Την Τετάρτη 24 Απριλίου οι μαθητές της δευτέρας τάξης στα πλαίσια περιβαλλοντικών δράσεων επισκέφθηκαν το ακρωτήρι της Κακής Κεφαλής όπου βρίσκεται και ο ομώνυμος πέτρινος Φάρος. Αρχικά παρακολούθησαν την ξενάγηση που τους έκανε ο αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού κύριος Αντώνης Δανάιβας και έπειτα έπαιξαν διάφορα παιχνίδια μέσα στο πάρκο του Φάρου.









