ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΑΣ “Δ. ΓΑΤΟΠΟΥΛΟΣ – Λ. ΣΟΥΡΛΑ”

Ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο πάθος, επιμονή, υπομονή, μαχητικότητα, ομαδικότητα και κυρίως ευγενή άμιλλα, ζήσαμε στις 17 και 18 Μαΐου 2024 στο Derneki Sports Park. Το φετινό ρεκόρ συμμετοχών των 26 ομάδων ποδοσφαίρου αγοριών και κοριτσιών των σχολείων της πόλης μας ήταν κάτι μοναδικό και έδειξε ότι όλη η σχολική κοινότητα – γονείς, εκπαιδευτικοί – μαθητές, διαμορφώνουν ένα καλύτερο αύριο και δείχνουν το δρόμο για να γίνουν τα όνειρα των παιδιών πραγματικότητα μέσα από αποτυχίες και επιτυχίες!!! Χαμόγελα, δάκρυα, πανηγύρια 🏆🥇😃⚽ Το σχολείο μας, το 21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας συμμετείχε με τις ομάδες του, κοριτσιών και αγοριών που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και διασκέδασαν παίζοντας. Τα αγόρια μας αγωνίστηκαν στον τελικό κατακτώντας το αργυρό μετάλλιο 👏👏🥈
Η συμμετοχή του σχολείου μας στη δράση αυτή ανέπτυξε ισχυρούς δεσμούς μεταξύ μαθητών διαφορετικών σχολείων καθώς επίσης και με την κοινότητα, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για στάσεις και συμπεριφορές που βασίζονται στις αξίες του αθλητισμού, της συνεργασίας, της ενεργής συμμετοχής στα κοινωνικά δρώμενα. Για δύο μέρες αξιοποιήσαμε τον ελεύθερο χρόνο μας με ψυχαγωγία και άθληση στη φύση, συναντώντας φίλους, συναδέλφους, γονείς, ξεφεύγοντας από το άγχος της καθημερινότητας και κυρίως διαμορφώνοντας χαρακτήρες. Η εμπλοκή σε αυτή τη γιορτή των παιδιών, πολλών φορέων της πόλης μας ακόμα πιο σημαντική…
Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας πρόσφερε τα διπλώματα, τον γιατρό και τον διαιτητή των αγώνων. Ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Γιάννης Νέζης τα μετάλλια και τα κύπελλα. Ο πρόεδρος της σχολικής επιτροπής κ. Κώστας Βελής πάντα κοντά στις ανάγκες των σχολείων μας. Σε κλίμα συγκίνησης έγινε η απονομή του κυπέλλου στην πρωταθλήτρια ομάδα των αγοριών του 9ου Δ.Σ.Χαλκίδας, που προς μεγάλη έκπληξη όλων έδωσε στους νικητές ο αδερφός του Δημήτρη Γατόπουλου που ήρθε από την Αμερική για να παραβρεθεί στο τουρνουά που είναι αφιερωμένο στη μνήμη του αδερφού του!!! Στα κορίτσια του 13ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας που ήταν οι νικήτριες του τουρνουά, την απονομή έκανε ο πρόεδρος του Συλλόγου Δ/Ν Χαλκίδας Λάμπρος Γιαννούχος, που έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές – παίκτες με την υπόσχεση του χρόνου να είμαστε ακόμη περισσότεροι.
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ, σε αγόρια και κορίτσια των Δημοτικών Σχολείων!!!
ΟΜΑΔΕΣ ΑΓΟΡΙΩΝ:
1ο, 2ο, 4ο, 5ο, 7ο, 9ο, 13ο, 18ο, 19ο, 21ο, 22ο, 23ο, 24ο, 25ο Χαλκίδας, Δ.Σ. Μύτικα, 2ο Βασιλικού, 3ο Ψαχνών
ΟΜΑΔΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ:
2ο, 5ο, 9ο, 13ο, 18ο, 21ο, 23ο, 24ο, Δ.Σ. Μύτικα

«Εκφοβισμός, βία και διεκδικητικότητα»

Την Παρασκευή 16 Μαΐου 2024, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας βιωματική δράση με τίτλο «Εκφοβισμός, βία και διεκδικητικότητα»  με τους μαθητές του τμήματος Ε2. Κεντρικοί στόχοι της δράσης  ήταν η προαγωγή θετικών συμπεριφορών  και η άσκηση των μαθητών σε υγιείς τρόπους διεκδίκησης. Αρχικά, οι μαθητές προβληματίστηκαν γύρω από το τι είναι η βία και πώς σχετίζεται με τον εκφοβισμό, τις διάφορες μορφές της,  τις συνέπειες του εκφοβισμού στο άτομο, τον κομβικό ρόλο που μπορεί να έχουν οι τυχόν εμπλεκόμενοι σε περιστατικά βίας ή εκφοβισμού  και τέλος  γύρω από τα στάδια διεκδικητικότητας.  Στη συνέχεια, μέσα από βιωματικό παιχνίδι, ασκήθηκαν στην επιλογή διεκδικητικής επικοινωνίας, εκφράζοντας τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους  με σεβασμό τόσο στον εαυτό τους, όσο και στους άλλους. Υπεύθυνες για την υλοποίηση της δράσης ήταν οι εκπαιδευτικοί Ελένη Παππά (ΠΕ06) και Αναστασία Γκίζα (ΠΕ70).