Στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του σχολείου μας, οι μαθητές της Γ’ τάξης του 21ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας είχαν τη μοναδική ευκαιρία να συμμετέχουν στα «Μουσικά πρωϊνά» της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δήμου Χαλκιδέων.
Τα παιδιά παρακολούθησαν από κοντά την πρόβα της ορχήστρας, γνώρισαν τα διαφορετικά ηχοχρώματα των πνευστών και κρουστών οργάνων, καθώς και τον ρόλο που παίζουν μέσα στη συνολική αρμονία της Φιλαρμονικής. Με χαρά και ζωντάνια συμμετείχαν στους μουσικούς διαλόγους που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της συνάντησης.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Πέτρο Πρόκο για την άμεση ανταπόκρισή του και τη φιλική του διάθεση, που έκανε αυτή την εμπειρία ακόμα πιο ξεχωριστή για τους μικρούς μας μαθητές!
Μουσική, μάθηση και δημιουργία – η τέλεια συνταγή για μια αξέχαστη σχολική μέρα! 🎵


