4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Σκάκι και Φαντασία

Σήμερα το Νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε την τελευταία εκπαιδευτική επίσκεψη της σχολικής χρονιάς στη Σκακιστική Ακαδημία Χανίων, στο πλαίσιο του 4ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων. Οι μικροί μας μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον μαγικό κόσμο του σκακιού μέσα από μια ξεχωριστή εμπειρία μάθησης και παιχνιδιού.

Η κ. Δανάη μας υποδέχθηκε με χαμόγελο, μας ξενάγησε στον χώρο της ακαδημίας και μίλησε στα παιδιά για τα πιόνια, τους κανόνες και τη στρατηγική του σκακιού με τρόπο απλό και κατανοητό. Στη συνέχεια, τα παιδιά κάθισαν στις σκακιέρες και δοκίμασαν να παίξουν, αναπτύσσοντας τη σκέψη, τη συγκέντρωση και τη συνεργασία τους.

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία γνωριμίας με το σκάκι, γεμάτη ενθουσιασμό, χαρά και δημιουργικότητα. Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε έναν όμορφο επίλογο για τις φετινές εκπαιδευτικές μας δράσεις και άφησε στα παιδιά τις καλύτερες εντυπώσεις.

Ευχαριστούμε την ΣΑΧ και ιδιαίτερα την κ.Δανάη για την υπέροχη φιλοξενία!

Πριν φύγουμε απο το κτίριο αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το ΚΑΠΗ που στεγάζεται στο ισόγειο του κτηρίου. Μας υποδέχθηκαν με πολύ ενθουσιασμό και δώσαμε υπόσχεση οτι θα οργανώσουμε μαζί μια δραστηριότητα!

image0 6