Μαθαίνω το όνομά μου

IMG 20240920 122632 IMG 416b0a240f8fb6ec7e8f9201f12fb80c V IMG 20240920 122620 Αντιγραφή IMG 20240920 122744 Αντιγραφή

Το πρώτο διάστημα στο νηπιαγωγείο μαθαίνουμε το όνομά μας. Αρχικά εξασκούμαστε στο να βρίσκουμε την καρτέλα και το συρτάρι μας. Έπειτα παίζουμε με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.

οι Lego κανόνες

1726815369782 1726815369762 1726815369742

Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς συνθέτουμε όλοι μαζί το συμβόλαιο της τάξης μας και συμφωνούμε στους πιο βασικούς κανόνες συμπεριφοράς που θα μας καθοδηγούν μέχρι το τέλος του χρόνου. Φέτος αποφασίσαμε οι κανόνες μας να είναι LEGO

Καλή σχολική χρονιά 2024- 2025

20240918 180244

Η σχολική χρονιά ξεκίνησε με διάφορες δραστηριότητες γνωριμίας και ενδυνάμωσης της ομάδας. Εδώ τα παιδιά σχηματίζουν έναν ιστό αράχνης, λένε τα ονόματά τους, γνωρίζονται μέσα από ερωτήσεις και δημιουργούν έναν “ιστό” , όπου κάθε μέλος του είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας.

5 ΙΟΥΝΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου φτιάξαμε ομαδική κατασκευή για την προστασία της θαλάσσιας ζωής από τη μόλυνση των υδάτων.

1

2

εικόνα Viber 2024 06 06 14 35 16 303

εικόνα Viber 2024 06 06 14 35 16 360

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΩ, ΠΟΙΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΩ”

Ο νέος κύκλος Εργαστηρίων δεξιοτήτων αφορά την εξερεύνηση του εσωτερικού της γης και των “θησαυρών” που αυτή μας δίνει. Αρχικά, η νηπιαγωγός διάβασε στα παιδιά το παραμύθι «Βρισκόμαστε Εδώ» του Oliver Jeffers. Παράλληλα με την ανάγνωση του παραμυθιού, έγινε συζήτηση για όσα παρατηρήσαμε σε κάθε εικόνα του βιβλίου σχετικά με όσα υπάρχουν πάνω στον πλανήτη μας.

εικόνα Viber 2024 05 15 18 19 59 895
Έπειτα, δώσαμε στα παιδιά να συμπληρώσουν ανοιχτό φύλλο εργασίας και να μας ζωγραφίσουν τι από όλα αυτά που υπάρχουν πάνω στον πλανήτη μας τους κάνει μεγαλύτερη εντύπωση. Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες μαζεύτηκαν στην παρεούλα και η νηπιαγωγός έθεσε το ερώτημα «Άραγε η Γη ήταν πάντοτε έτσι όπως τη βλέπουμε εμείς σήμερα ή ήταν διαφορετική;» Τα παιδιά εξέφρασαν τις απόψεις τους σε σχέση με αυτό το ερώτημα και προβλήθηκε το ακόλουθο βίντεο.

Ακολούθησε συζήτηση για όσα προβλήθηκαν και η ομάδα ανέλαβε να ζωγραφίσει τη σωστή χρονολογική σειρά εξέλιξης της Γης.

IMG 20240515 120636

IMG 20240515 120650

Μετά από αυτό, εμφανίσαμε μία κούκλα που συστήθηκε στα παιδιά ως γεωλόγος (εξηγούμε στα παιδιά τι είναι ο γεωλόγος) που αντιμετωπίζει ένα τεράστιο πρόβλημα. Το εργαστήριό του πλημμύρισε και έχασε όλες τις πληροφορίες που είχε για το εσωτερικό της γης και τους θησαυρούς της. Εμείς θα πρέπει να τον βοηθήσουμε να τα συγκεντρώσει από την αρχή. Τους θέτει, λοιπόν, το ερώτημα «Τι υπάρχει άραγε μέσα στη Γη που δεν το βλέπουμε;» Διαμορφώσαμε έναν εννοιολογικό χάρτη με τις απόψεις των παιδιών. Ο γεωλόγος ενημέρωσε τα παιδιά ότι βρήκε μια εικόνα που δείχνει το εσωτερικό της Γης αλλά είναι αλλοιωμένη.

IMG 20240516 092141

Έπρεπε να προσπαθήσουμε να τη «διαβάσουμε» βρίσκοντας τις κατάλληλες πληροφορίες μέσα από βίντεο σχετικά με το εσωτερικό της γης

https://www.bbc.co.uk/ideas/videos/three-minutes-to-the-centre-of-the-earth/p0fwz6l4

Ο κάθε μαθητής/τρια συμπλήρωσε φύλλο εργασίας σχετικά με την υπόθεσή του για το πώς πιστεύει ότι είναι το εσωτερικό της Γης και πώς είναι στην πραγματικότητα.

εικόνα Viber 2024 05 15 18 20 02 797

εικόνα Viber 2024 05 15 18 20 03 075

εικόνα Viber 2024 05 15 18 20 03 450

εικόνα Viber 2024 05 15 18 20 04 014

εικόνα Viber 2024 05 15 20 32 36 789

εικόνα Viber 2024 05 15 20 32 36 977

ενώ συνεργάστηκαν σε ζευγάρια ώστε να φτιάξουν με πλαστελίνη μπαλίτσες με τα στρώματα του εσωτερικού της γης…

IMG 20240516 110102

IMG 20240516 110110

IMG 20240516 110502

IMG 20240516 110842

IMG 20240516 110903

IMG 20240516 110954

IMG 20240516 110959

IMG 20240516 111015

IMG 20240516 111021

τις οποίες παρουσίασαν στην ολομέλεια. Για δείγμα, κόψαμε μία από τις “μπάλες-Γη” για να δούμε πώς φαίνεται και μέσα.

IMG 20240516 111512 IMG 20240516 111622

Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες συμπλήρωσαν ανοιχτό φύλλο εργασίας στο οποίο δημιούργησαν τα στρώματα της γης και έγραψαν τις ονομασίες.

IMG 20240516 114935

IMG 20240516 114939

ενώ έκαναν δραματοποίηση  όπου οι μαθητές/τριες έγιναν εξερευνητές που με το όχημά τους ταξίδεψαν στο εσωτερικό της γης και πέρασαν τα διάφορα στρώματα συναντώντας διάφορες περιπέτειες.

IMG 20240516 122702

Στη συνέχεια, ο γεωλόγος ενημερώνει τα παιδιά ότι ένας συνεργάτης του, του έστειλε αυτήν την εφαρμογή λέγοντάς του ότι έχει σχέση με τους σεισμούς. Ο υπολογιστής του, όμως, έχει καταστραφεί και δεν μπορεί να τη δει. Αφήνουμε τους μαθητές/τριες να περιεργαστούν την ακόλουθη εφαρμογή και να παρατηρήσουν τις αλλαγές στη μορφολογία της Γης μέσα στα χρόνια της ύπαρξής της.

https://www.smithsonianmag.com/science-nature/travel-through-deep-time-interactive-earth-180952886/

Τα παιδιά διατυπώνουν υποθέσεις σχετικά με το πού οφείλονται αυτές οι αλλαγές.

Έπειτα, ο/η νηπιαγωγός πρόβαλε το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=9iy8HvhfmaQ&t=145s σχετικά με τις  τεκτονικές πλάκες και την κίνησή τους. Ακολούθησε συζήτηση για τα όσα μας παρουσιάστηκαν στο βίντεο και έγινε σύνδεση με τις υποθέσεις που διατυπώθηκαν. Συζητήσαμε με τα παιδιά ότι αυτή η διαδικασία της κίνησης των τεκτονικών πλακών έχει σαν αποτέλεσμα το σεισμό και πραγματοποιήσαμε πείραμα για τους σεισμούς. Κάναμε υποθέσεις για το ποιο “κτήριο” θα πέσει πρώτο, αυτό που είναι κοντά στο επίκεντρο ή μακριά, το πιο ψηλό ή το πιο κοντό κλπ.

IMG 20240517 152544

IMG 20240517 152608

Αφού μάθαμε για τη μετακίνηση των τεκτονικών πλακών, γνωρίσαμε και τη διαδικασία δημιουργίας των ηφαιστείων…

και υλοποιήσαμε το πείραμα για το ηφαίστειο με τη σόδα και το υγρό πιάτων.

1

εικόνα Viber 2024 05 22 14 20 48 287

εικόνα Viber 2024 05 22 14 21 14 287

εικόνα Viber 2024 05 22 14 21 14 909

εικόνα Viber 2024 05 22 14 21 15 480

εικόνα Viber 2024 05 22 14 21 15 948

Στο επόμενο εργαστήριο ασχοληθήκαμε με τα ορυκτά. Προβάλαμε τα βίντεο…

 

και ακολούθησε συζήτηση για το τι καταλάβαμε για το σχηματισμό των πετρωμάτων και εξηγούμε αναλυτικότερα τη διαδικασία αυτή και, κατά συνέπεια, τις κατηγορίες των πετρωμάτων (πυριγενή, ιζηματογενή, μεταμορφωμένα). Σε ανοιχτό φύλλο εργασίας δημιουργήσαμε σχεδιάγραμμα για τη δημιουργία των ορυκτών…

IMG 20240524 131422

και παίξαμε ψηφιακό παιχνίδι με ορυκτά από τη σελίδα του National  Geographic.

https://kids.nationalgeographic.com/games/puzzles/article/matching-gemstones

Στο επόμενο εργαστήριο, ο γεωλόγος ενημέρωσε τα παιδιά ότι κάποια από τα ορυκτά που υπάρχουν στη γη είναι και σε υγρή μορφή ή και σε αέρια μορφή και γι’ αυτό τους πρότεινε το βίντεο

 

Ακολούθησε συζήτηση για να κατανοηθεί ο τρόπος σχηματισμού του πετρελαίου και του φυσικού αερίου αλλά και η σημασία τους στην καθημερινότητα μας. Μετά από όλα αυτά πραγματοποιήθηκε εργαστήριο ρομποτικής σχετικά με τα ορυκτά από την ομάδα Robotonio. Τα παιδιά δούλεψαν σε ομάδες και έστησαν το ρομποτάκι με μοντελισμό ακολουθώντας τις οδηγίες του tablet βήμα-βήμα.

1 1

2

3

4

5

6

Το ρομποτάκι είχε σαν πρόκληση να φτάσει στο ηφαίστειο το οποίο συμβάλει στη δημιουργία των πετρωμάτων. Οπότε τα παιδιά έπρεπε να το προγραμματίσουν ώστε να φτάσει στο ηφαίστειο.

Αφού ολοκληρώθηκε η δραστηριότητα, τα ρομποτάκια έκαναν αγώνα δρόμου!

Τέλος, η ομάδα συγκεντρώθηκε στην ολομέλεια και συμπλήρωσαν τον εννοιολογικό χάρτη παρατηρώντας πόσο άλλαξε σε σχέση με την αρχή του εργαστηρίου. Διαπιστώσαμε πόσα μάθαμε και συζητήσαμε πώς τα μάθαμε όλα αυτά ενώ συμπληρώσαμε και φύλλο εργασίας: «Τι μου άρεσε περισσότερο από όσα έμαθα σε αυτόν τον κύκλο εργαστηρίων δεξιοτήτων».

 

 

ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Σας καλωσορίζουμε στην ψηφιακή έκθεση των μαθητών μας με μηνύματα κατά του σχολικού εκφοβισμού! Συνεργαστήκαμε σε ζευγάρια και εκφραστήκαμε δημιουργικά σχετικά με το τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός, ποιες είναι οι συνέπειές του και τι κάνουμε για να τον αντιμετωπίσουμε!

 

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

Το Σχέδιο δράσης για την πρόληψη της σχολικής βίας ολοκληρώνεται σιγά – σιγά και σκεφτήκαμε να φτιάξουμε “Το Δέντρο της Φιλίας” για να διακοσμήσουμε την αυλή μας και να αποτυπώσουμε τι είναι η φιλία για τον καθένα από εμάς! Το κάθε παιδί έφτιαξε μία μικρή ζωγραφιά για το τι είναι για εκείνον η φιλία. Κολλήσαμε τα έργα πάνω στο ζωγραφισμένο δέντρο…

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 08 997

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 09 463

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 09 727

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 10 076

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 11 402

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 12 104

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 12 339

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 12 790

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 13 319

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 13 535

εικόνα Viber 2024 05 14 14 06 13 971

Και να το αποτέλεσμα!

ΤΕΛΙΚΟ

ΕΚΘΕΣΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ

Η έκθεση ζωγραφικής που θα βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο είναι μια συναρπαστική συνεργασία μεταξύ γονέων και παιδιών, όπου καλούνται να εκφράσουν την αγάπη τους για τα αγαπημένα τους παραμύθια μέσα από τη ζωγραφική!

ΟΙ ΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗ ΛΥΣΗ

Σας παρουσιάζουμε το παραμύθι “Οι Γάτες που βρήκαν τη λύση”! Πρόκειται για μια ιστορία που αναδεικνύει την αξία της μοναδικότητας και το πώς δύο ανταγωνιστικές γατούλες κατάφεραν να πετύχουν το στόχο τους χάρη στη συνεργασία και τα μοναδικά τους χαρακτηριστικά. Η σύνταξη του παραμυθιού, η εικονογράφηση και η ηχογράφηση έγιναν από τους μαθητές του Τμήματος 1.

https://drive.google.com/file/d/1JqlnP798yS-h6kEtidT4SwGgj_XKNRuL/view?usp=sharing

Καλή ακρόαση!

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΛΑΜΠΑΔΩΝ

Οι γονείς για μία ακόμη φορά ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας και ήρθαν στο χώρο του σχολείου για να φτιάξουν λαμπάδες με τα παιδιά τους! Διάλεξαν ποια στολίδια θέλησαν να χρησιμοποιήσουν και τα συνδύασαν όπως ήθελαν!

εικόνα Viber 2024 04 22 14 27 05 834

εικόνα Viber 2024 04 22 14 27 06 944

εικόνα Viber 2024 04 22 14 27 09 357

εικόνα Viber 2024 04 22 14 27 14 411

εικόνα Viber 2024 04 22 14 27 16 814

εικόνα Viber 2024 04 22 14 27 23 328

εικόνα Viber 2024 04 22 14 27 33 900

εικόνα Viber 2024 04 22 14 27 44 581

Ορίστε τα καλλιτεχνήματά τους!

εικόνα Viber 2024 04 22 14 27 48 620

εικόνα Viber 2024 04 22 14 28 35 045

εικόνα Viber 2024 04 22 14 28 48 955

Η ΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ-STEM ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΗΜΑΤΟΣ

Τι είναι η φιλία για εμάς και από τι χαρακτηρίζεται μια σωστή και γερή φιλία; Αυτά ήταν τα ερωτήματα που τέθηκαν, αρχικά, στα παιδιά. Τι μπορούμε να κάνουμε για να φέρουμε κοντά δύο φίλους που κάθε μέρα συναντιόντουσαν σε ένα γεφυράκι για να πάνε μαζί σχολείο; Το γεφυράκι έπεσε κι εμείς πρέπει με απλά υλικά να το ξαναφτιάξουμε. Βοηθοί μας σε αυτήν την προσπάθεια της οι γονείς μας!

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 25 862

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 25 920Οι πειραματισμοί με τα υλικά ξεκίνησαν…

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 26 699

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 28 653

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 28 667

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 28 700

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 29 081

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 30 193

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 30 210

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 30 716Και οι ομάδες έφεραν τα ακόλουθα αποτελέσματα! Αυτή η γέφυρα φτιάχτηκε με καλαμάκια και πλαστελίνη…

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 31 535η συγκεκριμένη, με ρολά από χαρτί κουζίνας και χαρτί Α4…

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 31 553μακαρόνια και χαρτοταινία…

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 31 574ξυλάκια και μανταλάκια…

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 31 615

άλλη μία γέφυρα με καλαμάκια και πλαστελίνη.

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 31 637Κάναμε τις δοκιμές μας με Playmobil και όλες οι γέφυρες στάθηκαν στη θέση τους!

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 31 593

εικόνα Viber 2024 04 19 17 54 31 726

Συγχαρητήρια σε όλους!

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΔΕΝΤΡΟ ΜΑΣ

Οι μικροί μας μαθητές/τριες ζωγράφισαν το εξώφυλλο του αγαπημένου τους βιβλίου και ένας – ένας το κόλλησαν πάνω στο “Βιβλιόδεντρο” που ζωγραφίστηκε στην αυλή από τις εκπαιδευτικούς!

εικόνα Viber 2024 04 17 16 01 03 202

εικόνα Viber 2024 04 17 16 01 04 010

εικόνα Viber 2024 04 17 16 01 06 967

εικόνα Viber 2024 04 17 16 01 07 518

εικόνα Viber 2024 04 17 16 01 07 766

Ο ΓΑΛΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ!

Η μελέτη του ηλιακού μας συστήματος έχει ξεκινήσει  και, αρχικά, ασχοληθήκαμε με την έννοια του γαλαξία. Αφού μάθαμε τι είναι ο γαλαξίας…

εικόνα Viber 2024 04 12 21 55 46 360

τον αποδώσαμε με καλλιτεχνικό τρόπο!

εικόνα Viber 2024 04 12 21 55 43 809

εικόνα Viber 2024 04 12 21 55 44 441

εικόνα Viber 2024 04 12 21 55 45 026

εικόνα Viber 2024 04 12 21 55 45 639

εικόνα Viber 2024 04 12 21 55 45 924

Έπειτα, γνωρίσαμε τους πλανήτες και η χρήση εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας επέτρεψε την ανάδειξη των πλανητών του ηλιακού μας συστήματος που ζωγραφίσαμε, με άλλη διάσταση μετατρέποντας τους σε αληθοφανείς.

εικόνα Viber 2024 04 12 22 02 48 117 εικόνα Viber 2024 04 12 22 02 49 646 εικόνα Viber 2024 04 12 22 02 49 873 εικόνα Viber 2024 04 12 22 02 50 147 εικόνα Viber 2024 04 12 22 02 50 622 εικόνα Viber 2024 04 12 22 02 50 865 εικόνα Viber 2024 04 12 22 02 51 268 εικόνα Viber 2024 04 12 22 02 52 345

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΝΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ “ΜΙΑ ΜΠΙΣΚΟΤΕΝΙΑ ΑΓΑΠΗ”

Οι δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές/τριες είχαν τη μορφή θεατρικού παιχνιδιού το οποίο ήταν βασισμένο στο βιβλίο της συγγραφέα Μητροπούλου Ελένης με τον τίτλο “Μια μπισκοτένια αγάπη”.

εικόνα Viber 2024 04 05 16 38 52 942

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 08 944

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 16 545

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 20 955

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 22 596

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 23 185

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 23 802

Στο τέλος,  η οδηγία που τους δόθηκε ήταν να φτιάξουν ελεύθερα τη δική τους ιστορία κ να δώσουν έναν τίτλο!

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 24 657

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 24 905

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 25 140

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 25 664

εικόνα Viber 2024 04 05 16 39 25 891

4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ

Η Παγκόσμια Ημέρα Φιλοζωίας τιμήθηκε από τους μαθητές του σχολείου μας μέσα από διάφορες δραστηριότητες. Διαβάσαμε το παραμύθι “Οι ουρές δεν είναι για να τις τραβάμε”…

εικόνα Viber 2024 04 04 13 41 57 737 1

συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας σχετικά με τις αποδεκτές συμπεριφορές απέναντι στα ζώα…

εικόνα Viber 2024 04 04 13 41 58 114 2

κάναμε εργασία αντιστοίχισης αριθμού με ποσότητα με θέμα τα ζώα…

εικόνα Viber 2024 04 04 13 41 58 469

και δημιουργήσαμε ομαδική αφίσα προάσπισης των δικαιωμάτων των ζώων!

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 00 600

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 00 907

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 01 350

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 02 656

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 04 499

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 12 414

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 13 139

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 13 532

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 15 469

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 22 037

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 23 006

Και να το αποτέλεσμα!

εικόνα Viber 2024 04 04 13 43 23 525

ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ!

Οι μαθητές/τριες υποδέχτηκαν την άνοιξη με μια ομαδική κατασκευή…

εικόνα Viber 2024 04 03 22 02 10 875 1

εικόνα Viber 2024 04 03 22 02 11 500 1

εικόνα Viber 2024 04 03 22 02 12 118 2

εικόνα Viber 2024 04 03 22 02 12 368 1

εικόνα Viber 2024 04 03 22 02 12 860 1

και δημιουργώντας ατομικά κάποια ανοιξιάτικα τοπία με νερομπογιές.

εικόνα Viber 2024 04 09 14 42 28 894

εικόνα Viber 2024 04 09 14 42 29 650

εικόνα Viber 2024 04 09 14 42 30 249

εικόνα Viber 2024 04 09 14 42 30 783

εικόνα Viber 2024 04 09 14 42 31 001

εικόνα Viber 2024 04 09 14 42 31 422

εικόνα Viber 2024 04 09 14 42 31 646 εικόνα Viber 2024 04 09 14 42 31 848

Επίσης, οι μαθητές/τριες συνεργάστηκαν σε ζευγάρια και έπρεπε, χρησιμοποιώντας μόνο ξυλάκια και πλαστελίνη, να δημιουργήσουν δέντρα που θα στέκονταν όρθια και θα είχαν και κλαδιά. Τα παιδιά έκαναν διάφορες δοκιμές…

IMG 20240329 144826

και τα κατάφεραν εξαιρετικά!

IMG 20240329 145858 1

IMG 20240329 145711

IMG 20240329 150040

IMG 20240329 150054