Οι στόχοι μας για το 2026
Με χαρά και ενθουσιασμό υποδεχτήκαμε τη νέα χρονιά στο νηπιαγωγείο μας, μέσα από μια ξεχωριστή δραστηριότητα! Μαζί με τα παιδιά μιλήσαμε για όνειρα, ευχές και στόχους που θα μας συντροφεύσουν το 2026. Κάθε παιδί εξέφρασε αυτό που θέλει να καταφέρει, να μάθει ή να βελτιώσει, καλλιεργώντας την αυτογνωσία και τη συνεργασία. Στη συνέχεια, κόψαμε τη βασιλόπιτά μας, γεμάτοι χαμόγελα, προσμονή και τύχη για τη χρονιά που ξεκινά. Ήταν μια όμορφη στιγμή γεμάτη νόημα, που συνδύασε παράδοση, συναισθήματα και παιδαγωγικούς στόχους, δίνοντας σε όλους μας αισιοδοξία για το μέλλον.
Το φλουρί κέρδισε η Αναστασία μας! Της ευχόμαστε να είναι πάντα υγιής και καλότυχη !
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για την όμορφη πρωτοβουλία να ετοιμάσει και να προσφέρει τις βασιλόπιτες, καθώς και το υπέροχο δωράκι για το παιδί που κέρδισε το φλουρί. Με τη στήριξη, τη φροντίδα και τη συνεργασία σας γεμίσατε τη μέρα μας χαμόγελα, χαρά και γιορτινή διάθεση. Η παρουσία και η προσφορά σας συμβάλλουν ουσιαστικά στη δημιουργία ενός ζεστού και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος. Σας ευχαριστούμε που είστε πάντα δίπλα μας και δίπλα στα παιδιά!












