Ημέρα Χάλογουιν

Το Χάλογουιν είναι μια γιορτή που γιορτάζεται τη νύχτα της 31 Οκτωβρίου στις χώρες κυρίως του αγγλοσαξωνικού κόσμου.

αρχείο λήψης

Η γιορτή αυτή τηρείται σε πολλές χώρες την παραμονή της Ημέρας των Αγίων Πάντων, που είναι η 1η Νοεμβρίου. Η Ημέρα των Πάντων γενικότερα τιμά τους αγίους, αλλά και τους νεκρούς προγόνους των ανθρώπων. Την ημέρα αυτή τα παιδιά ντύνονται σε κάτι «τρομακτικό» και επισκέπτονται σπίτια μαζεύοντας πολλά γλυκά, γνωστό ως «trick or treat» και στα ελληνικά σημαίνει «φάρσα ή κέρασμα». Επίσης, η κολοκύθα αποτελεί σύμβολο της εορτής αυτής. Τα τελευταία χρόνια είναι ευρέως διαδεδομένη αυτή η γιορτή και στην Ελλάδα.

Τμήμα 1

Την ημέρα του Χάλοουιν γνωρίσαμε την εορτή μέσα από βίντεο στον υπολογιστή, τραγουδήσαμε, χορέψαμε, ζωγραφίσαμε κολοκύθα-μάσκα και, στο τέλος, κάναμε μια μικρή αναπαράσταση για να ζωντανέψουμε όλα όσα μάθαμε.

Τι κάναμε:

  • Παρακολουθήσαμε βίντεο γνωριμίας με το έθιμο και συζητήσαμε τι βλέπουμε.

  • Τραγουδήσαμε και χορέψαμε σε ρυθμούς Χάλοουιν.

  • Δημιουργήσαμε μάσκες-κολοκύθες, δουλεύοντας με ψαλίδι, κόλλα και χρώματα.

  • Κλείσαμε με δραματοποίηση: μικρές ομάδες παρουσίασαν τη «γιορτή» με ρόλους.

 

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης

apotamieysh

Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, που τιμάται κάθε χρόνο στις 31 Οκτωβρίου.
Μέσα από παιχνίδια, συζητήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά έμαθαν τη σημασία της εγκράτειας και της σωστής διαχείρισης των χρημάτων. Συζητήσαμε για το τι σημαίνει να αποταμιεύουμε, τι είναι ανάγκη και τι είναι επιθυμία, και πώς μπορούμε να αποφεύγουμε τις περιττές σπατάλες.

Κου-μπα-ρά μου, άνοιξε,
το κέρμα μου να βάλω.
Μικρά-μικρά μαζεύονται,
μεγάλο όνειρο να βγάλω.
Ανάγκη πρώτα σκέφτομαι,
κι ύστερα επιθυμία—
έτσι η αποταμίευση
γίνεται σοφία!

Τμήμα 1

  • Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό! Αρχικά, είδαμε το παραμύθι στον υπολογιστή “Αν κάθε μέρα..” και κάναμε σχετικό φύλλο εργασίας, ώστε οι μαθητές να αρχίσουν να μαθαίνουν τη σημασία της αποταμίευσης  ειδικότερα και γενικότερα τη σημασία της εγκράτειας, της υπομονής και της καλλιέργεια του ανθρώπου.
  • Εν συνεχεία, με αφορμή έναν κουμπαρά μιλήσαμε για τα χρήματα, σε ποίες κατηγορίες χωρίζονται (κέρματα, χαρτονομίσματα), τα αναγνωρίσαμε και σε αληθινα χρήματα, σε πλαστικοποιημένα και σε πίνακες αναφοράς.

 

  • Επιπροσθέτως, είδαμε δυο βίντεο στον υπολογιστή με θέμα την αποταμίευση και με αφορμή αυτα τα βίντεο παίξαμε το παιχνίδι «Αγοράζω ή όχι;»

 

  • Δημιούργησαν τους δικούς τους κουμπαράδες, και οι μαθητές πρότεινα τι θα ήθελαν να αποκτήσουν αποταμιεύοντας.


Μέσα από τη δράση αυτή, καλλιεργήσαμε στάσεις υπευθυνότητας και υπομονής, μαθαίνοντας πως κάθε μικρό ποσό που φυλάμε με σύνεση μπορεί να οδηγήσει σε έναν μεγάλο στόχο.

Με τον τρόπο αυτό, οι μικροί μας μαθητές έκαναν το πρώτο τους βήμα προς τη σοφή χρήση των χρημάτων και την καλλιέργεια της οικονομικής συνείδησης, αξίες που θα τους συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή.

Τμήμα 2

  • Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με την λέξη “Αποταμίευση” και τι σημαίνει. Συζητήσαμε τους λόγους αποταμίευσης αλλά και την χρήση των χρημάτων με την βοήθεια του βιβλίου “Τα χρήματα δεν είναι για να τα σπαταλάμε”.
  • Παρατηρήσαμε λεφτά που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα και μιλήσαμε για την αξία τους και πως αυτά διαχωρίζονται.
  • Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και έπρεπε να αποφασίσουν που θα σπαταλήσουν τα λεφτά η ομάδα τους για να αγοράσουν ένα αντικείμενο που ήθελαν. Η ιδέα της ομαδικής απόφασης δυσκόλεψε τα παιδιά αλλά κατάφεραν να συνεργαστούν.
  • Στο ίδιο κλίμα συνεργασίας και ομαδικότητας βοήθησαν το beebot να μαζέψει τα λεφτά που σκόρπισαν στην πίστα για να τα αποταμιεύσει στον κουμπαρά του.

Γιορτή και Κατάθεση στεφάνων για τη εορτή της 28ης Οκτωβρίου του 1940

eikona Viber 2025 10 27 17 34 34 000

eikona Viber 2025 10 27 17 35 37 661

Στις 27 Οκτωβρίου πραγματοποιήσαμε τη σχολική μας γιορτή για την εθνική επέτειο. Η εκδήλωση ήταν κλειστή (χωρίς γονείς) και έγινε στο νηπιαγωγείο μας, όπου και τα δύο τμήματα παρουσίασαν με συγκίνηση ποιήματα και τραγούδια για το «Όχι».

Στη συνέχεια, μόνο τα νήπια συμμετείχαν στην παρέλαση ως την κεντρική πλατεία του χωριού. Εκεί, τέσσερα παιδιά κατέθεσαν στεφάνι στο Ηρώο και απήγγειλαν ποίημα προς τιμήν των ηρώων. Με σεβασμό, ενότητα και περηφάνια, τιμήσαμε την ημέρα και τα μηνύματά της.

ada desp nempi theodore poihma

 mpe sch moyrtzinhs
aith 1    om 1 poih 1

schthi  tmhma 2 2

h hr stefani

ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ!!!!

28η Οκτωβρίου 1940

shmaia 2

Τμήμα 1

Με τους μικρούς μας μαθητές μιλήσαμε για την εθνική εορτή της 28 Οκτωβρίου του 1940 μέσα απο βίντεο στον υπολογιστή, τραγούδια, εικόνες και επικεντρωθήκαμΕ κυριώς στα συνθήματα της Ειρήνης και της Ελευθερίας, μιας και που τα ποιήματα μας σχετίζονταν με την ΕΙΡΗΝΗ. Οι μαθητές δημιούργησαν όμορφες ζωγραφίες και κατασκευές, ενώ παράλληλα έπεξαν πολλες θεατρικές παραστάσεις σχετιζόμενες με την Ειρήνη και τον Πόλεμο.

  • Ξεκινήσαμε με το κουτί που μας έφερε ο πιπίνο από τα παλιά: Για να εισάγουμε το θέμα μας για την εορτή της 28ης Οκτωβρίου του 1940.

eikona Viber 2025 10 27 17 40 21 652

  • Φύλλα εργασίας με θέμα το “ΟΧΙ”

eikona Viber 2025 10 29 21 19 18 733 eikona Viber 2025 10 27 17 40 21 552

  • Μιλήσαμε για την “ΕΙΡΉΝΗ και τον ΠΟΛΕΜΟ”

binteo polemos

  • Μάθαμε για τη σημαία μας, τα χρώματα της και τι συμβολίζουν.

seiriothethsh eikona Viber 2025 10 27 17 40 21 296eikona Viber 2025 10 27 17 40 20 969     eikona Viber 2025 10 27 17 40 20 430 eikona Viber 2025 10 27 17 40 20 598

  • Κάναμε δραματοποίηση τον πόλεμο του 1840

metaxas moyso

dramatopoihsh gynaikes 2  faghta  fantaroi

 

  • φτιάξαμε φαντάρους και κάναμε παρέλαση μέσα στην τάξη

shmaa kardia 1 eikona Viber 2025 10 27 17 40 20 646 stratiotakia kaname parelasg

  • Φτιάξαμε τα περιστέρια της Ειρήνης

eikona Viber 2025 10 27 17 40 03 220

ANAKOIΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

images

Τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025 και ώρα 08:30 θα πραγματοποιηθεί στη σχολική μας μονάδα η σχολική εορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, χωρίς παρουσία γονέων (οι μαθητές προτείνετε να φοράνε για τα αγόρια: μπλε, μαύρο ή τζιν παντελόνι και λευκό πουκάμισο ή μπλούζα και για τα κορίτσια: φούστα μπλε, μαύρη ή τζιν και λεύκη μπλούζα ή πουκάμισο).

  • Μετά το πέρας της εορτής, οι γονείς των προνηπίων θα παραλάβουν τα παιδιά τους από το Νηπιαγωγείο στις 10:30.
  • Τα νήπια θα παρελάσουν με τις εκπαιδευτικούς από το Νηπιαγωγείο προς την κεντρική πλατεία Λεχαινών, όπου θα γίνει κατάθεση στεφάνων και απαγγελία ποιημάτων από ένα νήπιο κάθε τάξης.
  • Με τη λήξη της κατάθεσης στεφάνων, οι γονείς θα παραλάβουν τα νήπια από την κεντρική πλατεία Λεχαινών ενημερώνοντας τις νηπιαγωγούς  και υπογράφοντας στο παρουσιολόγιο που θα  έχουν φέρει μαζί τους.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!!!

Με εκτίμηση,
Οι νηπιαγωγοί του 1ου  Νηπιαγωγείο Λεχαινών

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “Ψάχνουμε τον Κρυμμένο Πράσινο Θησαυρό” της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας ενόψει των ErasmusDays 2025″

Οι μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου Λεχαινών συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: “Ψάχνουμε τον Κρυμμένο Πράσινο Θησαυρό” της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδας ενόψει των ErasmusDays 2025″, τις ημερομηνίες 13-10-2025 έως 17-12 -2025. Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα, μια πρωτοβουλία  της περιφερειακής Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας για τον εορτασμό των Ημερών Erasmus (ErasmusDays) οι συμμετέχουσες/οντες μαθήτριες/τες είχαν  την ευκαιρία να αναδείξουν ή και να γνωρίσουν τις Θεμελιώδεις Ευρωπαϊκές Αξίες που οδηγούν στην αλληλεγγύη, την κοινωνική συνοχή και την αειφόρο ανάπτυξη μέσω του εθελοντισμού, της προσφοράς στο περιβάλλον,του σεβασμού στους συνανθρώπους και τη φύση, του σεβασμού στην ελευθερία της επιλογής.

Οι μαθητές μας λοιπόν δημιούργησαν με τις εκπαιδευτικούς τους όμορφες  γλαστροδημιουργίες δώρο για όποιον συμπολίτη τους το έχει ανάγκη. Τα όμορφα αυτά γλαστράκια φτιάχτηκαν από ανακυλώσιμα υλικα (μπουκάλι από νερό ή από αναψυχτικό ή από γάλα, κεσεδάκι από γιαούρτι), αφού τα φύτεψαν,  τα ζωγράφισαν με όμορφα χρώματα και δημιουργίες και τέλος έπαιξαν στο προααύλιο χώρο του σχολείου μας το γνωστό σε όλους μας  παιχνίδι “κρυμμένος θυσαυρός”, όπου έδωσε στους μικρούς μας μαθητές το έναυσμα για κριτική σκέψη, συνεργατικότητα και αλληλεπίδραση. Τα νήπια μας έζησαν στιγμές συνεργασίας, χαράς και δημιουργικότητας. Τέλος, οι μαθητές πήραν τα γλαστράκια μαζί τους και σε συνεργασία με τους γονείς του δόθηκε η εντολή να αφήσουν τα γλαστράκια σε διάφορα σημεία των Λεχαινών ή να τα δωρίσουν σε έναν συμπολίτη τους, φίλο, συγγενή ή στην οικογένεια τους.

Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές μας που συμμετείχαν σε αυτό το πρόγραμμα αλλά και τους γονείς τους για τη στήριξη και τη βοήθεια που μας πρόσφεραν!

565340192 1410598870900658 808468527803929284 n 565947707 1410598904233988 318120253307506815 n 566284820 1410598797567332 979639337959431209 n

 

  • Και κάποια από υα γλαστράκια που άφησαν σε διάφορα σημεία οι μαθητές με τους  γονείς τους για να τα βρουν κάποιος φίλος, συγγενείς ή συμπολίτης τους:

kai ta glastrakia 1000002987IMG 20251016 163212

Παρακάτω σας επισυνάπτουμε και το λινκ της σελίδας στο facebook για τη περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας ΠΔΕΔΕ-Regional Directorate of Education of Western Greece EU Projects: https://www.facebook.com/RDEWGRegionalDirectorateofEducationofWesternGreece/, όπου μας ένταξανε στη σελίδα τους, δίνοντας μας πολλά συγχαρητήρια για τη δράση μας!!! Τους ευχαριστούμε και εμείς πολύ!

 

 

CODE WEEK- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

event default picture

codeweek in general

ΤΜΗΜΑ 1

Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Προγραμματισμού  τις ημερομηνίες 11–26 Οκτωβρίουστο νηπιαγωγείο μας με παιχνίδι, περιέργεια και πολλή… λογική! Στόχος μας ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά τις βασικές ιδέες του προγραμματισμού μέσα από βιωματικές, «αποσυνδεδεμένες» (χωρίς οθόνες) δραστηριότητες και απλά ρομποτάκια, όπως τη μελισούλα μας bee bot.

Για τις εβδομάδες code week δημιουργήσαμε 2 δραστηριότητες, αλλά στόχος μας είναι να χρησιμοποιούμε τον προγραμματισμό καθόλη τη σχολική χρονιά καθώς είναι μια παιδαγωγική διδασκαλία με παιχνιώδη μορφή και παράλληλα δημιουργεί τους μαθητές για κριτική σκέψη και λογικομαθηματική σκέψη.

  1. Δραστηριότητα: Ο παρδαλός Ελέφαντας Ελμερ και τα Φθινοπωρινά φύλλα

Ένα πρωινό, όταν ο αέρας μύριζε μήλο και βρεγμένο χώμα, ο Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας άνοιξε τα μάτια του και είδε το δάσος να αλλάζει. Τα πράσινα φύλλα είχαν γίνει κόκκινα, χρυσαφένια και πορτοκαλιά.

006ed980 ac20 42a2 8be8 586341aeb002
«Ω, τι όμορφα χρώματα!» είπε και τίναξε την προβοσκίδα του. «Μα… θα ταιριάζω άραγε κι εγώ;» Προχώρησε μέσα στα δέντρα και άκουσε ένα απαλό «χρατς-χρουτς» από τα φύλλα που έσπαγαν κάτω από τα πόδια του. Πιο πέρα, η φίλη του η Μίνα η μαϊμού έφτιαχνε ένα στεφάνι από φύλλα. Στον δρόμο συνάντησαν τον Ρούλη τον σκίουρο, που γέμιζε τα χεράκια του βελανίδια.Πιο κάτω, μια μικρή λεύκα στεκόταν με τα κλαδιά της μισά πράσινα, μισά κίτρινα.Ξαφνικά, το σύννεφο Φούσκης πέρασε από πάνω τους. Στο ξέφωτο περίμεναν οι φίλοι: η Ζέλντα η ζέβρα, ο Τίκι το πουλί του δάσους, κι ένα κοπάδι μικρά ελεφαντάκια. Και φώναξαν όλοι μαζί: “Έλμερ, θέλουμε να φτιάξουμε ένα χαλί από φύλλα για τη μεγάλη φθινοπωρινή γιορτή!» είπε ο Τίκι. «Μα δεν ξέρουμε πώς να τα ταιριάξουμε.»
Ο Έλμερ σκέφτηκε για λίγο, ύστερα κούνησε χαρούμενα την ουρά του. «Ας φτιάξουμε ένα παζλ χρωμάτων! Κάθε φίλος θα φέρει ό,τι βρίσκει πιο όμορφο.»

Περιγραφή: Οι μαθητές με τα βέλη τους προγραμματίζουν αρχικά το σώμα τους για να πάνε να μαζέψουν τα φύλλα του φθινοπώρου και έπειτα με τη βοήθεια της μελισούλας bee bot φτιάχνουμε μια διαδρομή με τα φύλλα του φθινοπώρου. Ο κάθε μαθητής- Ελμερ θα πρέπει να ξεκινήσει απο την αφετηρία να μαζέψει μόνο τα φύλλα του φθινοπώρου και έπειτα να αποφύγει τις λακκούβες του δάσους που είναι γεμάτες λάσπες και το τη βροχή.

Σκοπός του παιχνιδιού: Ο Ελμερ να μαζέψει τα περισσότερα φύλλα του φθινοπώρου χωρίς να πέσει στις λακκούβες και πριν ξεκινήσει να βρέχει. Ο μαθητής που θα φτάσει στην αφετηρία- σπίτι του Έλμερ είναι νικητής.

 

mpi mpot 4 2 mpi mpot 4 mpi mpot 5 mpi mpot me elmer mpi mpot mpit mpot 3

 

 

2. Δραστηριότητα: Η Λεία η Κουκουβάγια και οι κανόνες καλής συμπεριφοράς

Οι μαθητές με ηρωίδα τη Λεία την Κουκουβάγια μαθαινουν για τους κανόνες καλής συμπεριφοράς που θα πρέπει να εφαρμόζουμε στο νηπιαγωγείο μας μέσα από αλγορίθμους με βήματα και κινήσεις με τη βοήθεια της bee bot της μελισούλας. Μέσα από σύντομα παιχνίδια ρόλων και διαδικασίες  μαθαίνουν να συνεργάζονται, να περιμένουν στη σειρά, να μιλούν με ήρεμη φωνή και να διορθώνουν μικρά “σφάλματα” στη συμπεριφορά. Στόχος του παιχνιδιού είναι η κουκουβάγια να φτάσει στην αφετηρία, έχοντας περάσει και μάθει όλους τους κανόνες της καλής συμπεριφοράς, αποφεύγοντας τις κακές συμπεριφορές.

Και το πιστοποιητικό μας απο την εβδομάδα code week 



Λήψη αρχείου

 

ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

fthinoporo

Φθινοπωράκι δροσερό ήρθε η ώρα σου 

Σε περιμέναμε καιρό δώσ’ μας τα δώρα σου

Σταλλαγματίες από βροχή και φρούτα γήινα 

Και στα κλαδιά όλων των δέντρων φύλλα κίτρινα!

ΤΜΗΜΑ 1

Με τους μαθητές μας δημιουργήσαμε φθινοπωρινές κατασκευές και εργασίες με θέμα τα φθινοπωρινά φύλλα, τα φθινοπωρινά φρούτα, τις φθινοπωρινές μας ομπρέλες, τα ρούχα του φθινοπώρου, τα σταφύλια και την ελιά. Κάναμε μουσικοκινητικά παιχνίδια και παιχνίδια αναπαράστασης. 

  • Αρχικά, με τους μαθητές μας μιλήσμαμε για την εποχή του φθινοπώρου και τα φύλλα του φθινοπώρου! Οι μαθητές δημιούργησαν ατομικές εργασίες, φύλλα εργασίας, ομαδικές δραστηριότητες και κινητικά παιχνίδια. Συνεπώς, οι μαθητές μέσα από αυτές τις δραστηριότητες έμαθαν τα χρώματα του φθινοπώρου και έμαθαν να κατηγοριοποιούν

paichnidi me fylla 2 mpysikpkint me fylla eikona Viber 2025 10 20 00 05 42 357

fylla fthinoporina fylla 3 eikona Viber 2025 10 28 19 50 38 898 atomika denta

  • Έπειτα, μιλήσαμε για τα ρούχα του φθινοπώρου και τον καιρό του φθινοπώρου. Φτιάξαμε ομπρέλες και ντύσαμε το παιδί του φθινοπώρου. Τέλος, κάναμε πειράματα με το νερό!

fthinoporina roycha 1 oyranio toxo oyranio toxo 1

  • Εν συνεχεία, ενόψει της παγκόσμιας ημέρας διατροφής που ήταν 16 Οκτωβρίου 2025, μάθαμε ποιά είναι τα φρούτα του φθινοπώρου και οι καρποί του φθινοπώρου μέσα από κατασκευές και δραστηριότητες. Γευτήκαμε και τα φρούτα του φθινοπώρου!

mantex fr

froytosalatafroyta 1

froytosalata zografia 1

ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

ΤΜΗΜΑ 1

eikona Viber 2025 10 20 00 06 40 316

Τις πρώτες μας ημέρες στο νηπιαγωγείο γνωριστήκαμε, οργανωθήκαμε και βάλαμε τις «βάσεις» της τάξης μας. Μάθαμε τους κανόνες συμπεριφοράς  (πώς μιλάμε ευγενικά, πώς περιμένουμε τη σειρά μας και πώς φροντίζουμε τα παιχνίδια) αλλά και τους κανόνες του μπάνιου και της υγιεινής, όπως το σωστό πλύσιμο χεριών και την τακτοποίηση της τάξης μας. Βρήκαμε το προσωπικό μας συρτάρι και τη μολυβοθήκη μας, ώστε κάθε παιδί να γνωρίζει τον δικό του χώρο και τα υλικά του. Εξασκηθήκαμε στο να αναγνωρίζουμε και να γράφουμε το όνομά μας μέσα από ευχάριστες εργασίες, παιχνίδια με γράμματα. Όλα αυτά τα ζήσαμε με μουσικοκινητικά παιχνίδια που μας βοήθησαν να συνεργαστούμε και να νιώσουμε ομάδα, καθώς και με δημιουργικές κατασκευές που στολίζουν τώρα την τάξη μας. Τέλος, μάθαμε να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον, να συνεργαζόμαστε, να αλληλοεπιδρούμε και να χρησιμοποιούμε ευγενικές λεξούλες μεταξύ μας!

  • Κανόνες υγιεινής και συμπεριφοράς

eikona Viber 2025 10 20 00 06 40 233

 

 

3

eikona Viber 2025 10 20 00 06 40 394

 

 

kanones

  • Μάθαμε να αναγνωρίζουμε το ονοματάκι μας….

eikona Viber 2025 10 20 00 06 40 014eikona Viber 2025 10 20 00 06 39 434eikona Viber 2025 10 20 00 06 39 115 eikona Viber 2025 10 20 00 06 39 271

  • Παιχνίδια γνωριμία και συνεργασίας

eikona Viber 2025 10 20 00 06 39 932 2 141

 

 

 

 

eikona Viber 2025 10 20 00 06 39 590

 

 

 

 

 

 

 

 

Έτσι, με χαμόγελα, ρυθμό και φαντασία, ξεκινήσαμε όμορφα τη σχολική μας χρονιά!

eikona Viber 2025 10 20 00 06 40 277

 

 

 

eikona Viber 2025 10 20 00 06 40 145 1

 

 

 

 

 

 

ΤΜΗΜΑ 2

 

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο ήταν σημαντικές καθώς οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με την ιδέα της ομάδας, της συνεργασίας. Τα παιδιά έχουν ήδη έρθει σε επαφή και με την μοναδικότητα του ονόματός τους και το αρχικό τους γράμμα.

IMG 20251007 095445 IMG 20251102 210540 IMG 20251007 094651 IMG 20250919 124354

Παγκόσμια Ημέρα Ζώων

ΤΜΗΜΑ 1

Η Παγκόσμια Ημέρα Ζώων (4 Οκτωβρίου) είναι μια όμορφη αφορμή στο νηπιαγωγείο για να μιλήσουμε για τον σεβασμό, τη φροντίδα και τα δικαιώματα όλων των ζώων—άγριων, κατοικίδιων και αδέσποτων. Με ιστορίες, εικόνες και παιχνίδια ρόλων συζητάμε πώς νιώθουν τα ζώα, τι χρειάζονται (νερό, τροφή, καθαριότητα, ασφάλεια, αγάπη) και πώς εμείς μπορούμε να είμαστε «φίλοι των ζώων». Τέλος, δημιουργήσαμε μια όμορφη κατασκευή για αυτή την ημέρα.

eikona Viber 2025 10 20 00 06 34 298 zoa 2 zoa