Διατροφή παιδιών και εφήβων
Αγαπητοί γονείς
Σας παραθέτω ενημέρωση από το Υπουργείο Υγείας σχετικά με την «Διατροφή παιδιών και εφήβων στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»
Το είδος των τροφίμων και οι διατροφικές προδιαγραφές καθορίστηκαν από την Εθνική Επιτροπή Διατροφικής Πολιτικής, σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα για την πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας και γενικότερα των χρόνιων νοσημάτων που συνδέονται με τη διατροφή καθώς και την προώθηση της Μεσογειακής Διατροφής. Οι ισχύουσες Υγειονομικές Διατάξεις βρίσκονται διαθέσιμες στον ιστότοπο του Υπουργείου Υγείας.
Επιπλέον, η υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας, με σκοπό την ευαισθητοποίηση του μαθητικού πληθυσμού και των γονέων αναφορικά με την ορθή επιλογή τροφίμων για το κολατσιό στο σχολείο προχώρησε στην έκδοση ενημερωτικού υλικού (φυλλάδιο και αφίσα) με υγιεινές προτάσεις για γεύματα και σνακ που μπορούν να επιλέγουν οι μαθητές για το κολατσιό τους, είτε αυτό προετοιμάζεται στο σπίτι είτε αγοράζεται έτοιμο από το σχολικό κυλικείο . Παράλληλα έχει εκδοθεί αφίσα αναφορικά με τον «Δεκάλογο της Υγιεινής Διατροφής» που συμπεριλαμβάνεται στον Εθνικό Διατροφικό Οδηγό για Παιδιά και Εφήβους και αφίσα με τίτλο «Τα μυστικά της ισορροπημένης διατροφής». Το ανωτέρω ενημερωτικό υλικό βρίσκεται διαθέσιμο στον ιστότοπο του Υπουργείου Υγείας στον ακόλουθο σύνδεσμο. ΕΔΩ
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού
Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα προγραμματισμού.
Η δραστηριότητα του Νηπιαγωγείου
Γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940
Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε για την γιορτή της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 θα πραγματοποιηθεί στο Νηπιαγωγείο την Τετάρτη 27-10-2021.
Η προσέλευση των παιδιών θα γίνει στις 8:15 το πρωί και η αποχώρησή τους με την λήξη των εκδηλώσεων στις 9:45.
Θα ακολουθήσει παρέλαση των παιδιών στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου.
Παρακαλούμε για την ενδυμασία των παιδιών σε λευκό και μπλε.
1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι στο νηπιαγωγείο μας έχει ξεκινήσει η επεξεργασία του πρώτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων που εντάσσεται στο θεματικό κύκλο “Ζω καλύτερα – Ευ ζην” με τίτλο “Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά”. Το εργαστήριο θα έχει διάρκεια δύο μηνών (Οκτώβριος – Νοέμβριος 2021) και γενικό στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών στο θέμα της προληπτικής ιατρικής και συγκεκριμένα στη στοματική υγιεινή που συνδέεται άμεσα με τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών/τριών. Πιο ειδικά το πρόγραμμα στοχεύει στο να κατανοηθεί από τα παιδιά η αξία της υγιεινής διατροφής και της φροντίδας των δοντιών τους, να τροποποιηθούν προς το καλύτερο οι αντιλήψεις και οι στάσεις τους και να υιοθετηθούν αλλαγές στον τρόπο ζωής τους επωφελείς για την υγεία τους. Η προσέγγιση του συγκεκριμένου θέματος γίνεται κάθε Δευτέρα και Τετάρτη συνολικά τρεις διδακτικές ώρες την εβδομάδα.
Κατά την επεξεργασία του θεματικού κύκλου θα ζητηθεί και η δική σας συμμετοχή για την επέκταση του προγράμματος στα πλαίσια της οικογένειας.
Έτσι για πρώτη φορά σας δίνουμε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα βουρτσίσματος των δοντιών δυο φορές την ημέρα όπου θα τσεκάρετε τα ανάλογα εικονίδια και θα το επιστρέψετε στο νηπιαγωγείο για να πάρουν τα παιδιά το βραβείο τους !Φυσικά εσείς μπορείτε να το συνεχίσετε τις επόμενες εβδομάδες, δίνοντας κάποια επιβράβευση κάθε φορά!

Το ημερολόγιο το έχουμε πάρει από :https://blogs.sch.gr/12nipglyfadas/
Ετήσια συνδρομή Συλλόγου γονέων
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ,
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2021-2022
ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 10 €.
ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 11/10 ΚΑΙ ΤΗ ΤΡΙΤΗ 12/10/2021, κατά την ώρα προσέλευσης των παιδιών μεταξύ 08.10-08.30, θα βρίσκεται στο χώρο του σχολείου η ταμίας, ώστε να τακτοποιηθεί η οικονομική εκκρεμότητα από όλους μας.
Ευχαριστούμε!
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΤΡΙΛΟΦΟΥ
Πρόσκληση σε Διαδικτυακή συνάντηση γονέων

Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε για την διαδικτυακή συνάντηση γονέων και κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021 στις 16:30 στους συνδέσμους των εκπαιδευτικών έτσι όπως σας έχουν αποσταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Στην συνάντηση θα συζητήσουμε θέματα λειτουργίας του Νηπιαγωγείου και θα γίνει ενημέρωση από τις εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Παρακαλούμε για την συμμετοχή όλων των γονέων.

