Ανακύκλωση-μπορούμε!

Στα πλαίσια του τελευταίου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα εκπαιδευτικό βιωματικό διαδραστικό πρόγραμμα  που συνδυάζει το φως με την ανακύκλωση,

Μέσα από τις δραστηριότητες του προγράμματος, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν βιωματικά τις βασικές έννοιες που σχετίζονται με το φως, αξιοποιώντας τις αισθήσεις τους για να παρατηρήσουν και να κατανοήσουν φαινόμενα που σχετίζονται με το φως. Παράλληλα, γνώρισαν ανακυκλώσιμα υλικά- το γυαλί, το χαρτί, το πλαστικό και το αλουμίνιο- ενισχύοντας την παρατηρητικότητα και την κριτική τους σκέψη μέσα από τη βιωματική μάθηση. Καλλιέργησαν δεξιότητες του νου και δεξιότητες του 21ου αιώνα, καθώς προγραμμάτισαν και έδωσαν οδηγίες στο ποντίκι-ρομπότ, συνεργάστηκαν για την επίλυση προβλημάτων αναπτύσσοντας αίσθημα περιβαλλοντικής συνείδησης.

foto istoselidas 9 foto istoselidas 8

Τρία. δύο, ένα….εκτοξευόμαστε στο Διάστημα!

Τις πρώτες μέρες του χειμώνα, τα δύο ολοήμερα τμήματα του Νηπιαγωγείου μας ταξίδεψαν πολύ μακριά… μέχρι το Διάστημα!

Ξεκινήσαμε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνωρίζοντας τους πλανήτες του Ηλιακού μας Συστήματος. Μάθαμε τα ονόματά τους, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και ανακαλύψαμε τι κάνει τον καθένα ξεχωριστό. Από τον γρήγορο Ερμή μέχρι τον μακρινό Ποσειδώνα, κάθε πλανήτης είχε τη δική του ιστορία να μας διηγηθεί!

Το Ηλιακό μας Σύστημα: https://eyes.nasa.gov/apps/solar-system/#/home

Η περιέργειά μας μάς οδήγησε να «επισκεφτούμε» τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Από εκεί παρακολουθήσαμε ζωντανά εικόνες από το Διάστημα, είδαμε τη Γη από ψηλά και εντυπωσιαστήκαμε από την ομορφιά της.

Η θέα από τον Διαστημικό Σταθμό: https://www.youtube.com/watch?v=0FBiyFpV__g

Στη συνέχεια γνωρίσαμε τους αστροναύτες! Μάθαμε τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος αστροναύτης, πώς ζουν στον διαστημικό σταθμό, πώς τρώνε, πώς κοιμούνται και πώς εργάζονται σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας.

Ξενάγηση στον διαστημικό σταθμό: https://www.youtube.com/watch?v=XkM_04Ch76E

Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι πύραυλοι! Παρακολουθήσαμε βίντεο από εκτοξεύσεις πυραύλων αλλά και από την αποστολή εξερεύνησης του Άρη και φανταστήκαμε πώς θα ήταν να ταξιδεύαμε κι εμείς εκεί.

Εκτόξευση πυραύλου: https://www.youtube.com/watch?v=OnoNITE-CLc

Αποστολή στον Άρη: https://www.youtube.com/watch?v=XRCIzZHpFtY

Οι μικροί εξερευνητές έβαλαν έπειτα τη φαντασία τους να δουλέψει και δημιούργησαν το δικό τους διαστημόπλοιο, καθώς και το δικό τους Ηλιακό Σύστημα. Με χρώματα, τέμπερες και μπαλόνια μεταμορφωθήκαμε σε καλλιτέχνες και δημιουργήσαμε μοναδικά έργα εμπνευσμένα από το Διάστημα.

Το παιχνίδι δεν έλειψε ούτε στιγμή! Με τη βοήθεια μπαλονιών μπήκαμε σε ρόλους και μετατραπήκαμε σε πλανήτες που κινούνται γύρω από τον Ήλιο, κατανοώντας με βιωματικό τρόπο το Ηλιακό μας Σύστημα.

Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι γεμάτο γνώσεις, φαντασία, δημιουργία και ανακαλύψεις. Και ποιος ξέρει; Ίσως ανάμεσά μας να βρίσκεται κάποιος μελλοντικός αστροναύτης!

 

Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω!

Με αφορμή την κυρά Σαρακοστή και την Καθαρά Δευτέρα ξεκινήσαμε μια ανίχνευση γύρω από τις ομάδες τροφίμων.

Έτσι, ξεκινήσαμε το εργαστήριο “Τη διατροφή μου φροντίζω, δόντια γερά χτίζω” .

Τι σχέση έχουν, όμως, τα δόντια με την υγιεινή διατροφή; Τα παιδιά διατύπωσαν τα ερωτήματά τους και μάζεψαν βιβλία που πιθανά να έχουν σχέση με το θέμα μας, ενώ έψαξαν στα φαγητά της τάξης όσα πιστεύουν πως κάνουν καλό στην υγεία μας.

Καθ’ολη τη διάρκεια του εργαστηρίου συζητήσαμε και επεξεργαστήκαμε τις ομάδες τροφίμων και το αν κάνουν κακό ή καλό στα δόντια.

Τα παιδιά κατασκεύασαν τα δικά τους πιάτα με τα αγαπημένα τους υγιεινά φαγητά ζωγραφίζοντας και πλάθοντας, ενώ εμπλουτίστηκε και το ελεύθερο παιχνίδι τους στον κήπο και στην τάξη.

foto istoselidas 5

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη γνωριμία και δημιουργία της διατροφικής πυραμίδας.

foto istoselidas 6

Τερηδόνα, πλάκα και ουλίτιδα μπήκαν στο λεξιλόγιό μας και τα παιδιά γνώρισαν τον οδοντίατρο, τη σωστή χρήση οδοντόβουρτσας, οδοντόκρεμας, οδοντικού νήματος και στοματικού διαλύματος μέσα από τις γνώσεις τους, τα βιβλία που επεξεργαστήκαμε και το διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό.

Βγάλαμε φωτογραφία τα δόντια μας και παίξαμε παιχνίδι αναγνώρισης των συμμαθητών μας με μόνο στοιχείο το…χαμόγελο.

Την τελευταία μέρα δημιουργήσαμε τα σουπλά μας, όπου φάγαμε το υγιεινό δεκατιανό μας.

foto istoselidas 7

κλείσαμε με το πιο σημαντικό μήνυμα… “Το γέλιο είναι μεταδοτικό” γι΄ αυτό και φροντίζουμε να έχουμε στόμα καθαρό.

IMG 20260327 130645

Διπλή Γιορτή!

25η Μαρτίου. Διπλή γιορτή για την Ελλάδα μας.

Αφορμή να μιλήσουμε για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Αφορμή να μιλήσουμε για ελευθερία. Για τους ήρωες του 1821.

Ένας από τους ήρωες μας έστελνε μηνύματα και κάθε μέρα ψάχναμε και μαθαίναμε κάτι για εκείνη την εποχή, για την επανάσταση.

Η επανάσταση ξεκίνησε επειδή οι Έλληνες έγιναν ομάδα, οπότε ομαδικά αποκωδικοποιήσαμε μήνυματα, λύσαμε γρίφους και παζλ.

Μπήκαμε στη θέση τους και φανταστήκαμε τον εαυτό μας ως ήρωα.

 

Εμπνευσμένοι από τα σχέδια των ελληνικών παραδοσιακών φορεσιών, φτιάχνουμε τα δικά μας εργόχειρα κεντώντας και εξασκώντας τη λεπτή μας κινητικότητα και συγκέντρωση.

Την παραμονή της 25ης παρουσιάσαμε στους γονείς μας ποιήματα, τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς στον κήπο του σχολείου μας. Κλείσαμε με τον εθνικό ύμνο στη νοηματική.

foto istoselidas 6 1

IMG 20260324 084401

Από την Σαρακοστή στο Πάσχα: Παιχνίδι και Δημιουργία!

Με την επιστροφή μας στην τάξη από την Καθαρά Δευτέρα πρώτη ευχή μας “Καλή Σαρακοστή!” Μια σκέψη στο νου μας αυθόρμητα δημιουργήθηκε… τι σημαίνει Σαρακοστή;

img20260429 21275104

 

 

 

Οι βδομάδες περνούν, το Πάσχα πλησιάζει. Βοηθάμε τον Κούι-Κούι το κουνελάκι να φτάσει από το σπίτι του στην παιδική χαρά να φέρει πίσω το αδερφάκι του, προγραμματίζοντας τις κινήσεις του κατά τη διαδρομή (πόσες φορές μπρος, πίσω, δεξιά, αριστερά).

Καθώς το Πάσχα φτάνει, στολίζουμε την τάξη μας με όμορφες δημιουργίες!

eikona Viber 2026 04 27 15 17 30 838

eikona Viber 2026 04 20 12 08 28 861

 

IMG 20260331 080815

 

 

 

Στην επιστροφή από το Πάσχα αποτυπώσαμε τις αγαπημένες μας στιγμές.

IMG 20260424 114123

 

Τρώω υγιεινά με τον Ρούλη Τροφούλη – Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι το Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα την υγιεινή διατροφή και τον υγιεινό τρόπο ζωής ολοκληρώθηκε και τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ζήλο στις δραστηριότητες του!

foto istoselidas 1 1

Μέσα από βιωματικές και δημιουργικές δραστηριότητες, γνώρισαν τη διατροφική πυραμίδα, διαχώρισαν υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές, συζήτησαν για τη σημασία του νερού και της άσκησης και δημιούργησαν τη «Γωνιά του Ρούλη Τροφούλη» στην τάξη μας.

foto istoselidas

Μεταξύ άλλων, η θεματική μας συνδέθηκε με την τέχνη (αναπαράσταση του πίνακα «Βάζο με Ροδάκινα» του Claude Monet), την παραδοσιακή μουσική μουσική και τη δραματοποίηση, ενώ ολοκληρώθηκε με την παρασκευή υγιεινών μπισκότων.

 

foto istoselidas 1

foto istoselidas

Ως επιστέγασμα όλων αυτών, τα παιδιά συνεργάστηκαν και δημιούργησαν το δικό τους σποτ ευαισθητοποίησης, μεταφέροντας με τον δικό τους τρόπο τα μηνύματα που κατανόησαν.

Ταυτόχρονα,  χορέψαμε, τραγουδήσαμε και δραματοποιήσαμε το παραδοσιακό τραγούδι “Κυριακή Γαρυφαλλιά μου”.

foto istoselidas 1

Είμαστε πολύ περήφανες για τη συμμετοχή, τη συνεργασία και τη δημιουργικότητά τους!

 

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές ζώων!

Το εργαστήριό μας “Υπεύθυνα παιδιά – υπερασπιστές ζώων” ανήκει στη θεματική ενότητα ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Βασικός σκοπός είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η συμμετοχή των παιδιών γύρω από τα δικαιώματα των ζώων.

Το εργαστήριο ξεκίνησε με διερεύνηση των γνώσεων και των στάσεών τους απέναντι στα ζώα, καθώς και τη σχέση τους με αυτά,

Οι μαθητές και οι μαθήτριες μελέτησαν τη ζωή τους, τις ανάγκες τους και τον τρόπο με τον οποίο ο άνθρωπος μπορεί να τα σέβεται και να τα προστατεύει. Μέσα από συζήτηση, έρευνα και συνεργασία, τα παιδιά προβληματίστηκαν και εξέφρασαν τις δικές τους απόψεις.
Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας ήταν η δημιουργία της δικής μας αφίσας, με στόχο να ακουστεί η φωνή μας για τα δικαιώματα των ζώων. Χωρίστηκαν σε 5 ομάδες και επέλεξαν με την μέθοδο της κλήρωσης 2 από τα δικαιώματα που είχαν ήδη αναφέρει νωρίτερα στη παρεούλα . Στη συνέχεια με την ομαδοσυνεργατική μέθοδο ζωγράφισαν σε κοινό χαρτί τα δικαιώματα που τους ανατέθηκαν. Έπειτα τα έκοψαν και κόλλησαν στην αφίσα και τα κατέγραψαν . Τα παιδιά ανέδειξαν βασικά δικαιώματα, όπως το δικαίωμα στο καθαρό νερό, στη βόλτα, στην ελευθερία, στην ιατρική περίθαλψη και σε ένα καθαρό και ασφαλές σπίτι.

IMG 20260122 074643
Η δράση αυτή βοήθησε τους μαθητές να αναπτύξουν ενσυναίσθηση, υπευθυνότητα και σεβασμό απέναντι σε όλα τα ζωντανά πλάσματα. Μέσα από τη γνώση και τη δημιουργικότητα, μάθαμε πως τα ζώα έχουν ανάγκες και δικαιώματα που οφείλουμε όλοι να προστατεύουμε.
Η αφίσα μας είναι ένα μικρό αλλά σημαντικό βήμα, ώστε το μήνυμά μας να φτάσει παντού: τα ζώα αξίζουν αγάπη, φροντίδα και σεβασμό.

foto istoselidas 3

Η θεματική μας εξελίχθηκε  μέσα από ποικίλες δραστηριότητες που συνδυάζουν συζήτηση, βιωματική μάθηση και δημιουργική έκφραση.
Ασχοληθήκαμε με τα δικαιώματα των ζώων, συζητώντας τι σημαίνει φροντίδα, προστασία και υπευθυνότητα απέναντι σε κάθε ζωντανό οργανισμό. Στο πλαίσιο αυτό, τα παιδιά δημιούργησαν αφίσες σχετικές με τα δικαιώματα των ζώων, αποτυπώνοντας με εικόνες και ιδέες όσα επεξεργαστήκαμε στην ομάδα. Παράλληλα, ηχογραφήσαμε τα δικαιώματα των ζώων με τις φωνές των παιδιών, δίνοντάς τους την ευκαιρία να εκφραστούν, να ακουστούν και να νιώσουν ενεργό μέρος της μαθησιακής διαδικασίας.

Στη συνέχεια, δουλέψαμε ασκήσεις χρονικής ακολουθίας, δραστηριότητες κατανόησης σχέσεων, καθώς και ασκήσεις σειραθέτησης, μέσα από τις οποίες αναπτύσσεται η μαθηματική σκέψη, η ικανότητα σύγκρισης, η λογική οργάνωση και η επίλυση απλών προβλημάτων.

foto istoselidas 2
Η μάθηση υποστηρίχθηκε και μέσα από κίνηση, ήχο και ρυθμό, προσφέροντας στα παιδιά χώρο για ελεύθερη έκφραση και συνεργασία. Ιδιαίτερη θέση είχαν και οι δραστηριότητες στον διαδραστικό πίνακα, όπου μέσα από παιχνίδια και οπτικοακουστικό υλικό, η θεματική έγινε πιο ζωντανή και συμμετοχική.

Επεξεργαστήκαμε στην ολομέλεια τον πίνακα ζωγραφικής του Σαγκάλ «Εγώ και το χωριό» με το «μοντέλο» D.Perkins για την συστηματική παρατήρηση και ανάλυση του συγκεκριμένου έργου τέχνης, μέσα από τέσσερις διαδοχικές φάσεις: «παρατηρώ», «σκέφτομαι δημιουργικά», «σκέφτομαι κριτικά» και «σκέφτομαι ολιστικά». Το μήνυμα που ήθελε να στείλει ο Σαγκάλ ήταν «Υπάρχει μία σχέση αλληλεξάρτησης μεταξύ ανθρώπου και ζώων», την οποία και αποδώσαμε με διάφορα έργα.

10

Παράλληλα, μέσα από διάφορα παιδικά βιβλία παρατηρήσαμε πως τους απασχόλησαν και επιπλέον ερωτήματα, όπως:

Τι είναι το φυσικό περιβάλλον;
Ποιοι άνθρωποι και πού φροντίζουν τα αδέσποτα;
Υπάρχει τρόπος να προστατέψουμε τα ζώα υπό εξαφάνιση;
Τι έγιναν τα τσίρκο και οι ζωολογικοί κήποι;
Ποια επαγγέλματα φροντίζουν ζώα;
Έχουν τα ίδια δικαιώματα τα άγρια και τα ήμερα ζώα;
Τα ζώα χαίρονται άραγε με την παρουσία μας;
Ποιος ασχολείται με τα δικαιώματα τους;
Αλλά και βασικότερα θέματα όπως…
Τι είναι θηλαστικά; Ερπετά; Πτηνά; Ασπόνδυλα;
Πού ζουν;
Ποια ζώα πέφτουν σε χειμερία νάρκη και γιατί;
Ποιος καθαρίζει το περιβάλλον από τα σκουπίδια των ανθρώπων;
Πώς μπορούμε να χωρίσουμε τα ζώα;
Υπάρχουν ζώα που δεν μπορούν να ζήσουν κάπου αλλού;

foto istoselidas 9

foto istoselidas 8 1

Σε συνέχεια του εργαστηρίου για τα ζώα λαμβάνοντας υπόψη το ενδιαφέρον των παιδιών μπήκαμε στις απόκριες και μεταμόρφωθηκαμε σε ζώα. Ψηφίσαμε ποια ζώα θα φτιάξουμε και στη συνέχεια αφού αποφασίσαμε κατηγορίες χωρίστηκαμε σε ομάδες ανάλογα με την προτίμηση μας. foto istoselidas 4

Βρήκαμε χρώματα που θα αποτυπώσουμε τις φιγούρες και ιδού το αποτέλεσμα. Μετάμφιεστηκαμε σε ζώα!

foto istoselidas 6

Τέλος ακούσαμε αποσπάσματα από το «Καρναβάλι των Ζώων» (Le Carnaval des animaux)όπου αφορά μια χιουμοριστική μουσική σουίτα του Γάλλου συνθέτη Camille Saint-Saëns και αναπαραστήσαμε τα ζώα που φτιάξαμε, ανάλογα με την μουσική που ακούγαμε. Μπήκαμε με θεατρικό παιχνίδι σε ρόλους και γίναμε τελικά μια μεγάλη παρέα.

foto istoselidas 5

Εργασία αξιολόγησης σχετικά με τα Ζώα: Φτιάξαμε με πλαστελινη το ζωάκι που αγαπάμε περισσότερο χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα χρώματα.

 

Ολοκληρώνοντας το εργαστήριο, δημιουργήσαμε το δικό μας μήνυμα για τα δικαιώματα των ζώων.

Ακούστε το

Εγγραφές 2026-2027

Εγγραφές στο 1ο Νηπιαγωγείο Παπάγου  Σχολικού Έτους 2026-2027

 

Οι αιτήσεις εγγραφών στο 1ο Νηπιαγωγείο Παπάγου για το Σχολικό Έτος 2026-2027 πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά από 2 23  Μαρτίου 2026 και υποβάλλονται από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών σύμφωνα και με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ.53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Αιτήσεις εγγραφής μετά την 23η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Δ/ντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για το σχολικό έτος 2026-27 εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο οι μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών, είναι δηλαδή γεννημένοι/ες το έτος 2022.

Η φοίτηση των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών είναι υποχρεωτική.

Όρια Νηπιαγωγείου [εδώ] . Αναλυτικά όρια Νηπιαγωγείου στον χάρτη [εδώ] .

Αν έχετε ελέγξει τη διεύθυνση κατοικίας σας και ανήκει στα όρια του 1ου  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία για  την εγγραφή του/της μαθητή/τριας.

Ηλεκτρονική  Αίτηση Εγγραφής

  1. Είσοδος στην ηλεκτρονική σελίδα Ψηφιακής Διακυβέρνησης:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

και επιλογή του 1ου Νηπιαγωγείου Παπάγου

  1. Χρήση κωδικών taxisnet

Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  1. Συμπλήρωση των στοιχείων επικοινωνίας

Κατά την είσοδο στο σύστημα, οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν:

α) Τη Δ/νση του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου μέσω του οποίου θα υπάρχει επικοινωνία με το σχολείο

β) Τον αριθμό κινητού τους τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνονται  για την πορεία της αίτησής τους

  1. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) Τα στοιχεία του προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή

Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) Τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του 

Η Δ/νση κατοικίας τεκμηριώνεται με την ανάρτηση αποδεικτικού πρόσφατου δημόσιου εγγράφου (ΔΕΚΟ), στο οποίο πρέπει να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του γονέα/κηδεμόνα και να προκύπτει η δ/νση κατοικίας.

Τα έγγραφα μπορεί να είναι μόνο:

  • Πρόσφατοι Λογαριασμοί ΔΕΚΟ (ΡΕΥΜΑΤΟΣ – ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ- ΕΥΔΑΠ,ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ,  όχι κινητής τηλεφωνίας)
  • Μισθωτήριο συμβόλαιο

Μετά την υποβολή αίτησης  γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημέρωση στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτηση τού επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να  πραγματοποιήσει τις αλλαγές που ζητούνται. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ 1ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ

Για να γίνει η αίτηση “αποδεκτή” οι γονείς/ κηδεμόνες μαζί με το αποδεικτικό κατοικίας θα πρέπει να προσκομίσουν στο Νηπιαγωγείο, σε προγραμματισμένο ραντεβού μετά από τηλεφωνική επικοινωνία, συμπληρωμένα τα εξής έγγραφα:

1) Ατομική καρτέλα νηπίου- προνηπίου [εδώ]

2) Στην περίπτωση επιλογής φοίτησης του προνηπίου την αίτηση/δήλωση:

 στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα [εδώ]

Η δήλωση συμπληρώνεται και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες. Στην περίπτωση που ο έτερος γονέας δεν προσέλθει στο προγραμματισμένο ραντεβού το έντυπο της συναίνεσης θα φέρει ψηφιακή υπογραφή μέσω της υπηρεσίας gov.gr

Το προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα λειτουργεί από τις 8.15 – 16.00 και γίνονται δεκτές όλες οι αιτήσεις χωρίς προϋποθέσεις. Σε περίπτωση επιλογής η παρακολούθηση στο ολοήμερο τμήμα είναι καθημερινά υποχρεωτική. Για τους/τις μαθητές/τριες που είναι εγγεγραμμένοι/ες στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, εφόσον οι γονείς το επιθυμούν, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής συμμετοχής:

 i) Στo τμήμα Πρόωρης Υποδοχής λειτουργεί με υποχρεωτική καθημερινή ώρα προσέλευσης από τις 07.45 – 08.00.

ii) στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου το  οποίο λειτουργεί από τις 8.15- 17.30. Σε περίπτωση επιλογής η παρακολούθηση στο αναβαθμισμένο ολοήμερο πρόγραμμα είναι καθημερινά υποχρεωτική.

ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ: Πρόωρη αποχώρηση των νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο/Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

3) Τα στοιχεία των συνοδών 

Συμπληρώνονται τα ονόματα των υπεύθυνων συνοδών για την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών/τριών  προς και από τη σχολική μονάδα   επιλέγοντας την αντίστοιχη  υπεύθυνη δήλωση του προγράμματος φοίτησης του προνηπίου:

α) Υπεύθυνη δήλωση γονέων/κηδεμόνων και συνοδών (μαζί με την ιδιότητά τους π.χ. μητέρα/πατέρα/γιαγιά/ παππούς …) για το   Βασικό Υποχρεωτικό Πρόγραμμα [εδώ]

β) Υπεύθυνη δήλωση γονέων/κηδεμόνων και συνοδών (μαζί με την ιδιότητά τους π.χ. μητέρα/πατέρα/γιαγιά/ παππούς …)  για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα [εδώ]

γ) Υπεύθυνη δήλωση γονέων/κηδεμόνων και συνοδών (μαζί με την ιδιότητά τους π.χ. μητέρα/πατέρα/γιαγιά/ παππούς …) για το Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Πρόγραμμα [εδώ]

4) Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ) το οποίο συμπληρώνεται από τον παιδίατρο  [εδώ]

5) Το Βιβλιάριο Εμβολίων του μαθητή/τριας, και σε φωτοτυπία την 1η σελίδα με τα στοιχεία του παιδιού και όλες τις σελίδες με τα εμβόλια του παιδιού ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

6) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ, Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία εφόσον υπάρχει για περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ: H γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή /τριας στο Νηπιαγωγείο, αλλά διευκολύνει πολύ την οργάνωση για την υποστήριξη των μαθητών με ΕΕΑ.

7) Έγγραφη συναίνεση του ετέρου γονέα / κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του  [εδώ]

Στην περίπτωση που ο έτερος γονέας δεν προσέλθει στο προγραμματισμένο ραντεβού το έντυπο της συναίνεσης θα φέρει ψηφιακή υπογραφή μέσω της υπηρεσίας gov.gr

Όλες οι υπεύθυνες δηλώσεις προς συμπλήρωση που παρέχονται από το Νηπιαγωγείο θα προσκομίζονται χωρίς υπογραφή από τον γονέα/κηδεμόνα που κάνει την αίτηση και θα υπογράφονται κατά την κατάθεση τους.

ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙH «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα  και φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, “αποδοχή” της αίτησης  εγγραφής θα γίνεται όταν έχουν  προσκομιστεί τα έγγραφα στο 1ο Νηπιαγωγείο Παπάγου (Ιωνίας και Σωρανού του Εφεσίου, είσοδος από Σωρανού Εφεσίου). Η προσέλευση γονέων/κηδεμόνων στο Νηπιαγωγείο πραγματοποιείται  μόνο κατόπιν ραντεβού μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.

ΩΡΑΡΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 

Kαθημερινά  12.00 – 14.00 

Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου: Ευαγγελία  Σούρλα

Τηλέφωνο:  210 6535331

 

 

Γιορτάζουμε τις Απόκριες!

Οι Απόκριες είναι η τριών εβδομάδων περίοδος (Τριώδιο) πριν τη Μεγάλη Σαρακοστή.

Γνωρίσαμε έθιμα της Ελλάδας και ανακαλύψαμε πολλούς τρόπους να μεταμφιεστούμε, να παίξουμε, να χορέψουμε και να πετάξουμε τους χαρταετούς μας. Από την Τσικνοπέμπτη ως και την τελευταία Παρασκευή πριν την Καθαρά Δευτέρα δημιουργήσαμε και πολλά…

Θαυμάστε μας!

foto istoselidas 1

 

 

foto istoselidas 3 1

ο χαρταετός μας πετάει με το φύσημα μας!

πολύς χορός….

 

foto istoselidas 3

… και γνωριμία με τα ήθη και τα έθιμα της χώρας μας (δραματοποίηση του τραγουδιού “Παντρεύουνε τον κάβουρα”.

pantreyoyne ton kaboyra

 

Ένα γάντι… πολλά ζωάκια… και εμείς στη σκηνή!

Με αφορμή τη χειμερία νάρκη με την οποία ασχοληθήκαμε τις προηγούμενες μέρες, τα παιδιά δραματοποίησαν την ιστορία “Το Γάντι”, της Σοφίας Πέσιου, μια σύγχρονη προσέγγιση του κλασικού ουκρανικού  παραμυθιού. μεταμορφώνοντας την τάξη σε μια ζεστή θεατρική σκηνή!Με ενθουσιασμό τα παιδιά αρχικά διάλεξαν και μπήκαν στους ρόλους των ζώων.

 

Η παράσταση ξεκινά…Τα παιδιά κινήθηκαν, είπαν τα λόγια τους, συνεργάστηκαν και απόλαυσαν κάθε στιγμή του θεατρικού παιχνιδιού.


Διασκέδασαν, γέλασαν και εξέφρασαν τα συναισθήματά τους, ζωντανεύοντας την ιστορία με τον δικό τους μοναδικό τρόπο!


Μέσα από το παιχνίδι των ρόλων ανακάλυψαν τη χαρά της συμμετοχής, της φιλοξενίας, της συνύπαρξης κυρίως όμως την αξία της ενσυναίσθησης!

Γιατί όλοι μπορούν να βρουν θέση, αρκεί να υπάρχει διάθεση για μοίρασμα!