Με το Νι και με το Σίγμα…τεύχος 1ο

Η αγάπη μας για έκφραση, για δημιουργία, για επικοινωνία ήταν τα κύρια “συστατικά” της όμορφης ιδέας να γίνει αυτό το περιοδικό.

Η αρχική πρόταση έγινε από από τη μαθήτρια Νεφέλη και με τη συμμετοχή όλων των μαθητών της Ε1 τάξης και με τη φροντίδα της δασκάλας Δημητρίου Δώρας δημιουργήθηκε το πρώτο τεύχος “… αν είναι ο ορισμός σας”.

Και το όνομα αυτού… “Με το Νι και με το Σίγμα”.

20231221 101257

 

Θεατρική παράσταση στο σχολείο μας

Την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, φιλοξενήσαμε την θεατρική παράσταση-εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Μπες στα παπούτσια μου”, από τη θεατρική ομάδα Ονειρόδραμα. Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές μας να μπουν στη θέση του άλλου και να κατανοήσουν τη σημασία της ενσυναίσθησης και της διαφορετικότητας, καθώς επίσης ναμάθουν τι σημαίνει και πώς να αντιμετωπίζουν τον σχολικό εκφοβισμό.

…περιμένοντας τα Χριστούγεννα!

Οι μαθητές του Στ1 και Στ2 στα πλαίσια δράσης τους για ένα καλαίσθητο και γιορτινό σχολικό περιβάλλον ακολούθησαν και φέτος την παράδοση που έχει εδώ και χρόνια το σχολείο τους. Ανέλαβαν μέσα σε μια απολαυστική ατμόσφαιρα συνεργασίας το στήσιμο του μεγάλου χριστουγεννιάτικου δέντρου στην κεντρική είσσοδο, την κατασκευή χειροποίητων στολιδιών, το στολισμό αυτού και την φωταγώγησή του με την υποστήριξη των παιδαγωγών δασκάλων τους, Γιώτη Αρχοντίας και Τασσοπούλου Μαρίας. Επίσης ο χώρος πλαισιώθηκε και από χριστουγεννιατικά έργα μαθητών μας που δημιουργήθηκαν υπό την καθοδήγηση της δασκάλας-παιδαγωγού των Εικαστικών Παππά Ζωής.

Σας ευχόμαστε Καλές Γιορτές με πολλά χαμόγελα!!!

…ο ηλιακός φούρνος του ΣΤ2

Οι μαθητές της ΣΤ2 τάξης στα πλαίσια του μαθήματος των Φυσικών με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Μαρίας Τασσοπούλου κατασκεύασαν ηλιακούς φούρνους


Φόρτωση PDF…

Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα για τα άτομα με αναπηρία

Η Δευτέρα και η Τρίτη,  4-12-2023 και 5-12-2023 αντίστοιχα, ήταν ημέρες αφιερωμένες σε δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα για τα άτομα με αναπηρία. Σε όλες τις τάξεις έγινε προβολή βίντεο και συζήτηση για τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαμε να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο για τα άτομα αυτά. Τα παιδιά ζωγράφισαν αφίσες και διάβασαν βιβλία σχετικά με αυτό το θέμα. Έπειτα τα  παιδιά από το Γ1 ζωγράφισαν έργα που εμπνεύστηκαν από τις προβολές και τα παιδιά του Β2 ζωγράφισαν με κλειστά τα μάτια, προσπάθησαν να κάνουν κάποιες απλές δραστηριότητες με το ένα χέρι και έμαθαν κάποιες λέξεις στη νοηματική γλώσσα! Την επόμενη μέρα καλημέρισαν τα παιδιά όλου του σχολείου μας στη νοηματική!
“Όλοι μαζί – όλοι ίσοι”