Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήθηκε σεμινάριο πρώτων βοηθειών από την Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης Εύβοιας (Ο.Ε.Δ.) στον χώρο του σχολείου μας τοσο για μαθητές όσο και για εκπαιδευτικούς. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον κ.Τσιγιάννη Σταύρο, εκπαιδευτή πρώτων βοήθειων, διασώστη, πλήρωμα ασθενοφόρου, Διευθυντή ERC.
Αρχεία για Ιούνιος, 2026
Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών
Ιούν 202618
Πρόσφατα σχόλια