Την Παρασκευή 7/ Νοεμβρίου /2025 πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας η πρώτη προγραμματισμένη άσκηση προσομοίωσης σεισμού. Τα Απίθανα Νηπιάκια μας 4ο & 6ο ΒΥΠ Τμήματα μέσα από το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα “Δε φοβάμαι το σεισμό, μένω ψύχραιμος εγώ” με ιστορίες, παιχνίδια, εικόνες, αφίσες και βίντεο ενημερώθηκαν τις προηγούμενες μέρες για το τί είναι ο σεισμός και ποια […]




