ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

 

Ευχές σε Εικόνες για Καλές Απόκριες.! - eikones top

 

   Η Μάγισσα Παλάβω

https://video.link/w/EO5ed

 

Ο Πρίγκιπας με τα γαϊδουρινά αυτιά

  https://video.link/w/UO5ed

 

Επιλέξτε ένα από τα παραμύθια  και ζωγραφίστε  τι σας έκανε εντύπωση, στο γνωστό έντυπο

ή σε ό,τι χαρτί έχετε στο σπίτι σας!!!

Δεν ξεχνάμε να γράψουμε  τον τίτλο του παραμυθιού και το όνομά μας!!!

ΕΝΤΥΠΟ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

Καλό  Αποκριάτικο Τριήμερο!!! 

 

 

 

 

 

 

 

Δραστηριότητες Μαρτίου

                               Το Στοιχειό της Χάρμαινας 

    Η νύχτα των στοιχειών, το σκοτεινό παραμύθι που έγινε

                               αποκριάτικο έθιμο.

 

     Κάθε περιοχή της χώρας μας διαθέτει τουλάχιστον ένα αποκριάτικο έθιμο

με μακρά παράδοση  και ιστορία. Αν ψάξουμε στην λαογραφία της υπαίθρου,

θα βρούμε πληθώρα εκδηλώσεων που βασίζονται σε διαχρονικούς θρύλους.

Ένας από αυτούς είναι και το στοιχειό της Χάρμαιναςτο οποίο εμφανίζεται

στους δρόμους της Άμφισσας το τελευταίο Σαββατοκύριακο της αποκριάς.

    Με τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας φτιάξαμε την συνοικία

              της Χάρμαινας , μέσα από τα δικά μας μάτια!!

DSC06123

 

λήψης 1

DSC06121

             

Αποκριάτικα παιχνίδια

 

Από τα λίγα έθιμα που διατηρούνται αυτούσια ως τις μέρες μας, το γαϊτανάκι είναι ένας χορός που δένει απόλυτα με το χρώμα και το κέφι της αποκριάς. 
Το γαϊτανάκι πέρασε στην Ελλάδα από πρόσφυγες του Πόντου και της Μικράς Ασίας και έδεσε απόλυτα με τα άλλα τοπικά έθιμα, αφού η δεξιοτεχνία των χορευτών αλλά και ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του δεν αφήνουν κανέναν αδιάφορο! 
Δεκατρία άτομα χρειάζονται για να στήσουν το χορό. Ο ένας κρατά ένα μεγάλο στύλο στο κέντρο, από την κορυφή του οποίου ξεκινούν 12 μακριές κορδέλες, καθεμιά με διαφορετικό χρώμα. 
Οι κορδέλες αυτές λέγονται γαϊτάνια και δίνουν το όνομά τους στο έθιμο. 
Γύρω από το στύλο, 12 χορευτές κρατούν από ένα γαϊτάνι και χορεύουν μαζί, σε 6 ζευγάρια, τραγουδώντας το παραδοσιακό τραγούδι. 

                        Παίξαμε μέσα στην τάξη , το δικό μας γαϊτανάκι.

.jpg

Παιχνίδι: Ταΐζω τον κλόουν καραμέλες.

DSC06125

Την τελευταία μέρα -την Παρασκευή- ο Σύλλογος Γ&Κ ,μοίρασε στα παιδιά σερπαντίνες.

λήψης

 

Έτοιμοι και οι χαρταετοί για την Καθαρά Δευτέρα  !!!

 

DSC06148

 

 

  ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

 

Δημιουργίες στα κέντρα δραστηριοτήτων.

1

2

.jpg

3

 

Μπήκαμε πια στο Φλεβάρη ,βάλτε τις μάσκες παιδιά!!!!!

έφτασε το Καρναβάλι, και η τρελή Αποκριά!!!!

 

 

Square 2x2

1

 

  Happy carnival !!!!

2

.png

 Aρλεκίνοι ,κλόουν μαριονέτες έχουν την τιμητική τους αυτές τις μέρες!!! 

x

 

 

.png

Την Τσικνοπέμπτη ο Σύλλογος Γ& Κ ,έδωσαν δώρο στα νήπια και στις Νηπιαγωγούς ένα  κουδούνι  στον καθένα μας- χαρακτηριστικό της περιοχής μας.

Τους ευχαριστούμε πολύ!!!

 

DSC06152

Και λίγες πληροφορίες…

Ο πρόδρομος του… GΡS

Η ΤΕΧΝΗ του κουδουνοποιού γνώρισε ιδιαίτερη άνθηση στην Αμφισσα και έγινε το σήμα κατατεθέν της πόλης από τον 19ο αιώνα. «Η μάνα των κουδουνιών είναι τα Σάλωνα με τα πολλά εργαστήρια. Οι Σαλωνίτες γιομίζουν όλη τη Ρούμελη με τα κουδούνια που βγάνουν απ τα χέρια τους», έγραφε το 1930 ο λαογράφος Δημήτριος Λουκόπουλος στα «Ποιμενικά της Ρούμελης». Τα παλιά χρόνια οι κουδονοποιοί ήταν γνωστοί ως κουδουνάρηδες ή λεράδες. «Η ανάπτυξη της κτηνοτροφίας στην παραδοσιακή αγροτική κοινωνία μέχρι και τον τελευταίο μεγάλο πόλεμο ανέδειξε την τέχνη τους, καθώς το κουδούνι ήταν απαραίτητο εξάρτημα του κοπαδιού», λέει η Καίτη Καμηλάκη, διευθύντρια του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών.

Το κουδούνι είναι ο… πρόδρομος του GΡS, αφού η κύρια χρησιμότητά του είναι ο εντοπισμός του κοπαδιού. «Τα ζώα που οδηγούσαν το κοπάδι φορούσαν μεγάλα κουδούνια και με τον ήχο τους ο βοσκός γνώριζε ανά πάσα στιγμή πού βρίσκονται. Κουδούνια φορούσαν κυρίως όταν ήταν στα βουνά. Οταν κατέβαιναν στα χειμαδιά, οι ποιμένες τα απέφευγαν για να μη δίνουν στόχο τα κοπάδια», εξηγεί η κ. Καμηλάκη.

 

 

 

 

 

ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

 

Παραμύθια - Penteli Official Website

 

 https://video.link/w/doUcd    

   Ο Άρης και οι Ατρόμητοι Πειρατές

 

https://video.link/w/rvUcd

    Η ιστορία του Αρλεκίνου

 

Επιλέξτε ένα από τα παραμύθια  και ζωγραφίστε  τι σας έκανε εντύπωση, στο γνωστό έντυπο

ή σε ό,τι χαρτί έχετε στο σπίτι σας!!!

Δεν ξεχνάμε να γράψουμε  τον τίτλο του παραμυθιού και το όνομά μας!!!

ΕΝΤΥΠΟ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23

 Από 1 έως 20 Μαρτίου 2022, θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές των νηπίων,

για το σχολικό έτος 2022-2023, καθώς επίσης και οι εγγραφές των μαθητών που θα φοιτήσουν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022 – 2023  θα φοιτήσουν νήπια και προνήπια γεννημένα το 2017 και το 2018  . Η φοίτηση όλων των νηπίων/προνηπίων είναι υποχρεωτική.

Οι αιτήσεις εγγραφής των προνηπίων στα Νηπιαγωγεία θα υποβληθούν αυστηρά από 1 έως 20 Μαρτίου 2021  .

Οι γονείς/κηδεμόνες θα υποβάλλουν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής για την εγγραφή νηπίου/προνηπίου που θα φοιτήσει για πρώτη φορά σε δημόσιο νηπιαγωγείο. 

Η Ηλεκτρονική αίτηση Εγγραφής θα υποβληθεί για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr .

 Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα μπορούν να φοιτήσουν όλοι οι μαθητές ανεξαιρέτως αρκεί να υποβάλλουν σχετική αίτηση οι γονείς/κηδεμόνες τους .

Οι γονείς των νηπίων που κρίνεται  ότι έχουν ανάγκη επαναφοίτησης καταθέτουν  εγκαίρως και πριν τις 20 Μαρτίου 2022  αίτημα προς  το νηπιαγωγείο .

Μετά την οριστικοποίηση των εγγραφών οι γονείς/κηδεμόνες θα ενημερωθούν για το Νηπιαγωγείο εγγραφής των τέκνων τους ,έως τις 10 Απριλίου 2022 .

Μπορείτε να ενημερωθείτε από την  παρακάτω εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ



Λήψη αρχείου

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ 



Λήψη αρχείου

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ (μόνιμης κατοικίας)



Λήψη αρχείου

 

Για τα ΝΗΠΙΑ(που θα εγγραφούν στο Δημοτικό Σχολείο) οι γονείς θα παραλάβουν από το νηπιαγωγείο μια Βεβαίωση Φοίτησης που θα την προσκομίσουν στο Δημοτικό Σχολείο.
-Τα ΠΡΟΝΗΠΙΑ εγγράφονται στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ.

 

 

 

 

Ευχαριστήρια επιστολή Δ.Σ Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

 



Λήψη αρχείου

 

 

¨Make A Wish¨-Κάνε μια ευχή!

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας και φέτος θέλησαν να κάνουν πραγματικότητα τις ευχές κάποιων άλλων παιδιών συμμετέχοντας στις δράσεις του ¨Make A Wish¨-Κάνε μια ευχή!

Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι, μέσα από την εκπλήρωση της ευχής, να χαρίσουμε στα παιδιά και τις οικογένειες τους μερικές μαγικές στιγμές, βοηθώντας έτσι να ξεφύγουν έστω και λίγο, από τη δύσκολη καθημερινότητα τους.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τους γονείς που με μεγάλη προθυμία συμμετείχαν στο πρόγραμμα και με την προσφορά τους, αγοράζοντας τα αστεράκια της ευχής, βοήθησαν οικονομικά και έδωσαν δύναμη σε παιδάκια να συνεχίσουν το δύσκολο αγώνα τους.

Έτσι φόρεσαν τα βραχιολάκια του ¨Make A Wish¨και έγιναν κοινωνοί των δράσεων!


DSC05951

DSC05956

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ¨Make A Wish¨

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη στήριξή σας στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής κατά το σχολικό έτος 2021-2022.

Με τη δωρεά σας συμμετέχετε και εσείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη ζωή τους ασθένειες. Το πρόγραμμα Αστέρι της ευχής εδώ και 23 χρόνια αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα εξεύρεσης πόρων του Οργανισμού μας ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.

Στα αποστέλλουμε  την απόδειξη της δωρεάς σας καθώς και το πιστοποιητικό υιοθεσίας ευχής.

Σας ευχόμαστε υγεία και καλή δύναμη στο έργο σας.

 



Λήψη αρχείου

 

 

ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

 

10 συμβουλές για να αγαπήσουν τα παιδιά την ανάγνωση βιβλίων – Κ.Ν.Φ.Σ.Ε.

 

 

    Τσάρλυ. Ο γάτος που δεν ήθελε να νιαουρίζει,

    επ. 3ο: Τα ξύλινα πνευστά

 

Κάθε μήνας ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ να ‘χει κάτι να θυμίζει

(αφήγηση παραμυθιού)

 

Επιλέξτε ένα από τα παραμύθια  και ζωγραφίστε  τι σας έκανε εντύπωση, στο γνωστό έντυπο

ή σε ό,τι χαρτί έχετε στο σπίτι σας!!!

Δεν ξεχνάμε να γράψουμε  τον τίτλο του παραμυθιού και το όνομά μας!!!

ΕΝΤΥΠΟ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

 

 

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2ος θεματικός κύκλος

 

2ος Θεματικός Κύκλος:

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Επιμέρους Θεματικές Ενότητες/Υποενότητες:

Υγεία: ασφάλεια στον δρόμο

 

                                                                               Ο δικός μας τίτλος:

Τον ΚΟΚ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ.

 

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελείται από 5 εργαστήρια και έχει ως σκοπό την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων-δεξιοτήτων:

-Να καλλιεργήσουν το ένστικτο της αυτοπροστασίας και να κατανοήσουν τρόπους προστασίας και πρόληψης ατυχημάτων

-Να εκφράζουν τις σκέψεις τους με ακρίβεια και να συζητούν εποικοδομητικά

-Να κατανοήσουν τη σημασία της ύπαρξης των χρωμάτων και των σχημάτων στα σήματα κυκλοφορίας.

-Να αναγνωρίσουν την ύπαρξη, την τήρηση και την αναγκαιότητα των κανόνων

-Να έρθουν σε επαφή με το περιβάλλον που τα περιστοιχίζει.

-Να ακολουθήσουν κανόνες με ασφάλεια.

-Να ενθαρρυνθούν ώστε να γίνουν φορείς θετικής επιρροής στις οικογένειές τους σε θέματα οδικής συμπεριφοράς που κατέκτησαν από την αγωγή και εκπαίδευσή τους.

Η προσέγγιση του συγκεκριμένου εργαστηρίου δεξιοτήτων θα είναι κυρίως διαθεματική, με στόχο να εμπλακούν σε αυτή τα περισσότερα γνωστικά αντικείμενα του Νηπιαγωγείου (π.χ. γλώσσα, μαθηματικά, φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον, πληροφορική.

Διάρκεια: 5 εβδομάδες. Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος-Φεβρουάριος

Το 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων του 2ου θεματικού κύκλου έχει τίτλο «Το συμβούλιο της τάξης».

Αποτελείται από 3 δραστηριότητες με συνολική διάρκεια 3 διδακτικών ωρών.

Ενδεικτικές δραστηριότητες:

1η δραστηριότητα (1η διδακτική ώρα): Δημιουργία ενός ερωτηματολογίου, το οποίο καλείται το παιδί να το απαντήσει με τους γονείς του και να το επιστρέψει στο σχολείο, με σκοπό την διερεύνηση των αρχικών γνώσεων των μαθητών πριν την έναρξη του εργαστηρίου.

.jpg

2η δραστηριότητα (2η διδακτική ώρα): Συζήτηση με την ολομέλεια της τάξης με σκοπό την ανίχνευση των γνώσεων και των εμπειριών των παιδιών για το θέμα της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας. Ο ρόλος μας είναι κυρίως εμψυχωτικός και συντονιστικός, προσπαθώντας μέσα από τις ερωτήσεις που υποβάλουμε στην ομάδα να προκύψουν απορίες που όμως δεν θα δώσουμε την απάντηση εμείς, αλλά θα ωθήσουμε τα παιδιά να σκεφτούν και να αναζητήσουν με ποικίλους τρόπους την απάντηση (βιωματικά, διαδίκτυο, παραμύθια κ.α.). Ενδεικτικές ερωτήσεις: Πως έρχεστε στο σχολείο; Φοράτε ζώνη ασφαλείας; Υπάρχουν κανόνες κυκλοφορίας και γιατί; κ.α.

3η δραστηριότητα (3η διδακτική ώρα): Προβολή εικόνων από την κυκλοφορία πεζών και οχημάτων στους δρόμους και προβληματισμός.

.jpg

Το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων του 2ου θεματικού κύκλου έχει τίτλο «Αποκωδικοποιώντας τον κώδικα».

Αποτελείται από 3 δραστηριότητες με συνολική διάρκεια 3 διδακτικών ωρών.

Ενδεικτικές δραστηριότητες:

1η δραστηριότητα (1η διδακτική ώρα): Ανάγνωση ή προβολή παραμυθιού: «Καλώς τον κύριο Κ.Ο.Κ.» Συγγραφέας: Πιτσιδοπούλου Ελένη. Με τη βοήθεια του βιβλίου του κυρίου Κ.Ο.Κ μαθαίνουμε τα σήματα και συζητάμε για την χρησιμότητά τους. Προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε τα σήματα που βλέπουμε μαθαίνοντας ποιο χρώμα σημαίνει απαγορεύεται και ποιο επιτρέπεται..

 

2η δραστηριότητα (2η διδακτική ώρα): Παιχνίδι ερωτήσεων: π.χ. Τι σημαίνει το κάθε χρώμα στα σήματα; Τι διαφορετικό έχει το σχήμα του «στοπ» και γιατί; Τι πρέπει να κάνει ο οδηγός σε κάθε σήμα; κ.α.

DSC05953

Παιχνίδι: Ντόμινο σημάτων 

Κατασκευές σημάτων – χαρτοκολλητική- ψηφιδωτό.

 

.png

3η δραστηριότητα (3η διδακτική ώρα): Ενασχόληση με ποικίλα φύλλα εργασίας με σκοπό την καλύτερη εμπέδωση των παραπάνω γνώσεων.

 

.jpg

Το 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων του 2ου θεματικού κύκλου έχει τίτλο «Η σημασία των κανόνων». Αποτελείται από 3 δραστηριότητες με συνολική διάρκεια 3 διδακτικών ωρών.

Ενδεικτικές δραστηριότητες:

1η δραστηριότητα (1η διδακτική ώρα): Συζητάμε με την ομάδα για τη συμπεριφορά μας στο δρόμο ως πεζοί και τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε, πριν διασχίσουμε το δρόμο και έπειτα παρατηρούμε σε διάφορες εικόνες την οδική συμπεριφορά των οδηγών και των πεζών και επιβραβεύουμε τη σωστή. Δίνουμε έμφαση στη διάβαση πεζών. Συμπληρωματικά δίνουμε σχετικά φύλλα εργασίας για εμπέδωση.

.jpg

 

.png

 

Παιχνίδι με διάβαση πεζών: Δημιουργούμε με χαρτοταινία στο πάτωμα την διάβαση πεζών και τα όρια του πεζοδρομίου και το κάθε παιδί καλείται να διασχίσει με προσοχή το δρόμο. Οι υπόλοιποι συμμαθητές αναπαριστούν τα αυτοκίνητα, κρατούν τα σήματα κ.α. Έπειτα διασχίζουμε το δρόμο έξω από το σχολείο μας, σύμφωνα με τα όσα μάθαμε

55

2η δραστηριότητα (2η διδακτική ώρα): Εκτός από επιβάτες και πεζοί είμαστε και οδηγοί. Διαβάζουμε το παραμύθι: Ο Φίλος μου ο Ποδηλατάκιας. Συγγραφέας: Κατερίνα Βαϊμάκη. Το παραμύθι μας δίνει την αφόρμηση για να κάνουμε συζήτηση στην ολομέλεια για τα ποδήλατα μας, τι φοράμε για να τα οδηγήσουμε, ποια σήματα πρέπει να ακολουθούμε κ.α. Παράλληλα με αντίστοιχα φύλλα εργασίας ενισχύουμε τις νέες γνώσεις.

 

.png

3η δραστηριότητα (3η διδακτική ώρα): Γνωριμία με τους φωτεινούς σηματοδότες. Γιατί υπάρχουν φανάρια; Ποιος είναι ο Γρηγόρης και ο Σταμάτης; Τι πρέπει να κάνω σε κάθε χρώμα; κ.α. Ασκήσεις εμπέδωσης με αντίστοιχα φύλλα εργασίας.

DSC06013

Παιχνίδι με φανάρι: τα παιδιά «κυκλοφορούν» σαν οχήματα στην τάξη και όταν σηκώσει ο/η νηπιαγωγός το φανάρι με το πράσινο χρώμα προχωράνε, με το πορτοκαλί επιβραδύνουν και με το κόκκινο σταματάνε. Έπειτα ακολουθεί ομαδικό παιχνίδι λέξεων-ντόμινο σχημάτων.

.jpg

 

  • Ένα παιδί ο οδηγός και το άλλο παιδί ο συνεπιβάτης με δεμένα μάτια…Στην αρχή προχωράνε σιγά σιγά για να αποκτηθεί εμπιστοσύνη μεταξύ τους…Μετά γίνεται πιο γρήγορο και αρχίζουν τα εμπόδια…Ο οδηγός πρέπει να προειδοποιεί και να προσέχει τον συνεπιβάτη!!!!

 

Το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων του 2ου θεματικού κύκλου έχει τίτλο «Οι κατάσκοποι του δρόμου». Αποτελείται από 3 δραστηριότητες με συνολική διάρκεια 3 διδακτικών ωρών.

Ενδεικτικές δραστηριότητες:

1η δραστηριότητα (1η διδακτική ώρα): Περίπατος στη γειτονιά του σχολείου. Οργανώνουμε περίπατο στην περιοχή του σχολείου με σκοπό την παρατήρηση, την καταγραφή και τη φωτογράφηση πινακίδων, διαβάσεων, πεζοδρομίων κ.α.

.jpg

2η δραστηριότητα (2η διδακτική ώρα): Επιστρέφοντας στο σχολείο αξιολογούμε τον περίπατό μας και τις παρατηρήσεις μας και επεξεργαζόμαστε τα συμπεράσματά μας. Κάνουμε την καταγραφή τους, με σκοπό την δημιουργία γράμματος για ενημέρωση στον Δήμαρχο.

3η δραστηριότητα (3η διδακτική ώρα): Φτιάχνουμε το σήμα της φαντασίας μας που θεωρούμε ότι λείπει από τον ΚΟΚ αλλά εμείς το θεωρούμε αναγκαίο. Θα χρησιμοποιήσουμε το κατάλληλο χρώμα και σχήμα για να δηλώσουμε το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε

Το 5ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων του 2ου θεματικού κύκλου έχει τίτλο «Με όσα έμαθα για τον ΚΟΚ – Αξιολογώ». Αποτελείται από 3 δραστηριότητες με συνολική διάρκεια 3 διδακτικών ωρών.

Ενδεικτικές δραστηριότητες:

1η δραστηριότητα (1η διδακτική ώρα): Εκ νέου συζήτηση στην ολομέλεια με σκοπό την ανάδειξη και την αποσαφήνιση

των νέων γνώσεων αλλά και την πιθανή καταγραφή νέων προβληματισμών για περαιτέρω διερεύνηση.

2η δραστηριότητα (2η διδακτική ώρα): Τα παιδιά καλούνται να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης

προσαρμοσμένο στην ηλικία τους. Το ερωτηματολόγιο αξιολογεί κυρίως τις γνώσεις που έλαβαν και πόσο κατανόησαν τα όσα έμαθαν.

3η δραστηριότητα (3η διδακτική ώρα): Δημιουργία κατασκευής – μακέτας με τη βοήθεια των σημάτων του ΚΟΚ

και τις νέες γνώσεις που απέκτησαν οι μαθητές στα προηγούμενα εργαστήρια.

 

 

 

 

 

 

.png

11

BIIGO

  • Ακούμε το τραγούδι :Ο Πρίγκηπας Λεμόνης για τη Ζώνη στο αυτοκίνητο

 

             https://video.link/w/dLpad

 

.png

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

                Καλωσορίζοντας το 2022 !!!

 

2

             Κατασκευές στις γωνιές δραστηριοτήτων

 

2

         

                       XΕΙΜΩΝΑΣ

 

.png

 

.png

                         Παροιμίες για  τον Χειμώνα και του μήνες του.

.png

 

 

.jpg

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση