Helmepa
Με μεγάλη χαρά συμμετείχαμε φέτος στο πρόγραμμα της HELMEPA και γίναμε μικροί φύλακες της θάλασσας και του περιβάλλοντος!
Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, παιχνίδια και συζητήσεις, γνωρίσαμε καλύτερα τον κόσμο της θάλασσας και μάθαμε πόσο σημαντικό είναι να τη φροντίζουμε καθημερινά. Μιλήσαμε για τη ρύπανση, την ανακύκλωση και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε ώστε οι παραλίες και οι θάλασσές μας να παραμένουν καθαρές. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήσαμε εθελοντικό καθαρισμό στην ακτή Παπανικολή!
Οι Εθελοντές Ναυαγοσώστες του ΝΟΧ μας επισκέφθηκαν και μας έμαθαν πως να συμπεριφερόμαστε στη θάλασσα!
Οι μικροί μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε κατασκευές, ζωγραφιές και ομαδικές εργασίες με θέμα το θαλάσσιο περιβάλλον. Δημιουργήσαμε αφίσες με οικολογικά μηνύματα, παίξαμε εκπαιδευτικά παιχνίδια και ανταλλάξαμε ιδέες για το πώς μπορούμε να γίνουμε “φύλακες της θάλασσας”. Ο γλάρος της Helmepa μας ανέθεσε αποστολές τις οποίες φέραμε με περηφάνεια εις πέρας και αναδειχθήκαμε επισήμως “Φύλακες της θάλασσας”!!!
Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα μάς έδωσε την ευκαιρία να καλλιεργήσουμε την οικολογική συνείδηση, τη συνεργασία και την αγάπη για το φυσικό περιβάλλον μέσα από βιωματική μάθηση και πολλή δημιουργικότητα!










