Η Στ’ τάξη του σχολείου μας είχε τη χαρά να πάρει μέρος σε Διασχολικές Αθλητικές Δράσεις Συμπερίληψης & Ενσυναίσθησης σε συνεργασία με την ΕΑΟμ-ΑμεΑ στους χώρους του Κλειστού Γυμναστηρίου Κανήθου “Τάσος Καμπούρης” . Όλα τα παιδιά ενημερώθηκαν και έπαιξαν τα παραολυμπιακά αθλήματα “Καθιστή πετοσφαίριση”, “boccia” και ” goalball”!




Πρόσφατα σχόλια