Στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη στη σχολική μονάδα με στόχο βιώσιμης ανάπτυξης: Αγάπη φέρω, γεύμα προσφέρω, τίτλο δράσης: “Για το γεύμα αγάπης μαγειρεύω, και χαμόγελα τους στέλνω” αλλά και του σχεδίου δράσης για την αυτοαξιολόγηση, Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριων με τίτλο “Νιώθεις ΕΓΩ, νιώθω & ΕΓΩ συναισθήματα ένα σωρό” (δείκτης διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων […]




