…περιμένοντας τα Χριστούγεννα!

Οι μαθητές του Στ1 και Στ2 στα πλαίσια δράσης τους για ένα καλαίσθητο και γιορτινό σχολικό περιβάλλον ακολούθησαν και φέτος την παράδοση που έχει εδώ και χρόνια το σχολείο τους. Ανέλαβαν μέσα σε μια απολαυστική ατμόσφαιρα συνεργασίας το στήσιμο του μεγάλου χριστουγεννιάτικου δέντρου στην κεντρική είσσοδο, την κατασκευή χειροποίητων στολιδιών, το στολισμό αυτού και την φωταγώγησή του με την υποστήριξη των παιδαγωγών δασκάλων τους, Γιώτη Αρχοντίας και Τασσοπούλου Μαρίας. Επίσης ο χώρος πλαισιώθηκε και από χριστουγεννιατικά έργα μαθητών μας που δημιουργήθηκαν υπό την καθοδήγηση της δασκάλας-παιδαγωγού των Εικαστικών Παππά Ζωής.

Σας ευχόμαστε Καλές Γιορτές με πολλά χαμόγελα!!!