Μαθαίνοντας τις γραμμές.

20251016 230115 COLLAGE2

Γνωριμία  με τις  γραμμές ( ευθεία, καμπύλη,  τεθλασμένη).

Κίνηση στο χώρο, ανάμεσα σε διάφορα  είδη γραμμών από κουβάρια προσπαθώντας να μην τις ακουμπήσουμε.

20251016 230532 COLLAGE

Εικαστικά

Γίναμε κομμώτριες  και κομμωτές και στολίσαμε την  κα Γραμμούλα με διάφοορα είδη γραμμών για να πάει στο πάρτι.

Καλή διασκέδαση.

 

Μιλάμε για την οικογένειά μας.

Τα παιδιά ζωγραφίζουν την οικογένειά τους, απαριθμούν τα μέλη της, κάνουν απόπειρες αντιγραφής.

IMG 20251014 202635Ακρόαση του παραμυθιού:Ο Μεγάλος Λύκος και ο μικρός λύκος.

Κατασκευή πίνακα διπλής όψης με κριτήριο τον αριθμό των μελών της οικογένειας.

Μαθαίνουμε τους αριθμούς.

Χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά αρχίζουμε τη γνωριμία μας με τα αριθμητικά σύμβολα.Η δράση  συνδέεται και με τους πρωταγωνιστές του παραμυθιού: Ο μεγάλος λύκος και ο μικρός λύκος.

GridArt 20251014 201728041

Ιστορίες για τα παιδιά του κόσμου.

Με αφορμή  το παραμυθι: Ιστορίες για τα παιδιά του κόσμου που αναφέρεται στις συνήθειες,  ενδυμασίες,  φαγητά, παιχνίδια, αξιοθέατα και ανακαλύψεις από διάφορα μέρη του κόσμου  διαβάσαμε σήμερα, μετά  από  επιμονή απαίτηση των παιδιών,  για την Ελλάδα. Μετά την ανάγνωση τα παιδιά  ζωγράφισαν το αγαπημένο τους μέρος ( χωριό, πόλη,νησί) της Ελλάδας  ή μια πολύ  όμορφη ανάμνηση που έζησαν σε  αυτή .

20251014 174242 COLLAGE

Πάνω αριστερά είναι το εξώφυλλο του παραμυθιού στο οποίο  φαίνονται παιδιά από διάφορες χώρες όλου του κόσμου. Επειδή ήθελαν να ακούσουν για τις συνήθειες, τα φαγητά και τα αξιοθέατα της Ελλάδας – την πρώτη φορά- στις δύο πάνω δεξιές εικόνες φαίνονται κάποιοι άνθρωποι σε κάποιο νησί της Ελλάδας και ακριβώς από κάτω απεικονίζονται οι δώδεκα Θεοί του Ολύμπου (Μυθολογία). 

Στις κάτω εικόνες.

Αριστερή εικόνα : Δύο δίδυμα αδέρφια παίζουν κρυφτό στο εξοχικό τους στο Αγρίνιο.

Μεσαία εικόνα : Ο Δ. έχει πάει διακοπές στην Τήνο. Η μαμά του είναι από εκεί.

Δεξιά εικόνα : Ένα κορίτσι κορίτσι παίζει με την δίδυμη αδερφή της στο  εξωχικό τους στο χωριό .

 

Επανερχόμαστε πάλι στο ίδιο βιβλίο και σήμερα (3/11/2025) τα παιδιά ήθελαν να μάθουν για  την ζωή των ανθρωπων στην Τανζανία (Αφρική).

Τίτλος : Ένα αλλιώτικο σπίτι Ζαχάρα . Τανζανία

4 11

 

 

DSCN1731
Πάνω εικόνα: Η Κλ. ζωγράφισε ελέφαντες και φλαμίνγκο από την ζωή στην Τανζανία. Κάτω: Η Α. ζωγράφισε φλαμίνγκο, ελέφαντες, ζέβρες και αράχνες και ένα κορίτσι να τρώει παγωτό.

 

4 11 2
Πάνω εικόνα: Δύο παιδιά από την Τανζανία. Μάθαμε και την έκφραση: ΧΑΚΟΥΝΑ  ΜΑΤΑΤΑ που σημαίνει όλα καλά , κανένα πρόβλημα. Κάτω: Ένα παιδί από την Αφρική και ένα από την Ελλάδα

 

tanzania
Πάνω: Τα δύο κοριτσάκια παίζουν και κοντά τους είναι ένας κροκόδειλος. Κάτω: Το ηφαίστειο στην Τανζανία.

 

 

 

 

Λεπτή κινητικότητα – προγραφικό στάδιο

IMG b34ffffede918ebf307766fda2ce0c29 VIMG 1a7fca8f84d55ef8596324b235c99526 VIMG 7c18000f88c9494ed0cfb64a28f047b7 VIMG b5ac42cc926d39714dd95d06fb5ebaef V

Λεπτή κινητικότητα.

Πάνω σε ένα χαρτί που προηγουμένως έχουμε ζωγραφίσει κολλάμε μικρά κομματάκια κάνσον.

Μαθαίνουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.

 

IMG 20251013 090046

Χρήση πλαστελίνης.

Λεπτή κινητικότητα.

Προγραφικό στάδιο.

Μαθαίνουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.

 

Ελεύθερη δημιουργία

Πρόκειται για μια διασκεδαστική δραστηριότητα όπου τα παιδιά κατά τη διάρκεια του ελεύθερου παιχνιδιού  χρησιμοποιώντας άχρηστο υλικό δημιουργούν φανταστικές ιστορίες επί χάρτου.
IMG20251008111423Εδώ για παράδειγμα είναι το ασανσέρ που παίρνει ο Φ. όταν πηγαίνει με τον μπαμπά του για ποδήλατο στο ΟΑΚΑGridArt 20251012 134126433