Από το χαρτί στο πιάτο…υγιεινό πρωινό στο Νηπιαγωγείο μας!
Στο πλαίσιο της καλλιέργειας της νοοτροπίας του Ενεργού Πολίτη 🌍 και με τη συνειδητοποίηση ότι η υπευθυνότητα, η αυτομέριμνα και η φροντίδα για την υγεία μας ξεκινά από τις δικές μας, καθημερινές επιλογές, είχαμε τη μεγάλη χαρά σήμερα στο νηπιαγωγείο μας να φιλοξενήσουμε τη διατροφολόγο κ. Ελένη Φουσέκα! 👩⚕️🍎
Η δράση ολοκληρώθηκε με τον πιο νόστιμο τρόπο! Ετοιμάσαμε όλοι μαζί ένα υγιεινό πρωινό με υλικά που προσφέρθηκαν με τη στήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Τους ευχαριστούμε θερμά για τη συμβολή τους!

















