Οι μαθητές της φετινής έκτης τάξης (2021-2022) έβαλαν τη σφραγίδα τους όχι μόνο με το πέρασμά τους αλλα και κυριολεκτικά με την όμορφη ζωγραφιά που δημιούργησαν με την καθοδήγηση της δασκάλας τους και πολύ μεράκι. Στολίζει πλέον τον τοίχο έξω από την αίθουσα όπου πέρασαν την τελευταία τους χρονιά στο σχολείο μας! Ευχαριστούμε πολύ!




































Πρόσφατα σχόλια