Ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου 2022 το τμήμα της παρέλασης εκπροσώπησε το σχολείο μας επάξια υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής, κας Παπαδημητρίου Κρυσταλίας, αποσπώντας θερμό χειροκρότημα. Συγχαρητήρια σε όλους!

Την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022 οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης παρουσίασαν μια πολύ όμορφη και συγκινητική γιορτή. Μέσα από θεατρικά και χορούς αναβίωσαν τον αγώνα των Ελλήνων που αποτέλεσε το έπος του ’40.
Στη συνέχεια το τμήμα της σημαίας παραβρέθηκε στην καθιερωμένη κατάθεση στεφάνου στην πλατεία του Αγίου Νικολάου.
Στις 26-10-2022 πραγματοποιήθηκε μεταξύ των εκπαιδευτικών του σχολείου μας συζήτηση με ανταλλαγή καλών πρακτικών για τη διαχείριση κρίσεων.
Την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας ενημέρωση των διευθυντών και εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής των σχολείων του Δήμου Χαλκιδέων που θα λάβουν μέρος στο Α’ τρίμηνο των μαθημάτων κολύμβησης από την κα Τσαμοπούλου Χρύσα, Υπεύθυνη Φυσικής Αγωγής Π.Ε. Ευβοίας και τον κο Γλωσσιώτη Απόστολο, συντονιστή του προγράμματος.
Τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2022, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, το σχολείο μας επισκέφτηκε το θεματικό-βιωματικό πάρκο “Μια φορά κι έναν καιρό”. Εκεί, οι μαθητές πήραν μέρος σε μια σειρά από αθλητικές δραστηριότητες όπως ποδόσφαιρο, μπάσκετ, τέννις, πινγκ-πονγκ, τραμπολίνο, τοξοβολία, αναρρίχηση γιορτάζοντας την ημέρα αυτή.
Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 9:40 π.μ., στο προαύλιο του σχολείου μας.
Η προσέλευση στο σχολείο θα γίνει στις 9.30 π.μ. από την κεντρική είσοδο (Εμμανουήλ Ξάνθου).
Τα βιβλία θα δοθούν στους μαθητές την Τρίτη 13-9-2022.
Καλή σχολική χρονιά!
Αγαπητοί Γονείς,
Ελπίζουμε να είστε όλοι καλά. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το σχολείο μας από φέτος έχει επιλεγεί για την πιλοτική εφαρμογή του διευρυμένου ολοήμερου προγράμματος (Υπουργική Απόφαση Αριθ. Φ.7/ΦΜ/98404/Δ1/2022 ΦΕΚ 4215/Β/10-8-2022) με νέες ώρες δυνατής αποχώρησης 14.55 – 15.50 – 17.30.
Εφόσον επιλέξετε για το παιδί σας παρακολούθηση του προγράμματος έως τις 14.55 ή 15.50, αυτή η ώρα αποχώρησης πρέπει να τηρείται υποχρεωτικά καθημερινά.
Στη ζώνη 16.00 – 17.30 δε θα πραγματοποιείται μελέτη – προετοιμασία αλλά δημιουργικές δραστηριότητες για τις οποίες θα υπάρξει σχετική ενημέρωση. Οι δραστηριότητες αυτές απευθύνονται μόνο σε μαθητές που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα.
Παρακαλούνται όσοι γονείς ενδιαφέρονται για τη φοίτηση των παιδιών τους στο ολοήμερο να συμπληρώσουν τη δήλωση που βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο. Η συμπλήρωση είναι υποχρεωτική και για όλους τους γονείς που έχουν από τον Μάιο δηλώσει για τα παιδιά τους συμμετοχή ακόμα κι αν δεν επιθυμούν παρακολούθηση του διευρυμένου ολοήμερου προγράμματος.
Λόγω του ότι οι ημερομηνίες προγραμματισμού είναι περιορισμένες η δήλωσή σας θα γίνει ηλεκτρονικά μέχρι την Παρασκευή 2/9 μέσω της παρακάτω ηλεκτρονικής φόρμας.
Πατήστε τον σύνδεσμο, συμπληρώστε τα στοιχεία σας και πατήστε υποβολή.
https://docs.google.com/forms/d/1l_uEDIfhM5kpX_zRSlek2Jvem2Z4R7d5VLy6jDJLYF 0/edit
Καλή σχολική χρονιά και καλή δύναμη!
Η Αν. Δ/ντρια
Ευαγγελία Ροπακά
Τα παιδιά κι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας αποχαιρέτησαν την έκτη τάξη την Τρίτη 14 Ιουνίου. Τα παιδιά της Ε΄τάξης ετοίμασαν βίντεο με συνεντεύξεις από τους μαθητές της έκτης και το πέρασμά τους από το σχολείο μας. Οι μαθητές της Δ’ τάξης τραγούδησαν με τη συνοδεία βίντεο καραόκε που ετοίμασαν ενώ οι μαθητές της Γ’ δημιούργησαν μια όμορφη καλοκαιρινή αφίσα που προσέφεραν στους μαθητές της Στ. Τα πρωτάκια αποχαιρέτησαν την έκτη με ένα μπαλόνι στον κάθε μαθητή και μια κάρτα. Στο τέλος της εκδήλωσης η διευθύντριά μας, κα Παλαιού Ευαγγελία, τους ευχήθηκε καλή συνέχεια στο Γυμνάσιο και τους προσέφερε αναμνηστικά δώρα σε κλίμα συγκίνησης, αφού εκτός από τα παιδια της έκτης αποχαιρετά όλους τους μαθητές κι εκπαιδευτικούς του σχολείου μας λόγω συνταξιοδότησης.
Πρόσφατα σχόλια