1ο Τρίμηνο:
Κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου πραγματοποιήθηκαν οι εξης δράσεις:
-Διαμόρφωση από κοινού του πλαισίου συμπεριφοράς των μαθητών (οι κανόνες της τάξης μας)
-Συμμετοχή των μαθητών σε ποικίλες δραστηριότητες για την προσέγγιση της
έννοιας του εαυτού μου και των άλλων
-Πρώτη λειτουργία ομάδων εργασίας και συνεργασίας
-Συνεργασία σχολείου-γονέων για θέματα συμπεριφοράς των μαθητών και
ατομική ενημέρωση προόδου των μαθητών.
-Προσέγγιση αξιών : Συνεργασία, Ειρήνη, Ελευθερία
https://blogs.sch.gr/1nipner/2024/11/15/synergasia-simainei/
https://blogs.sch.gr/1nipner/tag/eleytheria/
https://blogs.sch.gr/1nipner/2024/10/26/ethniki-epeteios-28i-oktovrioy/
-Θεατρική παράσταση σχετική με το θέμα των αξιών (Ειρήνη)
https://blogs.sch.gr/1nipner/2024/10/22/quot-nai-stin-eirini-ochi-ston-polemo-quot/
-Θεατρική παράσταση σχετική με το θέμα των αξιών (Ελευθερία)
https://blogs.sch.gr/1nipner/2024/11/17/epeteios-polytechneioy-2/
– Συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Δήμου Κηφισιάς ΠΡΟΝΟΗ, και
διοργάνωση σχετικής ομιλίας
https://blogs.sch.gr/1nipner/2024/10/24/omilia-gia-tin-aytopepoithisi/
-Σύνδεση με το εργαστήριο δεξιοτήτων «Εγώ και οι συμμαθητές/τριες μου»
https://blogs.sch.gr/1nipner/2024/11/10/ego-ki-oi-symmathites-moy/
2ο Τρίμηνο:
Κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου πραγματοποιήθηκαν οι εξής δράσεις:
-Προσέγγιση της αξίας της φιλίας, του σεβασμού, της αγάπης, της γενναιοδωρίας, της αλληλεγγύης
https://blogs.sch.gr/1nipner/tag/scheseis-mathiton/page/2/
https://blogs.sch.gr/1nipner/2025/02/16/imera-agapis-2/
https://blogs.sch.gr/1nipner/2025/01/page/2/
https://blogs.sch.gr/1nipner/2025/01/13/pistopoiitiko-yiothesias-make-a-wish/
-Θεατρική παράσταση με το θέμα των αξιών (Αγάπη)
https://blogs.sch.gr/1nipner/tag/scheseis-mathiton/page/3/
-Ομαδικές δράσεις
-Διεύρυνση της ομάδας, μέσα από ομαδικές δράσεις με τα παιδιά άλλων τμημάτων
-Οργάνωση χριστουγεννιάτικης γιορτής με θέμα της ηθικές αξίες ζωής
https://blogs.sch.gr/1nipner/2024/12/18/christoygenniatiki-giorti-kai-bazaar/
-Συνεργασία με τη σχολική ψυχολόγο του σχολείου
-Σύνδεση με το εργαστήριο δεξιοτήτων «Συμπερίληψη:Αλληλοσεβασμός,
-Διαφορετικότητα:Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα στο νηπιαγωγείο»
https://blogs.sch.gr/1nipner/2025/02/16/allilosevasmos-sto-nipiagogeio/
-Συμμετοχή στο «Κίνημα της αγκαλιάς» -Συνεργασία με το εθνικό δίκτυο που δημιούργησε το ΔΣ Σοφικού Κορινθίας
https://blogs.sch.gr/1nipner/2025/02/05/to-kinima-agkalias/
https://blogs.sch.gr/1nipner/2025/04/08/to-kinima-tis-agkalias/
3ο Τρίμηνο:
Κατά τη διάρκεια του 3ου τριμήνου πραγματοποιήθηκαν οι εξης δράσεις:
-Με τη χρήση βιωματικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων (πχ. δραματοποίηση, το θεατρικό παιχνίδι, η προσομοίωση ρόλων) επιχειρείται ο έλεγχος των συναισθημάτων και της συμπεριφοράς των μαθητών, όπως επίσης και η καλλιέργεια δεξιοτήτων για την ειρηνική επίλυση προβλημάτων (π.χ. η διαπραγμάτευση, η διαμεσολάβηση και η αντιπαραβολή επιχειρημάτων).
-Εκπαίδευση στη διαχείριση κρίσεων με «τα 6 καπέλα της σκέψης», του De Bono
-Δράσεις για την παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
https://blogs.sch.gr/1nipner/2025/03/09/pagkosmia-mera-kata-tis-scholikis-vias-kai-ekfovismoy/
-Προσέγγιση της αξίας του διαλόγου, της ισότητας, της διαφορετικότητας και του αλληλοσεβασμού
-Δημιουργία τελικού ενθύμιου – αναμνηστικού για τα παιδιά, με βάση τις αξίες που επεξεργάστηκαν όλη την χρονιά