Σχολείο «Οργανισμός και Κοινότητα Μάθησης» – “Συνεργατικές πρακτικές /Αξιολόγηση Ομοτέχνων”

Το Σάββατο 12 Νοεμβρίου το σχολείο μας συμμετείχε στην πρώτη επιμορφωτική συνάντηση  με θέμα “Συνεργατικές πρακτικές /Αξιολόγηση Ομοτέχνων”, στο πλαίσιο της 2ης φάσης του Ερευνητικού-Πιλοτικού Προγράμματος “Το Σχολείο Οργανισμός και Κοινότητα Μάθησης”.

Το Σχολείο ΟΚΜ αποτελεί ένα σύγχρονο, διακριτό, εναλλακτικό εκπαιδευτικό παράδειγμα ενός ζωντανού οργανισμού που μαθαίνει, εξελίσσεται και βελτιώνεται διαρκώς.

Βασικά χαρακτηριστικά ενός Σχολείου ΟΚΜ :

-Κοινό όραμα και στόχοι που διαμορφώνονται από τα μέλη του οργανισμού

-Συνεργατικές δομές που στηρίζονται στην εμπιστοσύνη, την αμοιβαιότητα και τη συλλογική μάθηση του οργανισμού

-Καινοτομία και δημιουργικότητα σε σχέση με εκπαιδευτικές πρακτικές και δράσεις με στόχο την ατομική και τη συλλογική βελτίωση

-Αυτοαξιολόγηση, αναστοχασμός, αναθεώρηση, βελτίωση: το σχολείο γνωρίζει το σημείο στο οποίο βρίσκεται, θέτει στόχους, αποτιμά τον βαθμό επίτευξης των στόχων που θέτει και βελτιώνεται έχοντας επίγνωση των εκάστοτε αδυναμιών του.

-Ηγεσία για τη μάθηση. Μετασχηματιστική και κατανεμητική ηγεσία, αξιοποίηση  γνώσης  και  ενσωμάτωσης  της  μάθησης σε αλληλεπίδραση με το εξωτερικό περιβάλλον.

-Συνεχής επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Δημιουργία  και  υποστήριξη  πλαισίων για  συνεχείς  ευκαιρίες  μάθησης  για  όλους  τους  εκπαιδευτικούς

315548476 610700327520185 6114285689292880548 n

Viber 2022 11 12 13 20 20 226

Viber 2022 11 12 12 31 37 903

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *