Εκδρομή στο Πάρκο Αναψυχής Παύλιανης

Την Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εκδρομή στο Πάρκο Αναψυχής Παύλιανης, μια υπέροχη πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 21ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας.

Η εκδρομή αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να γνωριστούν καλύτερα, να δημιουργήσουν ισχυρούς δεσμούς εμπιστοσύνης και να ενισχύσουν το αίσθημα συνεργασίας.

Μέσα σε ένα όμορφο φυσικό περιβάλλον, όλοι απόλαυσαν στιγμές χαράς, παιχνίδια και γέλιο, αφήνοντας πίσω τους μόνο όμορφες αναμνήσεις που θα μείνουν ζωντανές για πάντα.

Στόχος μας είναι τέτοιες δράσεις να γίνονται θεμέλιο για μια θετική, δημιουργική και ενωμένη σχολική κοινότητα, όπου η επικοινωνία και η συνεργασία αποτελούν την καρδιά της καθημερινότητάς μας.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συμμετείχαν και συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της όμορφης μέρας!