Κλειστές θα παραμείνουν όλες οι σχολικές μονάδες στο Δήμο Χαλκιδέων τη Δευτέρα 6-2-2023 και την Τρίτη 7-2-2023, σύμφωνα με την παρακάτω απόφαση της Δημάρχου.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Κλειστές θα παραμείνουν όλες οι σχολικές μονάδες στο Δήμο Χαλκιδέων τη Δευτέρα 6-2-2023 και την Τρίτη 7-2-2023, σύμφωνα με την παρακάτω απόφαση της Δημάρχου.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Η Δ΄ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Την Τετάρτη 18/1/23 η Δ΄τάξη επισκέφτηκε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, στα πλαίσια προγράμματος στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων “Κυκλοφορώ στην πόλη με ασφάλεια”. Εκεί τα παιδιά αφού ενημερώθηκαν για βασικούς κανόνες Κυκλοφοριακής Αγωγής, ως πεζοί, συνεπιβάτες αυτοκινήτου και ποδηλάτες, καθώς και για τα σήματα κυκλοφορίας, περπάτησαν στους δρόμους του Πάρκου βλέποντας σήματα , διαβάσεις κλπ και εφαρμόζοντας άμεσα αυτά που άκουσαν. Τέλος φόρεσαν κράνη και ποδηλάτησαν στους ίδιους δρόμους εφαρμόζοντας τους κανόνες που έμαθαν!Η επίσκεψη έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο, με την παραλαβή αναμνηστικού διπλώματος.

Την Παρασκευή 23-12-2022, πραγματοποιήθηκε, μετά το τέλος των μαθημάτων, παρουσίαση διδασκαλίας του κεφαλαίου της Ιστορίας της Ε’ τάξης ‘Οι Πέρσες και οι Άβαροι συμμαχούν εναντίον του Βυζαντίου’ από τον ενδοσχολικό συντονιστή και δάσκαλο της Ε’ Τάξης Ιωάννη Καρμίρη.
Την Τετάρτη 7/12/22 η Δ΄τάξη επισκέφτηκε το φαράγγι της Αγάλης, στα πλαίσια του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων “Το αισθητικό δάσος της Στενής” , σε συνεργασία με το ΚΕ.ΠΕ.Α Διρφύων- Μεσσαπίων . Αφετηρία το πανέμορφο χωριό της Λούτσας, στους πρόποδες της Δίρφης όπου βρίσκεται το κτίριο του Κέντρου Περιβαλλοντικής Αγωγής, και εκεί υποδέχτηκαν τα παιδιά οι υπεύθυνοι του προγράμματος κ. Ηλίας και κ. Χαρά. Μετά τη γνωριμία και κάποιες απαραίτητες διευκρινίσεις, μεταφέρθηκαν στο φαράγγι της Αγάλης. Εκεί περπάτησαν , απόλαυσαν το φθινοπωρινά χρώματα και θαύμασαν το δάσος και το τοπίο. Ταυτόχρονα όμως έπαιξαν και έκαναν δραστηριότητες: παρατήρησαν δέντρα και φύλλα, έμαθαν ονομασίες τους, είδαν ζώα και μικροοργανισμούς . Το πρόγραμμα για το δάσος ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο!!
Στα πλαίσια της συνεχούς μας προσπάθειας για επιμόρφωση εκπαιδευτικών αλλά και γονέων, ώστε να βελτιωθεί η μαθησιακή διαδικασία, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 23ης Νοεμβρίου η ομιλία-συζήτηση που οργάνωσε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών του σχολείου μας, με θέμα: “Διαφορετικότητα. Η αποδοχή και ο σεβασμός του διαφορετικού ως μέτρο πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού” σε συνεργασία με την ψυχολόγο κ. Βασιλική Χριστοπούλου, την οποία ευχαριστούμε θερμά!! Στη συζήτηση παραβρέθηκαν εκτός από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας , εκπαιδευτικοί από άλλα σχολεία καθώς και γονείς, οι οποίοι συζήτησαν, προβληματίστηκαν, εξέφρασαν απορίες, ανησυχίες και αντάλλαξαν απόψεις.
Την Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022 τα παιδιά της Ε και Στ τάξης επισκέφτηκαν με τους δασκάλους τους το Ναυτικό Μουσείο στον Πειραιά. Εκεί ξεναγήθηκαν στην εντυπωσιακή έκθεση με συλλογές από καράβια, πολεμικά και εμπορικά, που ξεκινούν από την προϊστορική εποχή και την κλασσική αρχαιότητα και φτάνουν έως σήμερα.
Την Παρασκευή 11/11, η Δ΄τάξη του σχολείου μας, στα πλαίσια του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων “Το αισθητικό δάσος της Στενής”, μαζί με την Δ΄τάξη του 26ου Δ.Σ, ανέβηκε στη θέση “Λειρί” σε υψόμετρο 1.120 μ. και επισκέφτηκε το ορειβατικό καταφύγιο “Μιχάλης Νικολάου”, διασχίζοντας το μονοπάτι του Ελατιά. Οδηγοί μας στην εκπληκτικής ομορφιάς διαδρομή, τα μέλη του ορειβατικού συλλόγου, Μάκης Νέγρης και Σοφία Καλαμπαλίκη, τους οποίους μαζί με τον πρόεδρο του ορειβατικού συλλόγου Αναστάσιο Μπαλτά, ευχαριστούμε , για την υπομονή και τη φιλοξενία! Τα παιδιά εκτός από τις μοναδικής ομορφιάς εικόνες του φθινοπωρινού δάσους, που απόλαυσαν κατά την ανάβαση, ξεναγήθηκαν στους χώρους του καταφυγίου, όπου και γευμάτισαν. Μπορεί η ομίχλη να μην μας άφησε να απολαύσουμε την απίστευτη θέα, αλλά χάρισε υπέροχες εικόνες , που θα μείνουν αξέχαστες!
Πρόσφατα σχόλια