“”Φίλε, φίλε, είσαι εδώ;”…. Περπατώ – περπατώ μες το δάσος όταν…….;!;!;!!!!

 

“”Φίλε,φίλε,είσαι εδώ;”…. Περπατώ – περπατώ μες το δάσος όταν…….;!;!;!!!!

Παράσταση Συμμετοχικού Θεάτρου στο 21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας.

Η “Σαλουπέτα” Ευρυδίκη ήρθε καλεσμένη από την δασκάλα Ευαγγελία Τιπούρτη και την τάξη της!!!

Με γεύση “τρυφερότητα, κάποια γραμμάρια “σύγκρουση”, μισό κιλό “εμπιστοσύνη”, μια ντουζίνα “συναισθήματα” και αρκετές δόσεις δοκιμής και αναστοχασμού, οι μαθητές της Β τάξης παρακολούθησαν στην αίθουσα εκδηλώσεων, μια ιστορία για τη φιλία, για την εμπιστοσύνη που μπορεί να χαθεί και για την πιθανότητα επανάκτησής της.
Μια παράδοξη φιλία ενός Λύκου κι ενός Λαγού που μπαίνει σε δοκιμασία.
Οι κάτοικοι του Λαγοστόκ θα βοηθήσουν ή θα κάνουν τα πράγματα χειρότερα;
Μια παράσταση με αφήγηση, παιχνίδι ρόλων, κινητικό παιχνίδι, μουσική και τραγούδι.