eTwinning project – “ECO Class: Small Steps, Big Impact”

✨ Νέο eTwinning project για τη Στ΄ τάξη του σχολείου μας! ✨

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι η Στ΄ τάξη του σχολείου μας συμμετέχει σε ένα νέο, καινοτόμο eTwinning πρόγραμμα με τίτλο “ECO Class: Small Steps, Big Impact”.

Συνολικά 24 εκπαιδευτικοί από 8 ευρωπαϊκές χώρες συνεργαζόμαστε, με στόχο να μετατρέψουμε τις σχολικές αίθουσες σε μικρά οικο-εργαστήρια δημιουργίας και δράσης.

🌍 Οι μαθητές μας θα έχουν την ευκαιρία:

  • να ανακαλύψουν τρόπους μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα,

  • να εφαρμόσουν απλές αλλά ουσιαστικές οικολογικές λύσεις,

  • να ανταλλάξουν ιδέες και να συνεργαστούν με παιδιά από άλλες χώρες,

  • να δημιουργήσουν και να μοιραστούν βιώσιμα προϊόντα που θα προωθούν έναν πιο «πράσινο» τρόπο ζωής.

Με ενθουσιασμό ξεκινάμε αυτό το ταξίδι μάθησης και συνεργασίας, καλλιεργώντας οικολογική συνείδηση και υπευθυνότητα. Γιατί…


🌱 Κάθε μικρό βήμα μπορεί να φέρει έναν μεγάλο αντίκτυπο!

Εθνική Ετικέτα Ποιότητας eTwinning!!

Με Εθνική Ετικέτα Ποιότητας βραβεύτηκαν 6 εκπαιδευτικοί του σχολείου μας για τη συμμετοχή τους στο έργο: “Temples Adventure – A Journey Through Three Cultures ”. Μια όμορφη συνεργασία που εκτός από τις εικονικές συναντήσεις περιελάμβανε και επίσκεψη 7 μαθητών του σχολείου μας στο συνεργαζόμενο σχολείο από τη Βαρσοβία της Πολωνίας!!

Ioanna Maria Stathhs Stayroyla CHrhstos CHryssa

ECO Class: Small Steps, Big Impact

Είναι το νέο eTwinning project στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας!
Συνολικά 24 εκπαιδευτικοί από 8 χώρες (Türkiye(10), North Macedonia(3), Greece(3), Romania(3), Spain(1), Ukraine(1), Croatia(1), Italy(1)), ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να μεταμορφώσουμε τις σχολικές αίθουσες σε μικρά οικο-εργαστήρια.
🌱 Οι μαθητές θα μάθουν πώς να μειώνουν το αποτύπωμα άνθρακα, να εφαρμόζουν οικολογικές λύσεις και να συνεργάζονται με συνομηλίκους τους από την Ευρώπη, δημιουργώντας κοινά βιώσιμα προϊόντα.
Μικρά βήματα – Μεγάλος αντίκτυπος!

 

Ενημέρωση για Κοινωνική Λειτουργό και Ψυχολόγο

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι για το σχολικό έτος 2025-2026, στο σχολείο μας θα έχετε τη δυνατότητα να συνεργαστείτε με την Κοινωνική Λειτουργό Ελένη Δραγατάκη και την Ψυχολόγο Κωνσταντίνα Σδούγκου.
Ο ρόλος μας στο σχολικό πλαίσιο περιλαμβάνει τη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα μας ενημερώνουν για τυχόν δυσκολίες των παιδιών, την παροχή υποστήριξης στους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και τη συνεργασία με τους γονείς για την εύρυθμη λειτουργία
της σχολικής μονάδας και την προώθηση του εκπαιδευτικού έργου. Παράλληλα, αποσκοπούμε στη δημιουργία ενός θετικού και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.
Σε αυτό το πλαίσιο, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, θα υλοποιηθούν, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε τάξης, δράσεις που θα συμβάλουν τόσο στην κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών, όσο και στην ευαισθητοποίησή τους σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα. Οι δράσεις πραγματοποιούνται πάντα με την παρουσία των εκπαιδευτικών.
Η συνεργασία και η επικοινωνία μαζί σας είναι καθοριστικής σημασίας, καθώς συμβάλλει ουσιαστικά στην εξέλιξη και στη στήριξη των παιδιών, πάντα με γνώμονα το συμφέρον τους. Είμαστε στη διάθεση σας για να συζητήσουμε δια ζώσης οποιοδήποτε θέμα ή προβληματισμό. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνίας μας με μαθητές, μαθήτριες ή γονείς, διασφαλίζεται πλήρως η εχεμύθεια και το απόρρητο της συνάντησης.
Κάθε μαθητής ή μαθήτρια μπορεί να απευθυνθεί σε εμάς για μία πρώτη συνάντηση σχετικά με οποιοδήποτε θέμα τον/την απασχολεί, χωρίς να απαιτείται υπεύθυνη δήλωση γονέα ή κηδεμόνα. Εφόσον στη συνέχεια κριθεί απαραίτητη η συνέχιση της υποστήριξης ή της
συμβουλευτικής διαδικασίας, οι γονείς/κηδεμόνες καλούνται να συμπληρώσουν και να καταθέσουν στη Διεύθυνση του σχολείου την αντίστοιχη υπεύθυνη δήλωση συγκατάθεσης.

Η ημέρα παρουσίας μας στο σχολείο είναι η Παρασκευή, από τις 08:15 έως τις 12:30 το πρωί.
Θα χαρούμε πολύ να συνεργαστούμε.

Με εκτίμηση,
Δραγατάκη Ελένη : Κοινωνική Λειτουργός
Σδούγκου Κωνσταντίνα : Ψυχολόγος

Προκήρυξη Σχολικού Τροχονόμου

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

ΘΕΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ

Η Διευθύντρια του 21ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών «Λέλα Καραγιάννη», έχοντας υπόψη:

  1. Την παρ. 3 του άρθρου 41 του Ν. 2094/92 με θέμα: «Θεσμός Σχολικών Τροχονόμων»
  2. Την με αρ. πρ.Φ11.1/564/Γ1/598/25-6-1999 του Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα: «Υλοποίηση του θεσμού του Σχολικού Τροχονόμου»
  3. Την παρ.3,4 του άρθρου 45 του Ν. 2696/1999 «Κύρωση του Κώδικα Οδικής

Κυκλοφορίας» (ΦΕΚ 57/τ. Α/23-3-1999)

  1. Την παρ. 45 άρθρο 14 του Ν 2817/2000 ΦΕΚ78/Α/14-3-2000 «Εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και άλλες διατάξεις»
  2. Την παρ. 2 του άρθρου 1 της με αρ. 2515/5/13-στ’/ΚΥΑ (ΦΕΚ 839/τ. Β’/19-9-

1997), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 1 της με αρ. 2515/5/13ο (ΦΕΚ 967/τ. Β’/29-10- 1997) Υ.Α. με θέμα: «Προϋποθέσεις άσκησης καθηκόντων Σχολικού Τροχονόμου»

  1. Την με αρ. 32174/5-6-2025 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’ 3350/1-7-2025) με θέμα «Ύψος, προϋποθέσεις και διαδικασία καταβολής της αποζημίωσης των σχολικών τροχονόμων.

 

Προκηρύσσει την πλήρωση μιας θέσης Εθελοντή Σχολικού τροχονόμου,

στο 21ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Λέλα Καραγιάννη» σύμφωνα με τα παρακάτω:

  1. Η πρόσληψη θα γίνει από την έναρξη μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους 2025-2026 .
  2. Στη θέση αυτή μπορεί να απασχοληθεί κάθε ενήλικο άτομο, άνω των 18 ετών, ανεξάρτητα από το αν εργάζεται ή όχι. Αρκεί να μπορεί να ανταποκριθεί στο ωράριο και τις υποχρεώσεις του.
  3. Οι ώρες απασχόλησης είναι:
  • Από τις 7.55 μέχρι τις 8.25 το πρωί
  • Από τις 13.00 μέχρι τις 13.30

Οι ώρες αυτές, που αφορούν την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών προς και από το σχολείο, μπορεί να αλλάξουν, αν για οποιοδήποτε λόγο τροποποιηθούν οι ώρες λειτουργίας του σχολείου.

  1. Στον εθελοντή Σχολικό τροχονόμο θα καταβάλλεται από τη Σχολική επιτροπή μηνιαία αποζημίωση για την κάλυψη των εξόδων κίνησής του, από σχετική επιχορήγηση του ΥΠ.ΕΣ τις ημέρες λειτουργίας του σχολείου, ενώ μειώνεται αναλογικά όταν δεν προσφέρονται υπηρεσίες όλες τις ημέρες λειτουργίας των σχολείου.
  2. Ο εθελοντής Σχολικός τροχονόμος δεν ασφαλίζεται σε κανένα ασφαλιστικό φορέα.
  3. Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του ο Σχολικός τροχονόμος χρησιμοποιεί φορητή πινακίδα «SΤΟΡ» και φορά γιλέκο, χρώματος ανοικτού κίτρινου. Στην εμπρόσθια και οπίσθια όψη του αναγράφεται, σε δύο παράλληλες γραμμές, με κεφαλαία γράμματα, ανεξίτηλου μαύρου χρώματος η φράση «ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ».
  4. Το άτομο που θα επιλεγεί θα ασκήσει τα καθήκοντά του αφού εκπαιδευτεί κατάλληλα.

8. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν σχετική αίτηση και αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα έως την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 12:00 στη διεύθυνση του σχολείου:

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στη διεύθυνση του σχολείου.

Η Διευθύντρια

Αίτηση-για-Σχολικό-Τροχονόμο

 

 

Αγιασμός σχολικού έτους 2025-2026

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

Η τελετή του αγιασμού για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου στην αυλή του σχολείου.
Προσέλευση μαθητών: 09:00πμ (χωρίς τσάντες)

Αποχώρηση μαθητών στις 10:00πμ
Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή σχολική χρονιά

Η Διευθύντρια και το εκπαιδευτικό προσωπικό

“Inclusion & Creativity”

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος «European Teachers Academy for Creative and Inclusive Learning», το οποίο συντονίζει η Action Synergy και συμμετέχει ως εταίρος το «Κέντρο Σπουδών Λαϊκού Θεάτρου», η εκπαιδευτικός του σχολείου μας Μαρούδα Αναστασία συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Κατάρτισης Εκπαιδευτικών “Inclusion&Creativity” που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο της Girona στην Ισπανία το διάστημα 30/6-4/7/2025. Πρόκειται για εκπαιδευτικό πρόγραμμα του οργανισμού Acaδimia, στο οποίο συμμετείχαν 50 εκπαιδευτικοί από 8 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης, δημιουργώντας ένα πολυπολιτισμικό και εμπνευσμένο περιβάλλον συνεργασίας και μάθησης. Στόχος του προγράμματος ήταν η ανταλλαγή καλών πρακτικών, η ενίσχυση της συμπεριληπτικής παιδαγωγικής και η αξιοποίηση της δημιουργικότητας ως βασικό εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης. Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν διαλέξεις από ειδικούς, να συμμετέχουν σε βιωματικά εργαστήρια, αλλά και να δουλέψουν σε ομάδες με συναδέλφους από άλλες χώρες, ανταλλάσσοντας εμπειρίες και ιδέες για το πώς μπορούν να κάνουν τα σχολεία μας πιο ανοιχτά, δημιουργικά και φιλόξενα για όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως εθνοτικής, πολιτισμικής ή μαθησιακής ταυτότητας. Η κα Μαρούδα αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Η εμπειρία αυτή δεν ήταν μόνο επαγγελματικά ωφέλιμη αλλά και βαθιά προσωπικά εμπλουτιστική. Γυρνώ πίσω με νέες ιδέες, εμπνεύσεις και, το σημαντικότερο, με την πεποίθηση ότι η εκπαίδευση μπορεί και πρέπει να είναι για όλους, χωρίς αποκλεισμούς, και με όχημα τη δημιουργικότητα να ανοίγει δρόμους. Ευχαριστώ θερμά το Acaδimia και το Πανεπιστήμιο της Girona για την εξαιρετική διοργάνωση, καθώς και τους συναδέλφους μου από την Ελλάδα και το εξωτερικό για την όμορφη συνεργασία. Ανυπομονώ να εφαρμόσω όσα έμαθα και να μοιραστώ αυτή την εμπειρία με την ευρύτερη σχολική κοινότητα».

Περιμένουμε να μοιραστεί μαζί μας την εμπειρία της, να γνωρίσουμε νέες μεθόδους και τεχνικές που προάγουν τη συμπερίληψη και τη δημιουργικότητα!!

8e7b2bf0 0faf 4148 8f8c 3fed241c12b5

ΟΛΟΗΜΕΡΟ 2024-2025: Οι μαθητές δημιουργούν!!

Υπέροχες δημιουργίες των μαθητών του ολοήμερου προγράμματος με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού του Ολοημέρου Μαρίας Κελεπούρη. Τέχνη από σκουπίδια, εικαστικές συνθέσεις, υφαντά…. είναι μερικές μόνο από τις υπέροχες δημιουργίες των παιδιών, τις οποίες παρουσίασαν σε έκθεση στις 11/12-6-2024.

Μετάβαση στο padlet.com

Παρουσίαση του eTwinning Project “Temples Adventure – A Journey Through Three Cultures”

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή εκδήλωση του σχολείου μας, κατά την οποία οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης παρουσίασαν σε εκπαιδευτικούς, γονείς, εκπροσώπους του Δήμου Αθηναίων και κατοίκους της περιοχής, το ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα “Temples Adventure – A Journey Through Three Cultures”.

Πρόκειται για ένα καινοτόμο έργο που ένωσε μαθητές και εκπαιδευτικούς από τη Μάλτα, την Ελλάδα και την Πολωνία, με στόχο την εξερεύνηση και ανάδειξη της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς των τριών χωρών.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές συμμετείχαν σε μια σειρά από δημιουργικές και διαδραστικές δραστηριότητες, σχεδιασμένες να ενισχύσουν τις ψηφιακές δεξιότητες, αλλά και να προάγουν τη διαπολιτισμική κατανόηση και συνεργασία.

Μέσα από συνεργατικές πρακτικές και αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, οι μαθητές:

  • Γνώρισαν εμβληματικά μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς,

  • Εμπλούτισαν τις γνώσεις τους για τους αρχαίους πολιτισμούς και τη συμβολή τους στη σύγχρονη κοινωνία,

  • Ανέπτυξαν τις ικανότητές τους στη γραπτή και προφορική επικοινωνία,

  • Ενίσχυσαν την κριτική και αναλυτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες, καθώς και την ομαδικότητα και συνεργασία με συνομηλίκους από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα.

Το πρόγραμμα αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για βιωματική μάθηση, ανταλλαγή εμπειριών και ουσιαστική σύνδεση με τον ευρωπαϊκό πολιτιστικό πλούτο, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη δύναμη της εκπαίδευσης στην προώθηση της αλληλοκατανόησης και της διεθνούς συνεργασίας.

490792a8 9ba0 4ec7 838f 1e229a68dd61 eikona Viber 2025 06 11 15 59 00 075 eikona Viber 2025 06 11 15 59 00 800 eikona Viber 2025 06 11 15 59 04 849