Η συμμετοχή του σχολείου μας στον διαγωνισμό SID 2025 “Λέμε ΟΧΙ στον Διαδικτυακό Εκφοβισμό: Μαθαίνουμε, Προστατευόμαστε, Στηρίζουμε!” είναι πλέον γεγονός!!! Οι μαθητές της Ε2 τάξης Μάικ, Αναστάσης και Άρης, με την υποστήριξη της εκπαιδευτικού Γρατσάνου Κατερίνας, εμπνεύστηκαν από το θέμα του διαγωνισμού και δημιούργησαν ένα καταπληκτικό έργο στο πρόγραμμα Scratch. Καλή επιτυχία παιδιά!!!
Η δημοσίευση φωτογραφιών, βίντεο και λοιπών στοιχείων των μαθητών του σχολείου μας, έγινε με την συναίνεση των γονέων τους.