Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2025 (EU Code Week 2025)

  1. Παίζω και μαθαίνω τα χρώματα

Στόχος είναι ο Προγραμματισμός του ρομπότ beebot και η εκμάθηση των χρωμάτων.

DSC00751     DSC00708

Αφού τα παιδιά πειραματίστηκαν, με τους συνδυασμούς χρωμάτων π.χ. κόκκινο και κίτρινο μας δίνει πορτοκαλί,

DSC00649     DSC00644

DSC00698      DSC00735

τοποθετήσαμε στη γωνιά της συζήτησης, το επιδαπέδιο πλέγμα της beebot και επάνω σ’ αυτό τοποθετήθηκαν τα βασικά χρώματα (κόκκινο, κίτρινο και μπλε). Το κάθε παιδί επιλέγοντας μία κάρτα, με ένα δευτερεύον χρώμα π.χ. πορτοκαλί, καλείται να οδηγήσει τη beebot, στην επιλογή των χρωμάτων, που με την ανάμειξή τους, το παράγουν π.χ κόκκινο και κίτρινο.

2. Ο θησαυρός των χαμένων ονομάτων

Στόχος είναι ο Προγραμματισμός του ρομπότ beebot και η εκμάθηση των ονομάτων των παιδιών.

DSC01026    DSC00972

DSC00976    DSC00984

DSC00985 DSC00975

DSC01021    DSC01482

Αφού τα παιδιά ασχολήθηκαν να μάθουν το όνομά τους, να ξεχωρίζουν  και να μετρούν τα γραμματάκια του όνοματός τους (π.χ. Παναγιώτης, έχει 10 γραμματάκια). Παίξαμε το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού. Μία μάγισσα έκλεψε τα ονόματα των παιδιών , και η μελισσούλα  beebot, θα βοηθούσε τα παιδιά να βρουν το όνομά τους. Τοποθετήσαμε στη γωνιά της συζήτησης, το επιδαπέδιο πλέγμα της beebot και επάνω σ’ αυτό τοποθετήθηκαν καρτέλες με τα ονόματα των παιδιών. Το κάθε παιδί ψάχνει να βρει το όνομά του, (με τη βοήθεια της beebot) και καλείται να οδηγήσει τη beebot, στη καρτελίτσα με το όνομά του. Στο τέλος πήραμε το Πιστοποιητικό της συμμετοχής μας, στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2025 ( EU Code Week 2025).

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *