Παγκόσμια Hμέρα για τα άτομα με αναπηρία

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα άτομα με αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου και ως συνέχεια της Ημέρας του Λευκού Μπαστουνιού, τα παιδιά του τμήματος Ένταξης έφτιαξαν ένα ποίημα και το συνόδεψαν  με σχετικό κολάζ. Με αυτά τα έργα τους συμμετέχουμε ως σχολείο στην επίσημη εκδήλωση του Υπουργείου που θα πραγματοποιηθεί την ημέρα αυτή για να ευαισθητοποιήσει όλους τους πολίτες απέναντι στα άτομα με αναπηρία.
Το τμήμα Ένταξης
Υπεύθυνη τμήματος: Ματαθία Καρολίνα

Το φθινόπωρο του Β2!!

Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος οι μικροί μαθητές του Β2 με πολλή φαντασία και όρεξη συνεργάστηκαν και δημιούργησαν το “δικό τους φθινόπωρο”!