Με επιτυχία ολοκληρώθηκε και φέτος το πρόγραμμα μαθημάτων κολύμβησης για τους μαθητές της Γ’ τάξης, στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Χαλκίδας.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια εκπαιδευτική και ταυτόχρονα διασκεδαστική εμπειρία, μέσα από:
✅ Δημιουργική μάθηση με παιχνίδια και βιωματικές ασκήσεις
✅ Εξοικείωση με το υγρό στοιχείο
✅ Εκμάθηση σωστής αναπνοής
✅ Κατανόηση βασικών κανόνων ασφάλειας στο νερό
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γυμναστές Αρετή Μουσελίμη και Αποστόλη Γλωσσιώτη, που με επαγγελματισμό και φροντίδα δίδαξαν στα παιδιά μας τα πρώτα τους βήματα στην κολύμβηση.
Θερμές ευχαριστίες και στη Χρύσα Τσαμοπούλου, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων – Φυσικής Αγωγής, για τη στήριξή της και την άρτια οργάνωση του προγράμματος.
Μέσα από τέτοιες δράσεις, τα παιδιά μαθαίνουν, αναπτύσσονται σωματικά και ψυχικά, και αποκτούν δεξιότητες ζωής που θα τα συνοδεύουν για πάντα! 💙

