Μες στο μουσείο (μέρος β΄)

Συνεχίζοντας το πρόγραμμα μας για τα μουσεία ταξιδέψαμε μ’ έναν εξαιρετικά διασκεδαστικό τρόπο σε… ψηφιακό μουσείο λαϊκών οργάνων.

20220523 145729 20220523 145808 20220523 150112 20220523 150014 20220523 150141 20220523 150051 20220523 150023 20220523 150206 20220523 150025 20220523 145823

Είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε και να δούμε λαϊκά όργανα – πνευστά/έγχορδα/κρουστά- να ανταλλάξουμε προσωπικές μας εμπειρίες γύρω από τα όργανα αυτά αλλά και να παίξουμε ένα απολαυστικό ψηφιακό παιχνίδι ακουστικής διάκρισης

20220523 151703 20220523 152614 20220523 153244 20220523 152605

Παράλληλα οργανώσαμε και το δικό μας μουσείο μέσα στην τάξη, ώστε μέσα από το θεατρικό παιχνίδι να προσομοιώσουμε μια επίσκεψη σε έναν αληθινό μουσειακό χώρο. Επιλέξαμε να στήσουμε μια Πινακοθήκη και να εκθέσουμε εικαστικές δημιουργίες.  Αλήθεια γνωρίζετε τι κοινό έχουν η απλωμένη μπουγάδα… το φαγητό στην κατσαρόλα…και η ζωγραφική με πινέλα-αλάτι-και ατλακόλ..;;;; Στηρίζονται όλα στο ίδιο φυσικό φαινόμενο που δεν είναι άλλο από την εξάτμιση!!! Με τη βοήθεια της τέχνης, λοιπόν, κατανοήσαμε το φαινόμενο της εξάτμισης, ενώ, ταυτόχρονα, κάνοντας χρήση μεικτής τεχνικής δημιουργήσαμε αριστουργηματικά εκθέματα!

   20220523 131651   20220523 123827

Δεν αμελήσαμε να φτιάξουμε εισιτήρια για την είσοδο μας στο μουσείο. Ξαναθυμηθήκαμε τους κανόνες συμπεριφοράς μέσα στο μουσείο, καθώς προβληματιστήκαμε από τα πρόσφατα γεγονότα στο μουσείο του Λούβρου και τον βανδαλισμό της Μόνα Λίζα! Ορίσαμε ταμίες, ξεναγούς, φύλακες, επισκέπτες και το παιχνίδι μας ξεκίνησε με ενθουσιασμό και χαρά! Περάσαμε τέλεια!!!

 20220531 123642  20220531 124054  20220531 124838 τίτλο 20220531 124136

Συντάκτης: Γεωργάκη Γεωργία