Στο Στάδιο της Χαλκίδας 22 Μαϊου 2024 το σχολείο μας συμμετείχε στους Πανευβοϊκούς Αγώνες Στίβου κατακτώντας 8 συνολικά μετάλλια, 1 χρυσό, 4 αργυρά και 3 χάλκινα!!!
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας που συμμετείχαν στη γιορτή του στίβου, κερδίζοντας εκτός από μετάλλια και αθλητικές εμπειρίες.



