Με το Νι και με το Σίγμα…τεύχος 1ο

Η αγάπη μας για έκφραση, για δημιουργία, για επικοινωνία ήταν τα κύρια “συστατικά” της όμορφης ιδέας να γίνει αυτό το περιοδικό.

Η αρχική πρόταση έγινε από από τη μαθήτρια Νεφέλη και με τη συμμετοχή όλων των μαθητών της Ε1 τάξης και με τη φροντίδα της δασκάλας Δημητρίου Δώρας δημιουργήθηκε το πρώτο τεύχος “… αν είναι ο ορισμός σας”.

Και το όνομα αυτού… “Με το Νι και με το Σίγμα”.

20231221 101257