Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την αυτοαξιολόγηση, Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριων με τίτλο “Νιώθεις ΕΣΥ, νιώθω & ΕΓΩ συναισθήματα ένα σωρό” (δείκτης διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων) επισκεφτήκαμε το Θέατρο Τεχνών στη Θεσσαλονίκη για να παρακολουθήσουμε την παράσταση με τίτλο: “Το Ξενοδοχείο των Συναισθημάτων” Πριν την επίσκεψη διαβάσαμε στην τάξη την ιστορία: “Το Ξενοδοχείο […]




