Self-test

Οι μαθητές/τριες   θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και θα προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Το self-test θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9

Μπορείτε να κατεβάσετε δήλωση εδώ.


Φόρτωση PDF…

 

Αγιασμός στο σχολείο μας

Σας ενημερώνουμε πως ο Αγιασμός θα γίνει τη Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2021, στις 9:00 το πρωί. Οι μαθητές των ΣΤ΄, Ε΄, Δ΄ τάξεων θα έρθουν στο σχολείο στις 8:30, ενώ οι μαθητές των Γ΄, Β΄ θα έρθουν στις 8:45. Στην αυλή του σχολείου, όπου θα γίνει ο Αγιασμός, θα προσέλθουν μόνο οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης, συνοδευόμενοι/ες από τον έναν γονέα. Στη συνέχεια ο ιερέας θα περάσει από όλα τα υπόλοιπα τμήματα.  Μετά τον Αγιασμό θα αποχωρήσουν όλοι οι μαθητές και μαθήτριες κατά τμήμα, όπως και την προηγούμενη χρονιά. Οι μαθητές/τριες δεν χρειάζεται να φέρουν τσάντα την πρώτη μέρα. 

Κατά την είσοδό τους στο σχολείο οι μαθητές/τριες είναι υποχρεωμένοι/ες  να δείξουν τη βεβαίωση αρνητικού self test. Πρέπει να έχει δηλωθεί στην πλατφόρμα (https://self-testing.gov.gr/) και να φέρει επάνω τον σχετικό κωδικό.

Ευχόμαστε σε όλους μια  δημιουργική χρονιά με υγεία.

Η Διεύθυνση – Ο Σύλλογος Διδασκόντων