Μια Ολυμπιονίκης στο σχολείο μας!!

Ολυμπιακή Εβδομάδα και καλεσμένη μας η χάλκινη Ολυμπιονίκης της ρυθμικής γυμναστικής του 2000 στο Σίδνεϊ, Ειρήνη Αϊνδιλή την Τρίτη 23 Απριλίου 2024! Έδειξε στους μαθητές μας τα βίντεο από τις προσπάθειες της εθνικής ομάδας του ensemble στην οποία ήταν αρχηγός. Στη συνέχεια τους διηγήθηκε την ιστορία εκείνων των ημερών που λίγοι γνωρίζουν. Αγωνίστηκε με σπασμένο πόδι και κανείς δεν το κατάλαβε. Μας περιέγραψε τα συναισθήματα, την υπομονή και την επιμονή ώστε να κατακτήσουν το στόχο, που ήταν ένα ολυμπιακό μετάλλιο. Είπε στα παιδιά για τις αξίες του ολυμπισμού, την πειθαρχία, τη θέληση, τις θυσίες που κάνει ένας πρωταθλητής και για τον ρόλο της ως αρχηγού της ομάδας! Τέλος δέχτηκε ερωτήσεις από τα παιδιά και είχε μαζί τους μια όμορφη συζήτηση.

Επίσκεψη του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Χαλκίδας κ. Χρυσόστομου

Τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2024, είχαμε τη χαρά και την ευλογία να δεχτούμε στο σχολείο μας, την επίσκεψη του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Χαλκίδας κ. Χρυσόστομου, ύστερα από πρόσκληση του σχολείου μας, με αφορμή την μεγάλη γιορτή της Χριστιανοσύνης, το Άγιο Πάσχα! Ο Σεβασμιώτατος μίλησε στους μαθητές μας για την Εβδομάδα των Παθών, ξεκινώντας από το θαύμα της Ανάστασης του Λαζάρου και καταλήγοντας στην Ανάσταση του Κυρίου και την Κυριακή του Θωμά. Με τον λόγο του καθήλωσε τα παιδιά που άκουγαν προσεκτικά την ιστορία του Ιησού και συμμετείχαν στις ερωτήσεις του ενεργά. Τόνισε ιδιαίτερα στα παιδιά ότι ο μεγαλύτερος εχθρός του ανθρώπου είναι ο εγωισμός! Στη συνέχεια τα παιδιά πρόσφεραν στον Σεβασμιώτατο μια κάρτα με Πασχαλινές ευχές που έφτιαξαν τα ίδια, καθώς και άλλα δώρα από το σχολείο μας. Ο Σεβασμιώτατος ευχαρίστησε τα παιδιά για την κάρτα λέγοντας πως είναι το καλύτερο δώρο γιατί εκτός από τα χεράκια τους βγαίνει και από την καρδιά τους, και μοίρασε με τη σειρά του δώρα σε όλους τους μαθητές!!! Τέλος συνεχάρη τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για το πολύ δύσκολο έργο που κάνουν ιδιαίτερα στις μέρες μας και ευχήθηκε Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους!!!

Αγώνες μπάσκετ 3×3

Ένα ανοιχτό σχολείο εκπαιδεύει τους μαθητές του μέσα από δράσεις και προγράμματα βιωματικού χαρακτήρα σε δεξιότητες προσωπικής και κοινωνικής ανάπτυξης. Είναι το σχολείο που λειτουργεί ως κοινότητα μέσα στην λειτουργία της οποίας εμπλέκονται ενεργητικά μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς. Αυτό το σχολείο αποτελεί τον συνδετικό κρίκο αλλά και την γέφυρα επικοινωνίας και φιλίας με την γειτονιά, και την κοινωνία, δημιουργώντας δράσεις.
Η συνεργασία λοιπόν γειτονικών σχολείων, μαθητών, γυμναστών, δασκάλων, Συλλόγου Γονέων, Δημοτικής αρχής είχε ως αποτέλεσμα το 1ο Διασχολικό Τουρνουά Καλαθοσφαίρισης 3Χ3 στο Κλειστό Γυμναστήριο «Τάσος Καμπούρης» που διοργάνωσε το 21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας με τη συμμετοχή του 9ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας και του Δημοτικού Σχολείου Ανθηδόνας.
Τα παιδιά του σχολείου μας την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024, πήραν και έδωσαν μαθήματα αλληλεγγύης, σεβασμού, υγιούς ανταγωνισμού και χάρηκαν τη συμμετοχή τους στο άθλημα της καλαθοσφαίρισης. Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που για άλλη μια φορά μας στήριξε αγοράζοντας τις φανέλες των παιδιών! Τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού κ. Γιάννης Νέζης που προσέφερε τα κύπελλα και τα μετάλλια των αγώνων και μας έκανε την τιμή να παραβρεθεί στις απονομές!!! Τους συναδέλφους γυμναστές και δασκάλους όλων των σχολείων, που ακούραστα εργάζονται για την πρόοδο των παιδιών μας, ειδικότερα τις Μιχαέλα Ναλμπάντογλου και Ρούλα Γεροντίτη. Και βέβαια τα παιδιά μας που με την αστείρευτη ενέργειά τους μας χάρισαν άλλη μια φορά υπέροχες στιγμές.