ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ VOYAGE EN FRANCE-ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ

 

Την Τετάρτη  22 Μαΐου, οι μαθητές γαλλικών της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, παρουσίασαν την παράσταση «VOYAGE EN FRANCE-ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ». Τα παιδιά εκπόνησαν ένα πρόγραμμα (projet) που είχε βασικό θέμα ένα εικονικό ταξίδι στη Γαλλία.

Μέσα από αυτό, τους δόθηκε η ευκαιρία :

  • να αναπτύξουν δεξιότητες καλής επικοινωνίας και συνεργασίας
  • να γνωρίσουν τη Γαλλία γεωγραφικά, πολιτισμικά και πολιτιστικά
  • να συνειδητοποιήσουν κοινά πολιτισμικά στοιχεία ανάμεσα στην Ελλάδα και τη Γαλλία και έτσι να αποκτήσουν διαπολιτισμική συνείδηση (πολυπολιτισμικότητα)
  • να αγαπήσουν την ξένη γλώσσα και να συνειδητοποιήσουν τη χρησιμότητα της εκμάθησής της

Οι μαθητές ,μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό, μας γνώρισαν τα αξιοθέατα της Γαλλίας, τα προϊόντα της  καθώς και τη γαλλική κουζίνα. Μας ταξίδεψαν με όμορφες γαλλικές μελωδίες από την Edith Piaf μέχρι τη Zaz και την Indyla ,μα πάνω απ΄όλα το χάρηκαν πολύ!

Ευχάριστη νότα στην εκδήλωση αποτέλεσε η παρουσία των παιδιών της Α2 τάξης ,που τραγούδησαν και χόρεψαν το γαλλικό τραγουδάκι «Sur le Pont d΄ Avignon»

Την παρουσίαση τίμησαν με την παρουσία τους ο Συντονιστής Εκπαίδευσης για τη Γαλλική Γλώσσα κ.Στέλιος Μαρκαντωνάκης  καθώς και μεγάλος αριθμός γονέων.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τα ευχαριστούμε που μας θύμισαν ότι η ξένη γλώσσα συμπληρώνει την παιδεία του σύγχρονου ανθρώπου, προσφέροντας ευρύτητα σκέψης και πολιτιστική αυτογνωσία.

 

 

PRESENTATION DU PROJET VOYAGE EN France

Mercredi, le 22 mai, les élèves du département français de la 6ème année de notre école, ont présenté le spectacle « VOYAGE EN FRANCE »

Les enfants ont travaillé sur un programme qui avait comme sujet principal un voyage virtuel en France.

Grâce à ce projet, ils ont eu la chance de:

  • développer de bonnes compétences de communication et de coopération
  • connaître la France sur les plans géographique, culturel et culturel
  • prendre conscience d’éléments culturels communs entre la Grèce et la France et ainsi acquérir une conscience interculturelle (multiculturalisme)
  • aimer la langue étrangère et prendre conscience de l’utilité de son apprentissage

Les élèves, à travers un riche matériel photographique, ont présenté les monuments de la France, ses sites touristiques, ses produits ainsi que la cuisine française. Ils ont chanté de belles mélodies françaises d’Edith Piaf à Zaz et Indyla, mais plus que ça, ils ont bien passé eux mêmes! En plus, les enfants de la classe A2 ont  chanté et dansé la chanson française “Sur le Pont d’Avignon” La présentation a été honorée par la présence du coordinateur de la langue française, M.Stelios Markantonakis, ainsi que par un grand nombre de parents.

Nous félicitons chaleureusement tous les enfants et nous les remercions de nous avoir rappelé que la langue étrangère complète l’éducation de l’homme moderne en offrant une pensée ouverte et une connaissance de soi socioculturelle.

 

 

 

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς