Άρθρα με ετικέτα Σχέσεις μαθητών
🌸 Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο – «Χελιδονίσματα και Γέφυρες Φιλίας»
Στο πλαίσιο δράσεων για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό , επισκεφθήκαμε το Δημοτικό Σχολείο της περιοχής μας. Τα παιδιά γνώρισαν τους χώρους, μπήκαν σε αίθουσες διδασκαλίας και συνάντησαν παλιούς συμμαθητές τους που φοιτούν πλέον στην Α΄ Δημοτικού.
Με αφορμή το παραδοσιακό έθιμο της αρχής του Μάρτη, τραγουδήσαμε όλοι μαζί τα Χελιδονίσματα, καλωσορίζοντας την άνοιξη, και χαρίσαμε στους μαθητές ένα χειροποίητο χελιδόνι, ως σύμβολο φιλίας και νέου ξεκινήματος….περιμένοντας την επόμενη χρονιά που κι εμεις θα βρεθούμε σε τούτα τα θρανία να το βρούμε εκεί.
Με την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο, πραγματοποιήθηκε συζήτηση στην τάξη. Τα παιδιά μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους, εντόπισαν διαφορές ανάμεσα στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό (μαθήματα, βιβλία, θρανία, πρόγραμμα) και διατύπωσαν απορίες σχετικά με τα μαθήματα και τη σχολική καθημερινότητα.
Η δράση αυτή ενίσχυσε το αίσθημα ασφάλειας και ετοιμότητας των παιδιών, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ομαλή μετάβαση και στην πρόληψη της σχολικής διαρροής. 🌼
Κοπή Βασιλόπιτας
Με χαρά και εορταστική διάθεση πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η κοπή της βασιλόπιτας για το νέο έτος, ανά τμήμα. Μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στη διαδικασία, ανταλλάσσοντας ευχές για υγεία, πρόοδο και μια δημιουργική χρονιά.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στους τυχερούς μαθητές που βρήκαν το φλουρί στα τμήματά τους! Τους ευχόμαστε καλή τύχη και πάντα επιτυχίες.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος φρόντισε με αγάπη και μεράκι για την προετοιμασία των βασιλόπιτων και των δώρων.
Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία και χαμόγελα!









