Εαρινή ισημερία και πρώτη μέρα της Άνοιξης η 21η Μαρτίου!!! Τα παιδιά του σχολείου μας παρουσίασαν ένα πανάρχαιο ελληνικό έθιμο για το καλωσόρισμα της νέας εποχής, τραγουδώντας τα κάλαντα της Ρόδου. Το έθιμο του καλαντίσματος της Άνοιξης χάνεται στα βάθη των αιώνων, τότε που ακόμη ο Μάρτης ήταν ο πρώτος μήνας του χρόνου και για να τον προϋπαντήσουν έψελναν ευχές και κάλαντα. Μαζί τους οι καλαντιστές είχαν τη χελιδόνα, μια κατασκευή, με ένα ομοίωμα χελιδονιού να περιστρέφεται στην κορυφή της. Χελιδονίσματα λέμε την 1η και 21η Μαρτίου (εαρινή ισημερία), κρατώντας στα χέρια μας τη χελιδόνα.
Κρατώντας τη δική μας «χελιδόνα» και με εμψυχώτρια την μουσικό μας Αλέκα Αναστασίου, αλλά και την εκπαιδευτικό Θεατρικής Αγωγής Ιωάννα Σταματίου που δίδαξε στα παιδιά τα κάλαντα στη νοηματική, μια υπέροχη και συγκινητική στιγμή, αναβιώσαμε αυτό το έθιμο με την ελπίδα οι νέες γενιές να το τηρούν όπως και τόσα άλλα έθιμα της πατρίδας μας.



















