ τάξης είχαν μια μοναδική εμπειρία συμμετέχοντας σε εργαστήριο ρομποτικής, όπου γνώρισαν τον μαγικό κόσμο της τεχνολογίας και του προγραμματισμού! Με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, προγραμμάτισαν το εκπαιδευτικό ρομπότ TPBot ώστε να αναγνωρίζει και να “μαζεύει” σκουπίδια που βρίσκονται μπροστά του. Με αυτό το καινοτόμο εργαστήριο, τα παιδιά έμαθαν βασικές έννοιες προγραμματισμού, ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος. Μέσα από το παιχνίδι και την τεχνολογία, κατανόησαν πόσο σημαντικό είναι να διατηρούμε τον πλανήτη μας καθαρό — και πώς ακόμα και η ρομποτική μπορεί να συμβάλει σε αυτό! Συγχαρητήρια στους μικρούς μας προγραμματιστές! Ευχαριστούμε θερμά τον επιμορφωτή μας κ. Ρουμελιώτη για τη συνεργασία και υλοποίηση του εγχειρήματος.rompotikh

MAKE A WISH

Η Ε’ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στον φετινό μαθητικό, δημιουργικό διαγωνισμό του Make A Wish Ελλάδος , Αστέρι της ευχής, στην κατηγορία «Σχεδίασε το αστέρι σου». Μέσα από τη συμμετοχή τους τα παιδιά συνεργάστηκαν για τη δημιουργία της αφίσας δηλώνοντας και κατανοώντας έτσι το νόημα της προσφοράς, του αλτρουισμού και του αλληλοσεβασμού. Η συμμετοχή τους ολοκληρώθηκε λαμβάνοντας τον έπαινό τους. Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά!

Επίσκεψη της Β και Δ1 τάξης στην 6η ΕΜΑΚ- Δράση ενεργού πολίτη

EMAK 1 emak 2

Στις 2 Μαίου 2025 οι μαθητές της Β τάξη και της Δ΄1 με τις εκπαιδευτικούς τους κ. Μάνη και κ. Ψαρρά , επισκέφτηκαν την 6η ΕΜΑΚ προκειμένου να θέσουν όλα τα ερωτήματα που σχετίζονται με τη θεματική για τον ενεργό πολίτη που μελετούν με τις τάξεις τους. Οι ερωτήσεις και οι γνώσεις που ήδη είχαν οι μαθητές ήταν κάτι που εντυπωσίασε τους υπεύθυνους στο χώρο της ξενάγησης. Οι μαθητές ανέβηκαν σε πυροσβεστικό όχημα, έριξαν νερό με τη μάνικα και βιωματικά ένιωσαν όλα όσα περιγραφικά έβλεπαν και άκουγαν από τις δασκάλες τους.