Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας

11 Μαΐου 2025, Γιορτή της μητέρας!

Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου

  • Ζωγράφισαν κάτι αγαπημένο για τη μητέρα τους.

  • Έγραψαν ευχές και σκέψεις τους.

  • Κατασκεύασαν καλαθάκια για το δώρο τους.

Χρόνια Πολλά

με Υγεία!

3o Εργαστήριο Δεξιοτήτων

3o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

1. Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική Φυσική κληρονομια

Τίτλος: Για αρχή, το έδαφος…

…ενδεικτικά

Ένα ηφαίστειο στο Νηπιαγωγείο μας.

Εγώ …παλαιοντολόγος στο Νηπιαγωγείο μας.

Βιοποικιλότητα.

Οι βιότοποι στη χώρα μας.

Γεωλογικοί περίοδοι-χλωρίδα/πανίδα.

Τα ορυκτά στην Ελλάδα και η χρηστικότητά τους. 

…προεκτάσεις και επεξεργασία σε σύνδεση με λοιπά προγράμματα και δράσεις.

11-04-2025. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

Οι μαθητές/ τριες του Νηπιαγωγείου προσέγγισαν την γιορτή του Πάσχα μέσα από έθιμα της λαογραφικής παράδοσης του τόπου μας και προεκτάσεις σε θεματικές ενότητες και δράσεις που υλοποιούνται καθ’ όλην τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

Ενδεικτικές δραστηριότητες:

  • η “Κυρά – Σαρακοστή” και “Το τραπέζι της Καθαρής Δευτέρας”

Όλα τα παιδιά σχημάτισαν από κοινού την Κυρά – Σαρακοστή αφού πρώτα συνεργάστηκαν σε ομάδες επιλέγοντας τα στοιχεία που θα τοποθετούσαν (μορφή, μέρη του σώματος, χαρακτηριστικά, ρουχισμός, διακόσμηση, καταγραφή ημερών-εβδμάδων, κτλ). Εν συνεχεία, ακολούθησαν προεκτάσεις με το βιβλίο Ο Λάμπρος και …τα επτά ποδαράκια της κυρά Σαρακοστής κατά τη διάρκεια της περιόδου της σαρακοστής στο πλαίσιο φιλαναγνωσίας.

Με αφορμή τον πίνακα Το τραπέζι της Καθαρής Δευτέρας του Σπύρου Βασιλείου ακολούθησαν δραστηριόητες συναισθηματικής και εικαστικής καλλιέργειας.

  • Δράσεις αλληλεγγύης

Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου συμμετείχαν ενεργά σε δραστηριότητες που προάγουν την ενότητα, αλληλοβοήθεια και την αγάπη. Δραστηριότητες που αποτελούν μέρος των δράσεων στο πλαίσιο προγραμμάτων που υλοποιούνται στο Νηπιαγωγείο (δράσεις ενεργού πολίτη, πρόγραμμα μετάβασης, κτλ ).

Δημιούργησαν και μοίρασαν ευχετήριες κάρτες, δέχτηκαν κέρασμα με πασχαλινές δημιουργίες, ενίσχυσαν με τη βοήθεια των γονέων/κηδεμόνων τους την προσπάθεια βοήθειας σε άπορες οικογένειες της ενορίας τους, επισκέφθηκαν το Κωνσταντοπούλειο Ευγηρείο – Οίκο φροντίδας ηλικιωμένων και μοίρασαν πασχαλινά αβγά που έβαψαν μόνα τους, πασχαλινά κουλούρια και δώρισαν τρία (3) δέντρα με τη βοήθεια του Δασαρχείου Πατρών για να φυτέψουν στη θέση των καμένων από την περσινή φωτιά στην περιοχή.

 

  • Εικαστική αγωγή

Οι μαθητές/τριες μέσω της εικαστικής τέχνης ενασχολήθηκαν με την επεξεργασία και δημιουργία πινάκων ζωγραφικής, ποίησης, καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργίας.

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα

με Υγεία!

09-04-2025. Επίσκεψη στο Δημοτικό σχολείο Δεμενίκων στην Ά τάξη _Γνωστικό αντικείμενο Αγγλικής Γλώσσας

Στις 9 Απριλίου 2025, ημέρα Τετάρτη, οι μαθητές/ τριες του Νηπιαγωγείου επισκέφθηκαν το Δημοτικό σχολείο Δεμενίκων, όπου τους υποδέχθηκαν οι μαθητές/τριες της Ά τάξης. Εκεί συνεργάστηκαν και παρουσίασαν δύο (2) τραγούδια στην αγγλική γλώσσα μαζί με τις χορογραφίες τους (“If you’re happy” – “Head, shoulders, knees & toes”).

Η εν λόγω εκπαιδευτική δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο σε συνεργασία μεταξύ του υπεύθυνου εκπαιδευτικού Αγγλικής γλώσσας στο 1ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων κ. Ευστάθιο Κ. και τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς Αγγλικής γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο Δεμενίκων κα Αδαμαντία και κα Αλέκα. Κεντρικός άξονας του προγράμματος και σκοπός της δράσης, η οποία αποτελεί μέρος του συνόλου των δράσεων που υλοποιούνται κατά το τρέχον διδακτικό έτος 2024-2025, είναι η καλλιέργεια συναισθημάτων.

  • Έτοιμοι/μες για την επίσκεψή μας.

  • Αναμνηστική φωτογραφία.

  • Προσφέραμε πασχαλινές κάρτες στο πλαίσιο ευχαριστιών για τη φιλοξενία.

  • Λίγο πριν την παρουσίαση.

  • Συνεργασία, αγάπη και υποστήριξη από τον μεγαλύτερο στον μικρότερο και από τον μικρότερο στον μεγαλύτερο.

Σωματική έκφραση, λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία, ρυθμός και κίνηση, ρυθμός και συναισθηματική εκδήλωση στα…αγγλικά.

  • Ξενάγηση στην αίθουσα The English Room.

    Όπου τα παιδιά έθεσαν απορίες για τη λειτουργικότητα του χώρου στις εκπαιδευτικούς της Αγγλικής γλώσσας, πήραν χρήσιμες πληροφορίες για την παραμονή στην αίθουσα, αντάλλαξαν ευχές: Happy Easter.

και

  • Δέχτηκαν κέρασμα/δώρο ως ευχαριστία για την παρουσία τους και τη συνεργασία τους στο πλαίσιο της φιλοξενίας.

  • Αποχώρησαν ακολουθώντας με προσοχή τον κανονισμό λειτουργίας εσωτερικού χώρου, καλλιεργώντας δεξιότητες μετακίνησης σε αυτόν.